Ga naar inhoud

borstvergroting 75d


xschatje

Aanbevolen berichten

Ik heb maat 75d maar mijn borsten hangen een beetje, zijn aan de bovenkant niet mewr zo gevuld, daardoor staan veel bh's open aan de bovenzijde.

Ben op consult geweest en daar zeiden ze vergroten met 350 cc.

Zijn er hier mensen die dit hebben laten doen?

Ik ben bang dat ze naar een tijdje weer gaan hangen.

Graag reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je?

Hoe meer volume je in je borsten hebt (of dat nou siliconen, of vetweefsel is) hoe beter je ondersteuning moet zijn en hoe sneller je borsten kunnen gaan hangen. Logisch toch?

Maar het is ook afhankelijk van de kwaliteit van je huid uiteraard.

Hangen je borsten nu erg? Want als dat zo is, weet ik niet of 350 cc genoeg is om op te vullen.. Maar ligt ook aan het resultaat dat je graag wilt bereiken...

Zei dr. Roosenburg dat hij ze voor of achter de spier zou plaatsen bij jou? En welk merk gingen ze gebruiken?

xx BB (sorry, ik heb altijd veel vragen hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ondersteuning is ook logisch natuurlijk.

Ze hangen een beetje probleem is ook vooral dat er bovenin niet veel zit waardoor bh's en vooral bikini's open blijven staan aan de bovenkant.

Wordt voor de borstspier geplaatst. En dan vant merk mentor.

Ik wil graag dat ze minder hangen en bovenin gevuld worden zonder dat ik naar bh maat f ga, haha.

Geeft niets hoor vind ik juist wel fijn vragen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, nou.. de hang blijft eigenlijk elijk als je ze laat opvullen, alleen is het wel zo dat het er optisch wat gelift uitziet omdat je meer volume in je borsten krijgt..

Dat je geen f wilt, is idd een goede reden om niet groter te gaan dan 350 cc. Nu snap ik het :)

De vulling bovenin zul je dan wel wat krijgen, maar ligt eraan welk profile de pc wil gebruiken.. Ik zou haast denken dat je dan een moderate, of moderate plus profile zult moeten hebben, maar dat weet de pc meestal beter ;)

Ik weet dat er in het verlden iemand geweest is die 80D had en wat legere bovenkant en die heeft laten opvullen met 350 cc. Maar zij is niet meer actief en haar foto's staan niet openbaar.. dus helaas kun je die niet bekijken...

Wat was er eigenlijk met het consult met dr., Karim? Wat begreep hij niet?

Hoor zijn naam hier de laatste tijd wel eens voorbij komen, maar dit soort verhalen zijn ook belangrijk om te weten. Misschien dat jij wat meer kunt vertellen over hoe dat consult verliep?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ja het gesprek met dokter roosenburg was maar kort omdat ik eigenlijk niet bij hem zat dus over soort protese hebben we het niet gehad, heb dinsdag een 2e gesprek met hem dus dan zullen we er wel uitgebreider over hebben.

Jammer dat ze niet meer actief is, had graag foto's gezien.

Ik had een consult met dokter karim en over wat ik graag zou willen toen zei ik dat ik graag rechtopstaande borsten wilde en bovenkant gevuld. Dus toen moest ik mn borsten laten zien, toen vroeg hij het nogmaals. Toen deed ik mijn armen omhoog omdat ze dan zitten zoals ik wil. Leek wel of hij het niet begreep en toen zei hij van dat hij dacht dat hij mij niet kon geven wat ik wilde en of het berhaupt wel kon, hoj kwam verder noet met suggesties en zei dat ik het even moest laten bezinken. Maar ik ben nogal gevoelig persoon dus kon wel huilen.

Hij zei je kan ook nog andere consults doen, toen vroeg hij of ik tijd had ik zo ja, toen ging hij regelen dat ik daarna bij dokter roosenburg een gesprekje had, waar hij dan ook bij was. Maar tijdens dat gesprek had ik het gevoel dat hij die andere dokrer probeerde te beinvloeden omdat hij de arts niets eerst zelf iets liet zeggen

Pff heel verhaal haha.

Ps bedankt voor alle reacties

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het zo hoor zou ik als ik jou was lekker ergens anders op consult gaan (andere kliniek), als je nu al het idee hebt dat ie het niet echt begrijpt :o je moet tenslotte je pc wel blindelings kunnen vertrouwen! succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet je natuurlijk wel vertrouwd voelen bij een PC, dat Dr.Karim jou niet snapt vind ik niet echt vakkundig.

Ik kan heel goed begrijpen

dat het huilen je nader stond, zit je met armen omhoog voor jandoedel.

Succes met zoeken na de juiste pc ik ben geholpen door Dr.Nio in het SLAZ te Amsterdam.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.