SylvieR Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Dag dames!Net nieuw hier en morgen is mijn operatie al. Ik word thuis helemaal gek en zoek mij suf op internet naar andere vrouwen met dezelfde ervaringen.Nu zit ik zelf nog te twijfelen over de maat.. Ik zou 255cc krijgen en ben 1.72 en weeg zo'n 58kg. Ik had graag een volle C gehad, maar ik vrees dat dit gaat uitdraaien op een B. Wat denken jullie?liefs, Sylvie
SylvieR Posted August 13, 2014 Author Posted August 13, 2014 Ik had bij 270 een d... En hoe groot ben je, en hoeveel weeg je? (als ik dat mag vragen )
LadyLara Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Ik denk dat je wel groter moet gaan. Minimaal 300 cc met een HP!Twijfel zelf ook nog heel erg, maar er zijn nu 2 maten besteld. Heeft jouw PC evt groter op voorraad?
Lesley81 Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Hi ik heb dat ook! Heb net nog een mailtje gestuurd met vragen of de pc ook ronde wilt bestellen terwijl ik eigenlijk voor anatomische heb gekozen en of ik niet beter toch meer cc's kan doen. Ik zit met smart te wachten op antwoord want ik word vrijdag ochtend al geopereerd. Ik denk dat aangezien je lang je slank bent tot 300 cc kan gaan voor een C/D, omdat het misschien anders groter lijkt in verhouding tot de rest, maar dat is natuurlijk geheel je eigen keuze. En toch heb ik ook gelezen dat borsten soms op een C lijken maar in werkelijkheid toch een E cup zijn.
flow88 Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Wat vervelend voor je zelf dat je nog geen rust hebt.Ik ben zelf 1,75 m en 58 kg, dus ook niet erg dik.Omdat mijn borsten van nature wat verder uit elkaar staan krijg ik 375 cc hp.Kun je niet voor die tijd nog even goed passen..zo een zonde als je wakker wordt na je operatie en denkt van nouuuuu waar zijn ze...Ik hoop dat je snel meer zekerheid krijgt
Nonky Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 En hoe groot ben je, en hoeveel weeg je? (als ik dat mag vragen ) Ik was toen 80 kg en 185 lang
Eviie Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Ik denk ook dat eruit gaat zien als een B weet natuurlijk niet zeker ben geen arts. Ik ben 1.64 en weeg 57 kilo. Ik heb 345cc ziet eruit als een C. Succes
SylvieR Posted August 15, 2014 Author Posted August 15, 2014 De operatie is gebeurd, en ik kon niet meer veranderen. Blijkbaar was dit wel echt mijn limiet zeiden ze. Mijn lichaam kon niks groter aan, ik was nog te jong en te strak volgens hen Mijn sportbh is nu een 70C en die zit goed. Maar mss dat ze de komende dagen nog gaan krimpen. Ik ben benieuwd! Voorlopig ben ik wel heel tevreden, ze zien er goed uit!
Nonky Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Meid wees lekker blij en geniet ervan! Proficiatt!
SylvieR Posted August 15, 2014 Author Posted August 15, 2014 Ik ben ook heel blij! Op de operatietafel beginnen te wenen en in de recovery ook.. Heel normaal zeiden ze Bedankt!!
Guest Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Heel veel succes met herstellen van je nieuwe boobs. Ze zullen vast heel mooi zijn/worden
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.