Ga naar inhoud

Wie wordt er nog meer 15 augustus geopereerd in Amstelveen


Lesley81

Aanbevolen berichten

Hoi ik wordt vrijdag geopereerd door Drs Koeijers in Amstelveen om half 8 moet ik er zijn. Wie gaat ook die dag? Spannend he? Zijn er nog tips en of adviezen? Wat moet ik allemaal meenemen voor die dag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal,

Ik ga proberen mijn verslag te doen. Ik ben nog suf van de narcose. Vannochtend om 05:00 uur was ik al wakker en 07:00 uur was ik in de kliniek in Amstelveen. Ik lag helemaal alleen want ik was de 1e! Anesthesist en assistent waren super lief. Later kwam Drs koeiers en heb toch gevraagd of ik niet een beetje meer mocht. Hij zou het maximale erin stoppen. Op de ok werd ik toch een beetje nerveus dat kon je horen aan mijn hartslag via een apparaat en dat maakte mij ergens gerust want dan houden ze het in iedergeval in de gaten. Nou kies een droom uit en ik dacht na wat zou ik doen en toen was ik al weg. Heb niks gedroomd maar heerlijk geslapen toen ik wakker werd en naar mijn mooie grotere borsten keek was ik zo blij dat ik ervan moest huilen. Er is 390 cc ingegaan! Wat het wordt weet ik nog niet maar vind ze zeker mooi. Groter had van mij gemogen maar dat kon niet, dus ik wacht af. Ik kreeg naderhand wel een allergische reactie met bultjes in mijn gezicht die na een uurtje weg was. Ik heb wel pijn maar ga er door heen. Nou dat was hem voor d'r dames die nog moeten heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig ik ben ook 15 geopereerd maar om 15:00 door vito koeijers ! Hoe voel jij je ? Ik voel me alsof er een vrachtwagen op me borst staat .. ik zit nu rechtop en dan gaat het goed.. heb 325 cc op me spier en jij? Iemand nog goede tips hoe liggen ect haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja redelijk als je ligt is er wel druk en dan opstaan of verliggen doet wel pijn maar mijn hoofdpijn is nu weg. Gisteren had ik meer pijn dan nu. Oh en het lijkt alsof ik beurze ribben heb. Dat beurze gevoel is de hele dag Mja voel me wel minder moe vandaag heb gisteren ook vaak een paar uurtjes geslapen das echt lekker. Ik heb 390 cc gekregen dual plane anatomisch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.