Ga naar inhoud

De prijs van je borstvrgroting


Aanbevolen berichten

Bij dr. Meesters in het Orbis in Sittard kost het 4000 euro, maar omdat ik de verkleining c.q. lift vergoed kreeg hoefde ik alleen de (ronde Natrelle) prothesen van 2000 euro zelf te betalen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik denk dat ik het meest betaald heb,maar liefst 5500 euro ronde prothesen achter de spier bij dr. Decoopman cosmipolis brugge,schandalig veel want maar liefst 3 heroperaties gehad door hem en allemaal mislukt :( daarna 4500 betaald bij dr demeye voor anatomische protheses en heel tevreden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik het meest betaald heb,maar liefst 5500 euro ronde prothesen achter de spier bij dr. Decoopman cosmipolis brugge,schandalig veel want maar liefst 3 heroperaties gehad door hem en allemaal mislukt :( daarna 4500 betaald bij dr demeye voor anatomische protheses en heel tevreden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2650euro bij beaucare, incl bh met borstband en 3 jaar garantie plus een littekencorrectie 450euro (nav navelpiercing en zwangerschap) consult 30euro.

Mijn budget was rond de 4400euro omdat ik het in de eerste in nederland bij een ander chirurg zou laten doen (geen garantie 'contract' met veel kleine letters excl. med. BH), en na een extra consult en onderzoek (deels mede door borstenforum) bij Beaucare terecht kwam.

Dus super happy! scheelt me toch minstens 1270euro!!!!!!

Nu alleen wachten op indaling en genezing, ze zien er wat kleiner uit dan ik hoopte hahahahhaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel trouwens dat je prothese lek gaat en je hebt nog garantie. Die krijg je dus gratis. Heb je op elk nieuw paar om het zo maar ff te zeggen weer nieuwe garantie? En wat kost het eigenlijk om te wisselen ivm lekkage? Dat is denk ik ook per kliniek verschillend toch? Lijkt me ook dat je minder betaald dan je eerste keer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

2650euro bij beaucare, incl bh met borstband en 3 jaar garantie plus een littekencorrectie 450euro (nav navelpiercing en zwangerschap) consult 30euro.

Mijn budget was rond de 4400euro omdat ik het in de eerste in nederland bij een ander chirurg zou laten doen (geen garantie 'contract' met veel kleine letters excl. med. BH), en na een extra consult en onderzoek (deels mede door borstenforum) bij Beaucare terecht kwam.

Dus super happy! scheelt me toch minstens 1270euro!!!!!!

Nu alleen wachten op indaling en genezing, ze zien er wat kleiner uit dan ik hoopte hahahahhaha

Inderdaad, dat is de prijs bij Beaucare. Was je tevreden over het ziekenhuis? Tevreden over jouw resultaat? Ik word 11 december geopereerd :D!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een wissel gehad voor 2695,- en 500cc maar het ligt aan de cc's wand ik heb gevraagt voor 800 cc en dan word het ineens 4200.-

Huh?!? Dat kan niet kloppen...

Meestal is het 500e meer voor groter dan 500cc

Ik heb 2750,- betaald bij Dr Plovier voor 800cc, 2,5jaar geleden.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat kost het eigenlijk om te wisselen? Dat is denk ik ook per kliniek verschillend toch? Lijkt me ook dat je minder betaald dan je eerste keer?

Een wissel is duurder dan een bv omdat er meer 'werk' is; denk aan kapsel verwijderen, oude prothese eruit halen, borstholte reinigen etc

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.