Ga naar inhoud

De prijs van je borstvrgroting


Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Aesthetic beauty clinics Veldhoven , coh 1 mentor 2600,- , coh 2 mentor 2850,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik word 15 sept geopereerd voor 2850,- bij dr schiettecatte in velhoven.

excl. sportbh's

ik word 15 sept geopereerd voor 2850,- bij dr schiettecatte in velhoven.

excl. sportbh's

Heb je goede ervaring met het consult tot nu toe, ik voeg je ff toe dan kan ik je volgen, heel veel succes maandag !!!! Ik spreek je nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een prijsverschillen inderdaad. Ik zie toch vaak dat de prijzen via Diana Gabriels een stuk lager zijn. Een borstvergroting voor 2800 euro in de kliniek in Amstelveen?

Da's een heel verschil met 4000 euro waar ik telkens van uit was gegaan.

Toch ga ik dan denken: is dat dan allemaal wel goed?

Misschien onterecht, maar het brengt je wel aan het twijfelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een prijsverschillen inderdaad. Ik zie toch vaak dat de prijzen via Diana Gabriels een stuk lager zijn. Een borstvergroting voor 2800 euro in de kliniek in Amstelveen?

Da's een heel verschil met 4000 euro waar ik telkens van uit was gegaan.

Toch ga ik dan denken: is dat dan allemaal wel goed?

Misschien onterecht, maar het brengt je wel aan het twijfelen...

Borstvergrotingen worden sowieso steeds goedkoper, ik vond 4000 euro wel aan de dure kant. Met Diana Gabriels is op zich niks mis alleen hebben ze niet voor iedereen de juiste werkwijze. Maar er zijn meedere klinieken waaronder in België waar de prijs ook rond de 3000 ligt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boho,

Inderdaad,de prijzen worden steeds lager! Zelf zou ik wel graag een kliniek in NL willen.. Maar wat bedoel je precies met " niet voor iedereen de juiste werkwijze?"

Dat de implantaten waar zij mee werken niet voor iedereen geschikt zijn, of de manier van opereren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boho,

Inderdaad,de prijzen worden steeds lager! Zelf zou ik wel graag een kliniek in NL willen.. Maar wat bedoel je precies met " niet voor iedereen de juiste werkwijze?"

Dat de implantaten waar zij mee werken niet voor iedereen geschikt zijn, of de manier van opereren?

Ik denk dat Diana Gabriels vooral geschikt is voor meiden met een 'goede' voorsituatie, dus die simpelweg grotere borsten willen. Als je een lift wilt, tubulaire borsten hebt of iets anders 'afwijkends' dan denk ik dat je beter naar een pc kan gaan die daar wat meer ervaring in heeft. Wat ik heb gelezen is het bij Diana toch wat meer lopende band werk om het zo maar te zeggen. Wat niet altijd negatief hoeft te zijn hoor, ik weet dat ze een hele hoop tevreden klanten heeft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.