Ga naar inhoud

De prijs van je borstvrgroting


Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie

€ 2600,00 via Diana Gabriels. Ik ga nog een recensie schrijven, dan krijg ik € 100,00 retour en ik heb € 25,00 teruggekregen via de aanbrengpremie van iemand anders. Die heeft de premie met mij gedeeld. Dus eigenlijk € 2475,00. Ik ben tot nu toe erg tevreden.

@Stellie vraagje hoe kan ik die 100 euro terugkrijgen ik wordt ook via diana geopereerd aleen bij mij is het 3500 euro omdat ik anatomisch krijg en 100 euro is veel geld :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

€ 2600,00 via Diana Gabriels. Ik ga nog een recensie schrijven, dan krijg ik € 100,00 retour en ik heb € 25,00 teruggekregen via de aanbrengpremie van iemand anders. Die heeft de premie met mij gedeeld. Dus eigenlijk € 2475,00. Ik ben tot nu toe erg tevreden.

Nou dat van betaalde reviews en aanbrengpremies vind ik eigenlijk belachelijk. 'k begrijp dat jij het doet hé, ik zou ook voor m'n profijt gaan, maar dat ze zoiets inrichten toont wel dat hun dienst platte commercie is en zich moet beroepen op spotprijzen .. Daar stel ik me dan meteen vragen bij ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stellie vraagje hoe kan ik die 100 euro terugkrijgen ik wordt ook via diana geopereerd aleen bij mij is het 3500 euro omdat ik anatomisch krijg en 100 euro is veel geld :-)

De meeste krijgen na der operatie een brief en dan moet je een recencie op een site plaatsen en die naar hun mailen ofzo... ik heb die zelf nooit gehad in ieder geval...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook 2600 euro via Diana Gabriels bij Frans Straten.

Na je operatie krijg je een brief waarop staat hoe je die 100 euro terug kan krijgen.

Consult was gratis, dus uiteindelijk 2500 euro.

Ik ben super tevreden!

Ik heb inderdaad een brief gekregen Diana. Daarin staan de voorwaarden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat van betaalde reviews en aanbrengpremies vind ik eigenlijk belachelijk. 'k begrijp dat jij het doet hé, ik zou ook voor m'n profijt gaan, maar dat ze zoiets inrichten toont wel dat hun dienst platte commercie is en zich moet beroepen op spotprijzen .. Daar stel ik me dan meteen vragen bij ..

je hebt helemaal gelijk is ook belachelijk gelukkig heb ik niks met haar te maken maar met frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 4600,00 betaald bij de jan van goyen kliniek Amsterdam dr winters.

Inclusief consult en 3 maanden garantie.

Sport bh moest ik wel zelf meenemen

Ik zie nu zo een beetje een van de duurste maar de service is top! En het resultaat mag er echt wezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 4600,00 betaald bij de jan van goyen kliniek Amsterdam dr winters.

Inclusief consult en 3 maanden garantie.

Sport bh moest ik wel zelf meenemen

Ik zie nu zo een beetje een van de duurste maar de service is top! En het resultaat mag er echt wezen.

bobpi, mag ik vragen wat er precies bedoeld word met 3 maanden garantie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er binnen 3 maanden wat is met je boobs wat niet hoort valt het onder garantie.

Ik vroeg letterlijk hoe zit het met de garantie en hij vertelde me alles at niet hoort binnen de 3 maanden is voor mij

Buiten de garantie van natrelle welke volgens mij 10 jaar is of zoiets

Link naar reactie
Delen op andere sites

€ 2600,00 via Diana Gabriels. Ik ga nog een recensie schrijven, dan krijg ik € 100,00 retour en ik heb € 25,00 teruggekregen via de aanbrengpremie van iemand anders. Die heeft de premie met mij gedeeld. Dus eigenlijk € 2475,00. Ik ben tot nu toe erg tevreden.

Ook als je een negatieve recensie schrijft? :P

Ik heb 3500,- betaald trouwens, inclusief consult, operatie in ziekenhuis en zoveel nacontroles als je nodig denkt te hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er binnen 3 maanden wat is met je boobs wat niet hoort valt het onder garantie.

Ik vroeg letterlijk hoe zit het met de garantie en hij vertelde me alles at niet hoort binnen de 3 maanden is voor mij

Buiten de garantie van natrelle welke volgens mij 10 jaar is of zoiets

Amaai, '3 maand garantie' dat klinkt eigenlijk heel kort vind ik. Bij mij is er sowieso 1 'herstelingreep' indien nodig inbegrepen, maar vraag me nu ook af hoelang dat geldig is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook als je een negatieve recensie schrijft? :P

Ik heb 3500,- betaald trouwens, inclusief consult, operatie in ziekenhuis en zoveel nacontroles als je nodig denkt te hebben :)

Baha! Ik neem aan dat ze enkel de fijne leuke reviews wensen te betalen :) kotsmisselijke omkoping is het ... Zie ik vaak genoeg in m'n privé leven in de PR / marketing sector waar ik als hobby vaak mee in aanraking kom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind drie maanden helemaal ok. Lijkt me niet dat er na die tijd nog vouwen rimpel verzakkingen etc optreden. Bij menigeen is het garantie tot de deur... Het is echt niet zo dat als je na een jaar na je operatie met iets op de proppen komt dat ze gratis een her doen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.