Ga naar inhoud

De prijs van je borstvrgroting


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Even een vraagje. Online vind ik de meest uiteenlopende cijfers qua prijs voor een borstvergroting.

Gaande van 1500 euro tot 7000 euro heb ik gevonden, dat is nu toch wel een groot verschil, zelf als je een zeker kwaliteitsverschil in acht neemt en de aard van de prothese ( rond zou goedkoper zijn).

Vandaag kreeg ik te horen dat een anatomische prothese achter de spier laten plaatsen all-in op 3250 euro zou komen.

Nu is geld niet echt m'n grootste zorg, maar ik wil toch ook niet kwistig zijn.

Daarom de indiscrete vraag: wat hebben jullie op het einde van de rit voor de ingreep betaald? ( dus niet kosten van consults en van BH's etc .. zuiver de operatie zelf met de verdoving, honoraria, verblijf etc .. )

Groetjes,

M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja dat verklaard t dan heeft hij ook tegen mij gezegd cohesive 2 was €200 meerprijs

Oh haha, probleem opgelost! Tot ik op dit forum over al die verschillende protheses las wist ik daar niet eens van, dat heeft de chirurg helemaal niet gezegd bij mij, vreemd :o maarja, ik ben er blij mee en heb (vooralsnog) geen complicaties nu na bijna 7 weken, dus dan zal het wel goed komen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anatomisch ligt rond de 3200 dus dat kan wel kloppen minibeaty

Link naar reactie
Delen op andere sites

€ 2600,00 via Diana Gabriels. Ik ga nog een recensie schrijven, dan krijg ik € 100,00 retour en ik heb € 25,00 teruggekregen via de aanbrengpremie van iemand anders. Die heeft de premie met mij gedeeld. Dus eigenlijk € 2475,00. Ik ben tot nu toe erg tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga bij Bergman kost 3900 euro

Toen ik consult bij Bergman had, werd mij verteld dat ik op € 4700 euro uit zou komen! Maar dat ging over anatomische protheses, misschien dat jij ronde krijgt?

Ik vind de verschillen zo groot! Ik ga bij Boerhaave € 4.250 betalen! En dan nog €250 extra voor 510 style..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.