Jump to content

*Diaan* : 19 augustus 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Posted

Hoii!

Ik ben een jonge trotse mama van 2 meiden, en helaas, zijn ook mijn (toen al kleine borsten) nog kleiner en slapper geworden. Maar nadat ik 10 kg afviel werd het allemaal nog minder.
Tijdens het shoppen vond ik niet één goed passende BH meer, zelfs een A70 is inmiddels te groot geworden.
Ik heb meteen besloten actie te ondernemen.. Binnen 4 weken kon ik terecht bij Dokter Verdonck in Genk, omdat ik maar heel smal ben, raadde dokter Verdonck me een 280cc onder de borstspier aan. Ik zou dan ongeveer uit komen op een C. De operatie staat gepland voor a.s. Dinsdag 19 Augustus.

Ik ben enorm gespannen en weet van gekkigheid niet wat ik moet verwachten.
Maar.. Nu ben ik heel benieuwd naar jullie ervaringen.

Hoe hebben jullie de eerste tijd doorstaan?
Op welke cupmaat kwamen jullie uit?

En.. Hebben jullie nog tips om de komende week door te komen?!

Liefs

Posted

Hoi hoi :)

Klinkt alsof je mijn formaat hebt, ik heb ook een AA'tje en mij werd 220 of 250 cc aangeraden , werd ook gezegd dat het zou uitkomen op een C-cup.

Ben dus heel benieuwd naar je resultaat binnenkort ^^ . Hou je me eventueel op de hoogte met een persoonlijk berichtje als dat kan? :)

Posted

Hallo Diaan,

Zie hier tegenwoordig meer en meer klantjes van Verdonck voorbij komen.
Ben zelf in februari door hem geopereerd.

Had een grote A en ik heb 300 cc gekregen.
Foto's kan je op mijn profiel zien.
Qua uitzicht zit ik op een grote C denk ik
Mijn bhmaat is nu, door mijn smalle omtrek, 70E

Op de dag van operatie stelt Verdonck je meteen gerust.
Wat daarna komt, dat hoort er nu eenmaal bij ;)

Veel succes met je operatie!

Groetjes

Nath

Posted

Ik heb gisteren een consultatie gehad bij dr visser en ik ga 23 cm krijgen achter de spier. Omdat ik zo extreem mager en smal gebouwd ben kan er niet meer in. Ik zou uitkomen op een kleine c. Nu heb ik cup aa. Omtrek had ze ook de gemeten en dat was 68 cm. Veel succes met de operatie!!!

Posted

Welkom op het forum!!!

Ik zie dat je nog maar een paar dagen hoeft af te tellen meid!

Laat die spanning gaan joh. Het komt echt allemaal goed en je zult straks ontzettend blij zijn met het resultaat.

Er zijn meerdere meiden hier die hun borsten te danken hebben aan Verdock.

Rechts boven hebben we een zoekbalk. Je kunt evt. verslagen zoeken van meiden die jou voor zijn gegaan bij Verdock.

Heel veel leesplezier op het forum!

Posted

Hoii!

Ik ben een jonge trotse mama van 2 meiden, en helaas, zijn ook mijn (toen al kleine borsten) nog kleiner en slapper geworden. Maar nadat ik 10 kg afviel werd het allemaal nog minder.

Tijdens het shoppen vond ik niet één goed passende BH meer, zelfs een A70 is inmiddels te groot geworden.

Ik heb meteen besloten actie te ondernemen.. Binnen 4 weken kon ik terecht bij Dokter Verdonck in Genk, omdat ik maar heel smal ben, raadde dokter Verdonck me een 280cc onder de borstspier aan. Ik zou dan ongeveer uit komen op een C. De operatie staat gepland voor a.s. Dinsdag 19 Augustus.

Ik ben enorm gespannen en weet van gekkigheid niet wat ik moet verwachten.

Maar.. Nu ben ik heel benieuwd naar jullie ervaringen.

Hoe hebben jullie de eerste tijd doorstaan?

Op welke cupmaat kwamen jullie uit?

En.. Hebben jullie nog tips om de komende week door te komen?!

Liefs

Hoi, spannend he? Maak je niet te druk! Een tip? Oefen alvast mt omhoogkomen uit bed zonder handen. Want daar had ik nou net weer geen rekening mee gehouden. Die buikspieren van mij zijn hard aant werk!

Posted

Hallo lieve Dames.

Gisteren was dan eindelijk de dag waar ik jaren naar uitgekeken heb. Ik was enorm gespannen en enorm bang voor de dagen die gingen volgen op mijn operatie. Maar het is me zo mee gevallen!
Ik kwam om 10 uur aan in de kliniek, en werd al snel naar mijn kamer gebracht. Foto's maken, uitleg, formulieren invullen. Voor ik het wist werd ik opgehaald voor de operatie. Dr. Verdonck kwam me aftekenen en niet veel later werd mijn infuus (1ste keer verkeerd) geplaats, en werd het slaapmiddel toegediend.
De operatie heeft een half uurtje geduurd.
Toen ik terug mijn kamer op kwam heb ik toch wel even wat last gehad, waarschijnlijk zorgde de enorme adrenaline ervoor dat ik lag te trillen als een rietje.
Om 15.00 mocht ik de kliniek al verlaten, in de auto opweg naar huis ben ik regelmatig weg gevallen, maar het viel me allemaal redelijk mee. Eenmaal thuis heb ik me pijnstillers ingenomen en heb ik als een blok geslapen. Eten was geen probleem, drinken ging goed en de pijn viel me ontzettend mee.

Ook mijn eerste nacht is me meegevallen, ik heb weinig geslapen maar dit kwam meer doordat ik de slaap niet kon vatten. Vanochtend heb ik maar een slaaptablet ingenomen, en heb gelukkig nog wat uurtjes kunnen slapen.

Al met al, ik voel me goed genoeg om te wandelen, ik doe mn dingetjes weer en de pijn is 100x minder erg dan ik vooraf gedacht had. Iedereen die een BV wil ondergaan, en bang is voor de pijn, kan ik gerust stellen. Ik zou het (hoewel ik meteen na de operatie riep dat ik het nooit meer zou doen) zo weer over doen.
Het is allemaal voor een goed doel!

Dank voor jullie lieve berichtjes!

Xx

Posted

Goed om te lezendat het zo is meegevallen. Wel wat rust in acht nemen hoor, je moet toch herstellen anders komt de klap later.

Posted

Hoi, spannend he? Maak je niet te druk! Een tip? Oefen alvast mt omhoogkomen uit bed zonder handen. Want daar had ik nou net weer geen rekening mee gehouden. Die buikspieren van mij zijn hard aant werk!

Haha, merci voor de tip :) gelukkig heb ik buikspierne om U tegen te zeggen ( jaren buikdansen gedaan )

Posted

Hallo lieve Dames.

Gisteren was dan eindelijk de dag waar ik jaren naar uitgekeken heb. Ik was enorm gespannen en enorm bang voor de dagen die gingen volgen op mijn operatie. Maar het is me zo mee gevallen!

Ik kwam om 10 uur aan in de kliniek, en werd al snel naar mijn kamer gebracht. Foto's maken, uitleg, formulieren invullen. Voor ik het wist werd ik opgehaald voor de operatie. Dr. Verdonck kwam me aftekenen en niet veel later werd mijn infuus (1ste keer verkeerd) geplaats, en werd het slaapmiddel toegediend.

De operatie heeft een half uurtje geduurd.

Toen ik terug mijn kamer op kwam heb ik toch wel even wat last gehad, waarschijnlijk zorgde de enorme adrenaline ervoor dat ik lag te trillen als een rietje.

Om 15.00 mocht ik de kliniek al verlaten, in de auto opweg naar huis ben ik regelmatig weg gevallen, maar het viel me allemaal redelijk mee. Eenmaal thuis heb ik me pijnstillers ingenomen en heb ik als een blok geslapen. Eten was geen probleem, drinken ging goed en de pijn viel me ontzettend mee.

Ook mijn eerste nacht is me meegevallen, ik heb weinig geslapen maar dit kwam meer doordat ik de slaap niet kon vatten. Vanochtend heb ik maar een slaaptablet ingenomen, en heb gelukkig nog wat uurtjes kunnen slapen.

Al met al, ik voel me goed genoeg om te wandelen, ik doe mn dingetjes weer en de pijn is 100x minder erg dan ik vooraf gedacht had. Iedereen die een BV wil ondergaan, en bang is voor de pijn, kan ik gerust stellen. Ik zou het (hoewel ik meteen na de operatie riep dat ik het nooit meer zou doen) zo weer over doen.

Het is allemaal voor een goed doel!

Dank voor jullie lieve berichtjes!

Xx

Omg ' weg gevallen' wat moet ik me daarbij voorstellen? Bewusteloos liggen ofwat?? Van de pijn of nog half verdoofd?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.