Ga naar inhoud

BV : LisanneB - Linea Aesthetica ?


Gast LisanneB

Aanbevolen berichten

Gast LisanneB

Hoi meiden,

Even een klein intro'tje over mijzelf.

Ik ben Lisanne en ben eigenlijk al vanaf mijn 14e onzeker over mijn borsten. Nu ben ik 21 geworden en vind ik het wel eens tijd om er wat aan te doen. Ik heb al bij meerdere praktijken gekeken en ben eigenlijk het meest geinteresseerd in Linea Aesthetica.

Ik lees er de laatste tijden veel goede en positieve berichten erover, ook de prijs spreekt mij aan.

Heeft iemand hier ervaring met deze kliniek?

Ik ga mijn motor verkopen en dan heb ik 1300 euro, in september komt er ook geld vrij van mijn spaarloonrekening dus hopelijk kan ik dan eind dit jaar mijn BV doen!! :3:

Liefs Lisanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lisanne

welkom :1:

een hele stap zeg,je motor verkopen voor je borstvergroting.

als je er geen spijt van krijgt,is het een goede zet van je uiteraard.

spannend ook,waar ben je allemaal al geweest op consult?

en wat is je geadviseerd?

veel lees en post plezier op het forum....

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Motorrijden is een passie op zich dus als je dat opgeeft voor een bv moet je'r wel erg mee zitten ...

Na een bv ben je toch minstens 2 maanden 'buiten strijd' , zeker als je met een moto rijdt .

Achteraf kan je nog altijd een andere aankopen :38:

Oja , doet me denken , wat dat betreft kan je even Motorbabe's topic lezen en/of volgen ? Ze moet wel nog onder 't mes (22ste mrt) .

Je hebt je blijkbaar al wat ingelezen aangezien je wat meer info wil over LA .

Wat die kliniek betreft , die heb ik even in je titel gezet , dan zal er wel reactie komen waar je wat mee kan :1: Kijk ook zelf eens in het operatieverslagen topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LisanneB

Hoi Hoi,

Nou ik ben nog niet op consult of iets geweest aangezien ik nog druk aan het zoeken en sparen ben ;).. IK ben wel geïnformeerd over de maten e.d. en ik denk dat voor mij het mooiste een grote C is.

Ja, het is een grote stap maar ik wil het echt al zolang dat ik nu alles appart ervoor zet.. In september ga ik op mezelf en zal ik iets minder kunnen sparen, hier baal ik wel van :(.. Ik heb gelukkig nog wel mijn auto, dus mobiel blijf ik gelukkig haha :D ..

Ik hoop in november/december het te kunnen laten doen :126:

Bedankt voor jullie reacties en ik ga zeker informatie inwinnen..

Grr Lisanne

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.