Ga naar inhoud

nirac : juli 2014


Aanbevolen berichten

Inderdaad verstandig om je temp goed in de gaten te houden.

Als het rood gaat worden en je krijgt koorts dan gelijk contact opnemen met de pc. Het kan dan zijn dat je een ontsteking .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

ik ben van 75A nu naar 75D gegaan, maar ik begrijp dat de borsten krimpen (zwellingen).

Aanstaande woensdag ben ik 6 weken po.

Wie kan mij vertellen hoeveel ze krimpen? Of is dat niet te zeggen?

Ik hoop dat ik een (volle) C overhoud!

Alvast bedankt.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Symptomen van ontsteking:

- roodheid

- warmte

- zwelling

Dus best goed opvolgen

Mijn borsten voelen onderaan de ene dag ook warmer dan de andere dag maar zolang je deze drie symptomen niet samen hebt en zeker geen koorts zou ik mij geen zorgen maken meid.

Veel succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Jennifer120884

Ik denk niet dat het pijnlijk voelt hoor.. Al zou ik nog wel even wachten met bijvoorbeeld een borstkrol of wat dan ook. Mijn pc zei na 6 weken mag je wel het zwembad in. Maar pas na 3 maanden echt zwemmen. Ik kan zelf niet wachten om te zwemmen, lijkt me heerlijk even in dat water.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is verteld dat ik na drie weken al mocht zwemmen (ik heb Silimed), maar dan de schoolslag.

Ik ga het van de week gewoon proberen!

Maar Jennifer, je hebt dus al eerder een BV gehad. Kun je je herinneren hoe het was om de schoolslag weer te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Mij is verteld dat ik na drie weken al mocht zwemmen (ik heb Silimed), maar dan de schoolslag.

Ik ga het van de week gewoon proberen!

Maar Jennifer, je hebt dus al eerder een BV gehad. Kun je je herinneren hoe het was om de schoolslag weer te doen?

Hihi, dat is 12 jaar geleden en aangezien ik het geheugen heb van een goudvis weet ik dat echt niet meer.. Ik zou er maar voorzichtig mee zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mocht na zes weken weer zwemmen. metzelf uit het zwembad drukken ging duidelijk nog niet. schoolslag was ook nog wat gevoelig. heb ze wel achter de spier, wat sporten toch wat lastiger maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ervaren na mijn eerste bv toen had ik de protheses onder de spier dat het zwemmen in zee niet prettig was.

Door de kou trok de spier samen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan er nu over meepraten: vandaag ben ik gaan zwemmen.

Eerst voelde het raar, de spieren voelden anders aan, maar daarna was het lekker. De implantaten voelde ik niet.

Ik heb maar liefst een uur lang baantjes getrokken (schoolslag) en dat ging goed :1:

@Ank: dus maar even voorzichtig in zee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey dames,

ik ben best tevreden over het resultaat, maar ik vind mijn littekens niet zo mooi.

Ze zien er verschillend uit: de een vrij groot en de ander niet helemaal in de plooi.

Wat vinden jullie van de littekens?

Ik hoor graag van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.