nirac Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Hey meiden, ik heb een borstvergroting laten doen en na vier weken po ben ik niet blij. Ik kan namelijk nog steeds niet op mijn zij liggen. Mijn borsten zitten in de weg, zijn hard, stijf en pijnlijk. Is er iemand die hetzelfde probleem heeft? Of tips heeft? Reacties zijn heel erg welkom!!! Thnx.
Cher__ Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Hi!Ik kon het na 6 weken (ben nu 7 wkn) maar hou het niet de hele tijd vol. Op m'n rug liggen vind ik ook niet meer erg.
best_boobie Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Oh meid, dat is heel normaal! Geleidelijk aan zul je merken dat je borsten zachter worden en dat je beter op je zij kunt liggen. Vier weken is ook heel kort po. Na een maand of drie of vier is alles al veel zachter en gemakkelijker. En na een jaar ben je helemaal 'klaar'Geduld is het codewoord hihiSucces!!Xx BB
studente Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Hi, Er zijn heel veel artsen die pas aanraden om na 6 weken op je zij te gaan proberen te slapen. Iedere arts is hier anders is maar het is dus absoluut niet raar dat het nu nog heel veel pijn doet en niet prettig aanvoelt. Geduld en dan kan je vast binnekort weer een x op je zij slapen! Succes
Stellie Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Ik heb een kussen in mijn rug en 1 onder mijn knie. Dan lig ik half op mijn zij en dat gaat goed! Ik ben 16 dagen po.
caro66 Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Na twee maanden pas kon ik heel voorzichtig op mijn zij liggen ... Het is voor iedereen verschillend natuurlijkmaar komt goed !
SRKS Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Ik sliep vanaf 3 weken PO op m'n zij en vanaf 5 weken PO op m'n buik. Nooit een moment last van gehad!
Boho Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Ik ben 6 weken po en slaap pas sinds een paar dagen weer op mijn zij. En dan nog niet de hele nacht omdat ik dan last krijg, omdraaien gaat ook nog een beetje stroef. 's Ochtends als ik wakker word staan m'n borsten dan ook wat strakker. Niks om je zorgen over te maken dus, na de 6 weken herstellen ben je niet ineens genezen, dat duurt nog wel even
Tiet1989 Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Het verschild idd per persoon! Ik probeerde het met 5 weken en dat ging goed! Ben nu 7 weken en slaap altijd op mijn zij, het voelt soms wel een beetje gek dat je erop ligt. Even geduld misschien nog!
nirac Posted August 13, 2014 Author Posted August 13, 2014 Hey meiden,ik ben nu vier weken po en ik heb nog steeds erg gevoelige tepels.Ik heb silimed. Kan het daardoor komen? Heeft iemand daar ervaring mee?Ik ben bang dat het nog lang duurt voordat ze weer normaal zijn.Alvast bedankt!!
kleinEtje Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Hoi meisIk ben vrijdag 4 weken po en heb ook mega gevoelige tepels..Ik heb mentor mp+Hoort er gewoon bij!
nirac Posted August 14, 2014 Author Posted August 14, 2014 Dank je!Ik las in het boekje over silimed dat het een reactie kan zijn op deze implantaten en dat het 2 jaar kanduren voordat het over is.
Guest Ava Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Dat is normaal hoor, ik had de eerste 5 weken ook supergevoelige tepels, maar het wordt langzamerhand steeds minder.
nirac Posted August 14, 2014 Author Posted August 14, 2014 Dank jullie wel! Ik heb er nu weer meer vertrouwen in. Maar het blijft doorbikkelen. Voorlopig maar slaappillen gebruiken. x
Guest Jennifer120884 Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Das voor iedereen zo anders, ik ben 3 dagen po en kan nu al op mn zij liggen
Guest Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ja hoor maak je geen zorgen het is inderdaad heel normaal. Het heeft bij best wel even de tijd nodig gehad voordat ze weer een beetje "normaal"aanvoelde. Geeft het wat tijd en dan komt het vast wel goed
Guest Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ook bij mij heeft het wel even geduurd voor ik op mijn zij kon liggen. Het deed echt pijn omdat ik mijn bovenste borst dan zo voelde hangen. Ik deed er op een bepaald moment een klein kussentje tussen om mijn borst op te laten rusten.
nirac Posted August 18, 2014 Author Posted August 18, 2014 Ik heb op mijn zij geslapen!!! Het voelde niet helemaal confortabel, maar wat een opluchting!! Maar mijn linker zij doet meer pijn.
kleinEtje Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 Fijn meid!Je kan ook met een kussen tegen je borsten aan proberen misschien is dat fijner?Dan kroel je als het ware met je kussen...
nirac Posted August 20, 2014 Author Posted August 20, 2014 Hey meiden,heeft iemand ook een rare plooi in de (onder)borst?De pc bedoelde volgens mij deze plooi en zei dat het zou wegtrekken.Maar ik maak me zorgen.De rechter borst is mooi egaal en de linker loopt krom...Ik heb silimed en ben 5 weken po.Alvast bedankt!!
nirac Posted August 20, 2014 Author Posted August 20, 2014 Nee, ik heb geen foto.Ik weet nog niet of dat lukt en of ik dat wil.Maar bedankt voor het reageren!
nirac Posted August 23, 2014 Author Posted August 23, 2014 Hey meiden,heeft iemand ook te warme borsten? Dan bedoel ik de onderkant.De kliniek zegt dat ik het in de gaten moet houden.Maar moet ik me nu zorgen maken?Reacties zijn erg welkom!!x
Sasha Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Hoi nirac,Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Zou je temp in de gaten houden, en je wonden ook. Als ze vurig rood zijn is dat niet ok heb ik me laten vertellen. Liefs
nirac Posted August 24, 2014 Author Posted August 24, 2014 Hey Sasha, dank je voor je reactie Ik heb geen koorts, maar ze blijven warm. De wonden zien er normaal uit. Misschien toch maar een afspraak maken. x
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.