Ga naar inhoud

nirac : juli 2014


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

ik heb een borstvergroting laten doen en na vier weken po ben ik niet blij.

Ik kan namelijk nog steeds niet op mijn zij liggen.

Mijn borsten zitten in de weg, zijn hard, stijf en pijnlijk.

Is er iemand die hetzelfde probleem heeft? Of tips heeft?

Reacties zijn heel erg welkom!!!

Thnx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid, dat is heel normaal! Geleidelijk aan zul je merken dat je borsten zachter worden en dat je beter op je zij kunt liggen.

Vier weken is ook heel kort po.

Na een maand of drie of vier is alles al veel zachter en gemakkelijker. En na een jaar ben je helemaal 'klaar'

Geduld is het codewoord hihi

Succes!!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Er zijn heel veel artsen die pas aanraden om na 6 weken op je zij te gaan proberen te slapen. Iedere arts is hier anders is maar het is dus absoluut niet raar dat het nu nog heel veel pijn doet en niet prettig aanvoelt. Geduld en dan kan je vast binnekort weer een x op je zij slapen! Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 6 weken po en slaap pas sinds een paar dagen weer op mijn zij. En dan nog niet de hele nacht omdat ik dan last krijg, omdraaien gaat ook nog een beetje stroef. 's Ochtends als ik wakker word staan m'n borsten dan ook wat strakker. Niks om je zorgen over te maken dus, na de 6 weken herstellen ben je niet ineens genezen, dat duurt nog wel even :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor maak je geen zorgen het is inderdaad heel normaal.

Het heeft bij best wel even de tijd nodig gehad voordat ze weer een beetje "normaal"aanvoelde.

Geeft het wat tijd en dan komt het vast wel goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bij mij heeft het wel even geduurd voor ik op mijn zij kon liggen. Het deed echt pijn omdat ik mijn bovenste borst dan zo voelde hangen. Ik deed er op een bepaald moment een klein kussentje tussen om mijn borst op te laten rusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

heeft iemand ook een rare plooi in de (onder)borst?

De pc bedoelde volgens mij deze plooi en zei dat het zou wegtrekken.

Maar ik maak me zorgen.

De rechter borst is mooi egaal en de linker loopt krom...

Ik heb silimed en ben 5 weken po.

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nirac,

Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Zou je temp in de gaten houden, en je wonden ook. Als ze vurig rood zijn is dat niet ok heb ik me laten vertellen. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.