Ga naar inhoud

Ervaringen Contour Kliniek Bussum & ACCZ/A Kliniek Groningen


Noldje

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben 41 jaar, getrouwd en mamma van 2 prachtige dochters van 15 & 11 jaar.

Ik heb altijd een volle B-cup gehad, maar door de zwangerschap/borstvoeding zijn ze kleiner geworden > B70

Al een paar jaar loop ik met de gedachte voor een borstvergroting maar heb dit altijd verdrongen.

Nu ben ik zover dat ik het erg graag wil, mijn man stemt hier mee in en ik heb op internet zoveel mogelijk info opgezocht van verschillende klinieken met bijbehorende reviews.

Ik kom uit bij Contour Kliniek te Bussum en ACCZ / A Klinieken Groningen.

Gisteren heb ik een consult afspraak gemaakt in Bussum op vrijdag 29 augustus.

Ook wil ik een consult aanvragen bij ACCZ / A Kliniek Groningen, om toch een beetje 'sfeer' te proeven waar ik mij op m'n gemak voel.

Graag zou ik ervaringen van jullie willen ontvangen hoe de operatie ed. gegaan is bij deze klinieken.

En zijn er vrouwen die net als mij een B(70) cup hebben, en naar een C? cup zijn gegaan.

Ik heb nl. totaal geen idee naar wat van cup ik wil, het moet er alleen natuurlijk uit zien, dat weet ik wel :-)

Ik zie uit naar jullie reacties.

Ik ben nieuw hier, dus het moet allemaal een beetje leren.

Groetjes Noldje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Noldje,

Ik heb zelf hele goeie ervaringen met contour kliniek in bussem.

Ik heb daar zelf ook mn bv laten doen het enige is dat je voor de afspraken naar bussem gaat en de operatie was bij mij in de Boerhave kliniek maar wel door de arts van Contour kiniek.

Het zijn hele lieve mensen daar als je voor je bv nog vragen hebt kan je ze altijd bellen. Ik wou nog een keer passen ivm de maat en ook dat was geen probleem.

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd en maandag belde ze me om te informeren hoe het ging gelijk een controle afspraak was er gemaakt.

Als iemand nu naar me toe komt om te vragen waar ik ben geweest en of ik het hun adviseer zeg ik gelijk volmondig ja.

Als je het resultaat tot nu toe wil zien kan je me toevoegen als vriend dan kan je de voor en na foto's zien.

Alleen is het bij mij nu 5 dgn geleden dus zal er nog wel wat veranderen maar heb je wel een idee!!

Groetjes Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mariette,

Vrijdag 24 oktober krijg ik mijn BV in Boerhave Kliniek!

De afspraak bij Contour kliniek verliep heel fijn, leuke mensen daar. Veel info en duidelijke uitleg.

Ik vind het best spannend maar zie er erg naar uit! Er wordt 330cc of 375cc geplaatst. Ben erg benieuwd wat de uit eindelijke cup maat wordt :-)

Ik voeg je toe als vriend!

Groetjes Noldje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Noldje,

Spannend zeg de datum al bekend.

Ik vond het ook heel spannend maar het is mij allemaal reuze mee gevallen.

Welke arts krijg je? Ik had drs smits een hele lieve vrouw.

Ook bij de boerhave zijn ze heel lief voor je!! Ja het klinkt gek kan wel zo tattoos laten zetten maar voor infuus ben ik echt bang komt ook omdat ze bij mij in mn hand het nooit kunnen vinden dus lukt dat vaak niet was nu ook het geval en toen hebben ze het aan de binnenkant van mn elleboog gedaan.

En degene die met mn bloeddruk bezig was zei toen heel lief tegen me van pak mn hand maar en knijp er maar in als de naald erin gaat, dus dat heb ik ook aangepakt. Daarna vroeg hij gelijk gaat het en kreeg ik een aai over mn bol heen dat ik het goed had gedaan. Maar had ook gezegt dat infuus een drama is bij me en als je dat dus aangeeft stellen ze je helemaal op je gemak en bieden ze je hulp aan en krijg je daarna een compliment echt heel prettig.

Bij mij is er 375 in gegaan!! Ik had aangegeven dat ik de grootste erin wou dus 375cc en als dat niet zou lukken zou ik 350cc krijgen. Ze had ze beide liggen tijdens de ingreep. Ze zou het op het moment zelf bekijken wat haalbaar was en had mazzel dat de grootste erin zijn gegaan.

Groetjes Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.