Ga naar inhoud

2 consults


Daisy''*

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik weet nog niet zo goed hoe alles werkt omdat ik nieuw ben op deze forum.

Ik vind het leuk om verhalen te delen en te kunnen lezen hoe jullie het ervaren

Mijn naam is Daisy en ik ben 22 jaar.

Ik wil al lang een borstvergroting en ik heb besloten om het dit jaar te laat doen.

Ik heb nu 2 consults gepland

-Bernekliniek ps. bas rysavy

-medische centrum Waalre

Iemand ervaringen hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op "ons" gezellige forum Daisy. Voor mij is het ook de 1e x. Ik heb mijn afspraak volgende week in Bilthoven bij Bergman Clinics. Er zijn hier heel veel meiden die genoeg ervaringen hebben. In het zoeksysteem kan je ook zoeken. En kijk gerust rond hier. Er is echt overal wel informatie te lezen.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey pinklady,

Spannend!

Mijn gewicht is op dit moment 65kg maar wil einde van het jaar als ik het laat doen t liefst 60kg wegen. Ben in iedergeval bezig om wat af tevallen.

Mijn lengte is 1.65.

Mijn cup maat is 75b en ik zou graag een volle c willen ( liefste ronde protheses)

Link naar reactie
Delen op andere sites

knap hoor eerst eventjes afvallen!!

Ah jaa dat is een mooi maatje toch

Dat staat denk ik heel natuurlijk!

Ik hoor van vele dat ze meerdere consulten hebben gedaan

Lijkt mij erg handig, zelf heb ik er nog maar 1tje gepland

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een doel dus dan lukt afvallen wel , ben al 4 kilo kwijt.

Ik heb ze alle 2 gepland op donderdag dan kan ik zo een beetje vergelijken .

Heey kz87

Bent u tevreden over uw behandeling en na zorg ?

Ik zie dat u350cc hebt gekregen wat was u cupmaat ervoor ? En wat is u gewicht en lengte

heeft u voor Waalre ook nog een andere consult gehad? Zo ja wat is dan de reden geweest waarom u voor Waalre hebtgekozen

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben zeker tevreden :) ben morgen 6 weken po en heb morgen ook mn 3e en ik geloof laatste controle afspraak is allemaal prima verlopen.

Lengte: 1.68 gewicht rond de 51 kilo en ik had 75a voor zover ik wist haha droeg iig altijd 75a maar wat ik tot nu toe heb gepast is 75d en 70e passen beide wel maar zo groot zien ze er zeker ni uit kijk maar in mn gallerij.

Eigenlijk van iemand gehoord dat ze daar ook was geweest en heel tevreden was over de arts dus ben me gaan verdiepen in die kliniek en de arts en niks negatiefs kunnen vinden dus ben er voor gegaan!

Intake was fijn, ben ook niet verder gaan kijken vond ik niet nodig.

Ps zeg maar gewoon jij/je ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

knap hoor eerst eventjes afvallen!!

Ah jaa dat is een mooi maatje toch

Dat staat denk ik heel natuurlijk!

Ik hoor van vele dat ze meerdere consulten hebben gedaan

Lijkt mij erg handig, zelf heb ik er nog maar 1tje gepland

xxxx

Ik zou toch meerdere consults aanraden, de dokters zijn zo verschillend, de ene geeft je ook een ander gevoel dan de andere + prijzen durven verschillen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Daisy.. Ik zie nu pas je berichten...ik heb er niks van gezien dat je een bericht terug had geschreven. maar even over de ticker?

Je kan hem hier naar je eigen zin maken :3:

Als het goed is heb jij vandaag je consulten toch? Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dankjewel

Klopt ik heb vandaag mijn consults gehad.

Bij allebei had ik een goed gevoel. Een kliniek werkt met een 3D programma zodat je kunt zien hoe het er uit gaat zien met verschillende cc's alleen daar heb ik een 2 de afspraak voor moeten maken.dus nog even afwachten en dan een besluit nemen waar ik het ga laten doen .

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo K.D

Ik heb net op jouw gereageerd :D

Mijn eerste consult was in Bernhoven en op de zelfde dag had ik nog een consult in Waalre. Bij allebei voelde ik me goed.

Voor het 3D programma in bernhoven moest ik terug komen ivm dat bas rysavy op vakantie was. Ze hadden toen al foto gemaakt en die waren ze dus kwijt bij mijn 2de gesprek dat vond ik wel slecht, dus moest ik opnieuw me eigen uitkleden.

Dat 3D programma had me heel erg in de wat gebracht met het aantal cc s dus toen heb ik gezegd ik laat het aan de pc over die weet wel wat hij doet. Maar omdat bas rysavy eigenlijk alleen voor de borstspier is, heb ik niet voor hem gekozen. Ben bang voor rimpels+ ze gaan meer hangen .Het is wel natuurlijker. En ik heb gelezen dat kapselvorming eerder voor komt boven de spier als onder de spier. Dus ik ben meer van onder de spier en heb ik gekozen voor in Waalre.

Ik heb daar me wensen vertellen en de cc overgelaten aan pc dus hoop wat ik wil dat ik dat ook krijg hahah

Liefs .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.