Ga naar inhoud

Help 380 of 425cc?


Aanbevolen berichten

hoi watermannetje, tot op heden geen klagen over de kliniek, ze zijn allemaal heel vriendelijk geweest en mijn herstel gaat dag per dag beter, mijn rechter kant hersteld iets minder snel dan de linker kant, aan de linkerkant totaal geen pijn meer maar rechts bij bewegingen soms wat steken, en zeker bij uit het bed komen is het nog wel pijnlijk. morgen ben ik precies 1 week geopereerd. ooh zo spannend voor jou!!! ik had enorm zenuwen de dag voordien, maar de dag zelf heb ik alles op me laten afkomen en me rustig gehouden, ik moest me om 8u30 melden, er stond in de mail dat de operatie 3uur nadien pas ging zijn dus ik had me goed voorzien van tijdschriften, laptop en Nintendo ds om de tijd om te krijgen, maar uiteindelijk is het veel vlotter gelopen dan gepland, ik stond normaal 3de op de lijst maar doordat de 2de patiënt nog bepaalde onderzoeken moest laten doen werd ik 2de genomen :) s' morgens na het aanmelden krijg je je kamer toegewezen, je krijgt een vragenlijst en de chirurg komt op je borsten aftekenen. mij kwamen ze om kwart na 9-half 10 halen, dan mag je stappen naar de OP, je word ontsmet krijgt een infuus, de anesthesist komt je in slaap en dan is het moment daar, je word wakker en hebt je nieuwe boobies :) al was ik nog heel slaperig, ik mocht al vrij snel naar de kamer dit was rond half 11, dan heb ik uitgeslapen en rond 13uur naar huis gegaan. ik had cola en zoute chips voorzien voor in de wagen, en ook een kussen en dekentje. komt allemaal goed (y) voor je het weet is het achter de rug :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barb wire ik ga je advies volgen!:)

Aardbeike fijn dat je het verloop beschreven hebt, heel erg bedankt. Mooi dat je als 2e kon, scheelt weer wacht stress...

Groene thee in huis, naturel chips en cola ook. Voedingskussen maar weer van zolder gehaald om te ondersteunen in bed, koelpak staat koud.

Kreeg je ook medicijnen mee?

Lekker rustig aan doen he? Hielang heb je vrij van het werk? Ik heb iig. 2 weken ziektewet.

Nog 5 nachtjes;) joepieeee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid, je krijgt een voorschrift mee voor brufen, paracetamol (dafalgan) en antibiotiaca. je bent al goed voorzien lees ik, zeker dat borstvoedingskussen komt heeeel erg van pas om te slapen!! ligt hier ook terug in bed! ik moet het eerste weekend van september werken maar als het me tegen dan niet lukt wissel ik met collega's daarna ben ik thuis tot eind sept. ik ben zelf verpleegkundige en heb niet zo'n licht werk dus ben beetje bang :\ ik zie wel tegen het weekend da ik moet werken. welk werk doe je? je kan echt gaan aftellen!! spannend!!!! :)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi aarbeike, fijn dat je het ook goed gefixed krijgt op je werk en je coll flexibel zijn.

Ik ben nu aan het werk;) mijn laatste slaapdienst... Ik werk als persoonlijk begeleidster op een instelling met verstandelijk beperkte jongeren van 16-22 jaar. Ieder geeft zijn eigen appartement. Echt verzorgen en tillen hoef ik niet, maar ik kan fysiek niet ondersteunen bij een conflict mocht dit nodig zijn dus daar zullen ze rekening mee moeten houden. Gelukkig hoeft dat bij ons ook bijna niet... Maar als we moeten helpen op een andere groep kan dat nu niet. Boodschappen en bv een app mee poetsen besteed ik dan dalijk ook graag uit. Hihihi

Fijn dat je een recept meekrijgt, weer een zorg minder.

Truste x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi watermannetje, dan zal je toch ook voorzichtig moeten zijn en moeten oppassen hoor :\ zijn je collega's op de hoogte? bij mij zijn er maar een paar op de hoogte, ik wil het niet aan de grote klok hangen, ze moeten niet alles weten h :P en moest het na je 2 weken niet gaan kan je nog altijd naar de huisarts je laten bijschrijven, je moet zelf aanvoelen of 2 weken voldoende voor je is.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boef dank voor je reactie was ik idd ook van plan hihihi . wanneer is jou grote dag? Leuk maar ook spannend!

Aarbeike heel mijn team weet t ( 12 man) en vinden het super voor me, weten ook wat ik de eerste tijd niet kan/mag doen. Maar verslagen ed schrijven en contact met de jongeren kan ik wel gewoon uitvoeren.

De jongeren zelf heb ik verteld dat ik een operatie aan mijn rug krijg, wil niet dat t aapjes kijken wordt. Verder lekker dikke vesten en sjaals dragen.

Ik ben gelukkig heel goed in op t werk mijn grenzen aangeven. Thuis met een kind van bijna 2 en 8 wordt het oppassen geblazen maar heb veel steun van manlief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super spannend mijn grote dag is 24 sept is nog maar heel even maar toch .......wachten duurt lang he!!

Voor jou is het nu helemaal spannend komt echt al héél dicht bij.

Fijn dat je veel steun hebt van manlief moet ook wel met zulke jonge kinderen

Ik heb zelf twee kinderen van 12 en 14 dus das mooi handig :6: En mij vriend heeft ook vrij genomen om me te helpen straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk de 24e al, over minder dan 1 mnd heb jij ze ook! Top. Heerlijk jou Kids kunnen ook wel wat mee helpen dan op die leeftijd. Mijn oudste zou dit ook kunnen, jongste krijg ik t moeilijk mee denk ik. Is echt een mama's kindje, heerlijk.

Eerste dag hele dag Kdv. Rest van de week halve, papa haalt ze dan op en legt ze thuis in be kan ie zelf ook nog ff werken;) Ik kijk ff hoe dat gaat....

Waar wordt jij geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.