Ga naar inhoud

Help 380 of 425cc?


Aanbevolen berichten

Hallootjes allemaal!

Wie kan me adviseren? Ik heb op 1 sept de bv. Operatie gepland staan mijn dhr. Verdonck in Genk. Ronde silicone soft one achter de spier.

Maar twijfel over de juiste maat. We hebben 380cc afgesproken na de passessie. Maar begrijp dat de pasprotese groter lijkt dan het in werkelijkheid uitvalt.

Ik weeg 77 kg, ( dan hopelijk 75) bij 1,78 meter en een omvang van 85. ( hele lege B)

Foto's van voor in mijn galerij te zien.

Ik ben niet dik, maar wel wat voller overal ( behalve aan mijn borsten grrrrr)

Wat zeggen jullie.... 380 aanhouden of voor 425 gaan?

Thanks voor het meedenken alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,zeker niet te klein nemen..ik lees dat je groter en wat zwaarder bent dan mij en ik heb nu 330cc,en dat is in verhouding met mijn lichaam veel te klein...ik hou nu wel van hele grote borsten maar ik vrees dat je gezien je voor situatie niet het gewenste resultaat zal behalen met de cc's die je in gedachte hebt...ik zeg het je enkel maar omdat ze kleiner uitvallen dan je zou verwachten en je went er heel snel aan...met jouw gewicht en lengte mag je zeker wat meer CC's hebben hoor,zou zelfs durven zeggen ga niet onder de 500cc...maar dan vrees ik dat je in de welnesskliniek niet aan het juiste adres bent,ben daar zelf ook geholpen 7 jaar geleden en ik had onmiddelijk veel spijt dat ik niet ergens anders nog op consult was geweest en me zo weinig cc's heb laten aan smeren...je doet er natuurlijk mee wat je wil he,maar zou zonde zijn van het geld en heel het proces van zo een ingreep als je achteraf spijt hebt over de groote en dan een wissel wil...ik spreek uit ondervinding,ik ga zelf in november voor een wissel met heel wat meer cc's...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barb, bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik hou ook wel van grote borsten maar Wow 800-900 cc is wel mega! Wat een verschil durf jij aan te gaan, maar hey wie ben ik;) als jij je er goed bij voelt ...doen!

Ik neig zelf idd naar 425 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou minstens voor de 425cc gaan als ik jou was!

Ik ben ook lang (1,80) en dan heb je gewoon wat meer cc's nodig dan iemand die kleiner is om hetzelfde resultaat te bereiken! :)

Ik heb 600cc, maar het oogt echt niet groot bij mij in kleding. Ik zou er dus nog eens goed over nadenken, want het zou zonde zijn als je uiteindelijk niet tevreden bent met de grootte. De Wellnesskliniek staat er ook om bekend om vooral kleine implantaten te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tijdens passen 400cc gepast en uiteindelijk gekozen voor 450cc. Ik vind het er zeker niet onnatuurlijk uitzien, beetje gelijk als de passessie. Als ik jou was zou ik minimaal voor 425 gaan :)

Ohja ik heb Dual plane, daardoor vallen er ook nog wat cc weg.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou zeker voor 425 gaan.. de stap van 380 naar 425 is niet heel groot.. en ook ik denk nu (na 3 weken po) misschien had ik toch voor de 400 cc moeten gaan ipv 375, bloot vind ik ze mooi, maar in kleding valt het een beetje weg, het ziet er niet uit als een D, wat ik nu wel draag qua sport bh. (maar mijn mening zal vast nog gaan bijdraaien aangezien ik en eenooorme twijfelaar ben en ik nog geen 'normale' bh aan heb gehad)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Watermannetje!

Zoals je weet ben ik ook bij Verdonck geweest en 380cc gekregen.

Als ik jou was zou ik ook voor meer gaan!

Ik ben 1,74, 65 kg en omvang 83 cm.

In verhouding met wat ik hier op het forum heb gezien rond de 380cc (best groot soms) vind ik ze bij mij echt kleiner uitvallen denk dat die andere gem. een kleinere borstomvang hadden waardoor het moeilijker is om te vergelijken

Jij bent nog iets langer, zwaarder en een iets grotere omvang. Maar denk als je die van mij te klein vind dat je echt zeker voor meer moet gaan!! 380cc al eerder iets kleiner dan mij uitvallen dan groter denk ik... 425cc misschien vergelijkbaar met hou ik het nu heb?

Zou minstens voor de 425cc gaan, denk dat ik hier tevreden mee zou zijn geweest, maar met jou bouw denk ik dat 500cc zelfs ook heel mooi zal zijn en niet te groot!!

succes!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Djem wordt jij ook bij de wk kliniek geopereerd ?

Aftellen voor ons nu....

Lotje twijfel heb ik normaal niet zo maar tja dit is ook wel een onderwerp he...

Vlietje hahaha ja jou mening weet ik vandaar ook dit topic;) Thanks!

500 durf ik niet hoor.... Maar moet de rest nog betalen en Zal daarbij eens mailen wat de mogelijkheden voor me zijn op de dag zelf.

Thanks voor de antwoorden .

Off. topic, kga nu een tieten taartje maken voor manlief morgen jarig:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, Das waar hihi, ff vergeten... :6:

Je kan iig op de operatie dag zelf wisselen.

Heb ik ook gedaan, terwijl ik op de operatietafel lag moest ik nog ff m'n handtekening zetten voor de 380cc...

Helaas mag je niet meer passen op de dag zelf.

Fijne dag morgen voor jullie en geniet van je tietentaartje!! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word maandag geopereerd door Verdonck ben vandaag terug gaan passen voor de tweede maal hij zei 380 cc oogt natuurlijk en dr 425 was het Max voor mij zei hij ma het is ni meer natuurlijk zoals de 380 cc dus heb toch de 425 genomen maar ik ben bang? Ben 1,66en weeg 55 kg ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,zeker niet te klein nemen..ik lees dat je groter en wat zwaarder bent dan mij en ik heb nu 330cc,en dat is in verhouding met mijn lichaam veel te klein...ik hou nu wel van hele grote borsten maar ik vrees dat je gezien je voor situatie niet het gewenste resultaat zal behalen met de cc's die je in gedachte hebt...ik zeg het je enkel maar omdat ze kleiner uitvallen dan je zou verwachten en je went er heel snel aan...met jouw gewicht en lengte mag je zeker wat meer CC's hebben hoor,zou zelfs durven zeggen ga niet onder de 500cc...maar dan vrees ik dat je in de welnesskliniek niet aan het juiste adres bent,ben daar zelf ook geholpen 7 jaar geleden en ik had onmiddelijk veel spijt dat ik niet ergens anders nog op consult was geweest en me zo weinig cc's heb laten aan smeren...je doet er natuurlijk mee wat je wil he,maar zou zonde zijn van het geld en heel het proces van zo een ingreep als je achteraf spijt hebt over de groote en dan een wissel wil...ik spreek uit ondervinding,ik ga zelf in november voor een wissel met heel wat meer cc's...

groetjes

Awel dat denk ik dus ook! M'n chirurg raadde me 220 cc aan ( wat al een mooie cupvergroting van NIKS naar een C-cup zou geven). Maar zou zelf graag 250 cc willen, gewoon, als je het doet, moet je het goed doen en niet na 1 jaar al denken dat je toch groter had gewild.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word maandag geopereerd door Verdonck ben vandaag terug gaan passen voor de tweede maal hij zei 380 cc oogt natuurlijk en dr 425 was het Max voor mij zei hij ma het is ni meer natuurlijk zoals de 380 cc dus heb toch de 425 genomen maar ik ben bang? Ben 1,66en weeg 55 kg ..

Spannend!!! Dat is al snel!

We zijn nu vriendinnetjes, dus je kunt bij mijn foto's kijken. Je ben kleiner en lichter, die 380cc zal bij jou een stuk groter uitvallen als bij mij denk ik... Wat is jou maat onder de borst?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je toegevoegd kan je even kijken neem vooral niet te klein want dan krijg jd echt spijt je moet et wel 15 jaar nee lopen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danietje kon nog geen foto's bij je zien van de na situatie, voor heeft veel van mij weg;)

Verdock zij bij mij dat 380 Max was wat natuurlijk oogde maar denk dat hij een afwijking heeft van minimaal 22,5 cc aan beide ogen ;) kom dan met correctie op 425!

Thanks iedereen voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi watermannetje, ik twijfelde hier ook over het aantal cc vond 425cc zo mega groot klinken uiteindelijk na veel denken en raad van dames hier voor de 425cc gegaan, ik ben ook groot 1m76 en weeg 73kg omvang 75 en ben vorige donderdag geopereerd en het toont heus niet reuzegroot ik vind ze goed, ik ben eigelijk blij dat ik voor de 425cc ben gegaan, dat was het max. dat ik kon gaan, ik wilde uitkomen op een mooie D-cup. ik ben ook in de wellness geopereerd maar door dr Visser. jou operatie is 1 sept? kort af h? :) ben je er klaar voor?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik ben 1m78 en weeg 60 kilo en heb 700cc. Ik vind ze echt niet te groot! Groter had ook niet gehoeven, maar kleiner ook zeker niet. Ik had hiervoor 290cc en dat vond ik helemaal niks, veel te klein. Heb nu mooi grote borsten zonder die eeuwige push up bh's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aarbeike bedankt voor je reactie! Goed om te lezen dat je er geen spijt van hebt. Forum is fijn maar brengt je soms ook zo in twijfel he...

Wel top om de na ervaringen te lezen en dan zeggen er toch veel dat de pas protese kleiner uitvalt inderdaad.

Hoe was jou algemene ervaring in de kliniek?

Ik ben er klaar voor.... Zooo aan toe na 16 jaar. Alleen wat heuverig voor t herstel!

Ik zal eens spieken bij je foto's als je die erop hebt staan, suc6 met je herstel hoop dat t goed gaat.

Heerlijk he Jennifer gewoon blij zijn met je boobs zonder de eeuwige vulling! Lijkt me super. Meer als het dubbele erin, Wow stoer! Geniet.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.