Ga naar inhoud

Postoperatieve bh's: Lipoelastic PI Extra New - Maat L - kleur wit


Eendje

Aanbevolen berichten

Heb 2 postoperatieve bh's te koop,

ze zijn nog nieuw, ongewassen en in hun doosje,

heb ze niet aangehad, was niet de goede maat voor me.

2 stuks, maat Large, kleur wit

heb ze gekocht voor 50,75euro (2bh's à 23euro + verzending)

ik verkoop ze beide samen voor 25euro (+ verzendkosten), mooie vriendinnenprijs-voor-boobie-lovers-onder-mekaar :42:

de info vind je op deze link: http://www.online-care.eu/pd/232/en-GB/postoperative-bras/Lipoelastic-PI-Extra-New

Bij interesse, reageer gerust hier, of stuur me een pb of mailtje: vanessa.m@telenet.be

groetjes V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eendje,

ik heb wel interesse, ik twijfel alleen of dit niet te groot gaat zijn voor mij, als ik naar de maattabel kijk?
maar ik zie dat jij ook 375 cc hebt gekregen, op welke maat kom jij uit? ik heb nu een sportbh maat D aan..

en twijfel of deze bh wel goed voor me is, ben al 3 weken po, op de website hebben ze het erover dat deze goed is tot 2 weken po!

sorry voor al de vragen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lotjekapotje.. ik weet niet wat je onderomtrek is? die van mij is 78 en had ook 375 cc gekregen en hij zat heerlijk :) had met de sportbh's ook een D... had hem alleen zelf niet te koop gezet omdat ik hem nog steeds snáchts draag zo lekker zit die ;)

owja en over die 2 weken... heb hem 6 weken lang aangehad!! gewoon onzin...

Link naar reactie
Delen op andere sites

tnx Nies :) ik had je reactie op je eigen topic gezien ja ;-) en jij krijgt een her toch? weet je al wat het gaat worden

@ Eendje, ik zal mijn omtrek vanavond even opmeten, voor de operatie meette ik 75, maar gek genoeg zaten bh's met die omtrek altijd te strak naar mijn wens,
dus droeg/draag nu 80.. paar dagen na de operatie zelfs een omtrek 85 aangehad en nu weer terug naar de 80.

@Nies, jij had ook een maatje L aan toch?
zou t ook weer zonde vinden van die BH's als ze toch te groot zouden zijn, heb dr zelf ook nog 1 liggen die ik niet kwijt kan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames;

lotjekapotje; heb je net een mailtje teruggestuurd, ik hou ze opzij, en jij laat dan vanavond weten als de omtrek goed is voor je?

klein: als ze niet goed zijn vor lotjekapotje, dan ben jij de volgende in rij die ze mag overkopen

groetjes

ahja, ik heb een C sportbh .. ander maatje dan jullie inderdaad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil ze wel dan heb ik bijna alle mogelijke maten wat het kan worden namelijk!! heb hiervan nu een m besteld van fila c en d.

als je nog interesse hebt, zijn ze voor jou,

gezien ze voor lotjekapotje niet de juiste maat zijn,

laat je wat weten als je ze wilt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eendje,

Mocht Klein ze niet willen; dan wil ik ze graag overnemen. Ik krijg in oktober een her..500cc voor de spier. Toch denk ik dat ze wel passen. Heb nu 400cc dual plane. En draag 80D.

okay ;) ik wacht nog even het antwoord van klein af ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb net even gekeken naar de maattabel op die ene site... en blijkbaar heb ik toch wel een XL nodig ervan :(

Betwijfel dus dat de L gaat passen (maar zijn de maten dan zo klein? want ik ben nu niet echt een extreem gezette ofzo...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.