Eendje Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Heb 2 postoperatieve bh's te koop, ze zijn nog nieuw, ongewassen en in hun doosje, heb ze niet aangehad, was niet de goede maat voor me. 2 stuks, maat Large, kleur wit heb ze gekocht voor 50,75euro (2bh's à 23euro + verzending) ik verkoop ze beide samen voor 25euro (+ verzendkosten), mooie vriendinnenprijs-voor-boobie-lovers-onder-mekaar de info vind je op deze link: http://www.online-care.eu/pd/232/en-GB/postoperative-bras/Lipoelastic-PI-Extra-New Bij interesse, reageer gerust hier, of stuur me een pb of mailtje: vanessa.m@telenet.be groetjes V Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotjekapotje Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Hoi Eendje,ik heb wel interesse, ik twijfel alleen of dit niet te groot gaat zijn voor mij, als ik naar de maattabel kijk?maar ik zie dat jij ook 375 cc hebt gekregen, op welke maat kom jij uit? ik heb nu een sportbh maat D aan..en twijfel of deze bh wel goed voor me is, ben al 3 weken po, op de website hebben ze het erover dat deze goed is tot 2 weken po!sorry voor al de vragen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nies Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 @ lotjekapotje.. ik weet niet wat je onderomtrek is? die van mij is 78 en had ook 375 cc gekregen en hij zat heerlijk had met de sportbh's ook een D... had hem alleen zelf niet te koop gezet omdat ik hem nog steeds snáchts draag zo lekker zit die owja en over die 2 weken... heb hem 6 weken lang aangehad!! gewoon onzin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotjekapotje Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 tnx Nies ik had je reactie op je eigen topic gezien ja ;-) en jij krijgt een her toch? weet je al wat het gaat worden@ Eendje, ik zal mijn omtrek vanavond even opmeten, voor de operatie meette ik 75, maar gek genoeg zaten bh's met die omtrek altijd te strak naar mijn wens,dus droeg/draag nu 80.. paar dagen na de operatie zelfs een omtrek 85 aangehad en nu weer terug naar de 80.@Nies, jij had ook een maatje L aan toch?zou t ook weer zonde vinden van die BH's als ze toch te groot zouden zijn, heb dr zelf ook nog 1 liggen die ik niet kwijt kan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotjekapotje Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 @Eendje, kan jij ze 'reserveren' voor mij tot ik vanavond heb gemeten? ik wil ze graag.. even afwachten wat mn omtrek is maar verwacht dat het moet passen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klein Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 ik wil ze wel dan heb ik bijna alle mogelijke maten wat het kan worden namelijk!! heb hiervan nu een m besteld van fila c en d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nies Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 ja ik had ook een L hiervan ... zit een elastische band onder en dat maakt hem vooral ook zo fijn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eendje Posted August 11, 2014 Author Share Posted August 11, 2014 hoi dames; lotjekapotje; heb je net een mailtje teruggestuurd, ik hou ze opzij, en jij laat dan vanavond weten als de omtrek goed is voor je? klein: als ze niet goed zijn vor lotjekapotje, dan ben jij de volgende in rij die ze mag overkopen groetjes ahja, ik heb een C sportbh .. ander maatje dan jullie inderdaad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotjekapotje Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 nou heb mn borsten opgemeten.. volgensmij klopt er geen zak van volgens internet met wat ik opmeet zou ik nu maat A hebben lol terwijl ik van een B af kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eendje Posted August 11, 2014 Author Share Posted August 11, 2014 ik wil ze wel dan heb ik bijna alle mogelijke maten wat het kan worden namelijk!! heb hiervan nu een m besteld van fila c en d.als je nog interesse hebt, zijn ze voor jou,gezien ze voor lotjekapotje niet de juiste maat zijn,laat je wat weten als je ze wilt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loek Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 @ Eendje, Mocht Klein ze niet willen; dan wil ik ze graag overnemen. Ik krijg in oktober een her..500cc voor de spier. Toch denk ik dat ze wel passen. Heb nu 400cc dual plane. En draag 80D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eendje Posted August 12, 2014 Author Share Posted August 12, 2014 @ Eendje, Mocht Klein ze niet willen; dan wil ik ze graag overnemen. Ik krijg in oktober een her..500cc voor de spier. Toch denk ik dat ze wel passen. Heb nu 400cc dual plane. En draag 80D. okay ik wacht nog even het antwoord van klein af Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyLara Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Dag meiden. Ik bied hem ook aan alleen in het zwart. Ben maandag geopereerd en heb hem alleen onderweg naar huis gedragen, maar wil toch wat strakkers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ally Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 ladylara, hoeveel vraag je ervoor? ik ben wel geinteresseerd!Mijn operatie is volgende donderdag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyLara Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 ladylara, hoeveel vraag je ervoor? ik ben wel geinteresseerd!Mijn operatie is volgende donderdag!15 ex verzenden stuur me ff een pb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ally Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Heb net even gekeken naar de maattabel op die ene site... en blijkbaar heb ik toch wel een XL nodig ervan Betwijfel dus dat de L gaat passen (maar zijn de maten dan zo klein? want ik ben nu niet echt een extreem gezette ofzo...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyLara Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 De mijne is inmiddels verkocht. Ik weet niet meer exact wat mijn ondermaat was, maar een L was volgens de tabel duidelijk mijn maat en een M zeker te klein dus mijn advies is om toch voor de L te gaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
trinny Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Ik heb interesse in de L ! nog beschikbaar ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eendje Posted August 25, 2014 Author Share Posted August 25, 2014 @trinny; ben even niet online geweest maar aangezien er geen antwoorden meer kwamen van Klein of van Loek, veronderstel ik dat ze verder geen interesse meer hebben?de mijne zijn idd nog beschikbaar .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loek Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 @ Eendje, ik heb je eergisteren een pm gestuurd. Ik heb nog steeds interesse hoor:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.