Ga naar inhoud

Ook even voorstellen


Minibeauty

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Bij deze ga ik mezelf ook eens voorstellen.

Ik ben 25 jaar met een zoontje van 1 jaar oud.

Ik had altijd al aan bescheiden AA of A cupje, afhankelijk van bh-merk, maar sinds m'n bevalling heb ik zelf dat niet meer. Ik heb amper een AA. ( verschil tussen omtrek onder de borst en op de borst is maar 4 cm, om je een idee te geven).

Omdat ik altijd al ongelukkig was met m'n boobies heb ik besloten de knoop door te hakken en voor een borstvergroting te kiezen.

Ik heb 3 afspraken bij verschillende chirurgen geregeld om eens te gaan luisteren.

Bij Dr. De Doncker uit Vilvoorde, Dr. Sinove uit Aalst en Dr. De Cordier uit Gent.

Groetjes,

M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op "ons" forum. Neus eens lekker rond. Hier kan je heel veel adviezen, ervaringen lezen.

Zelf ben ik ook nieuw hier. Ik heb mijn 1e consult volgende week dinsdag bij dr.van Engeland, Bergman clinics in Bilthoven. Ook ik ben mij aan het inlezen. Staan veel tips hier waar je ook veel aan zult hebben.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha heel herkenbaar hoor. Dat heb ik dus ook. Ik lees nu echt de belangrijkste dingen die ik moet weten. Teveel is niet goed. Ik wacht nu mijn consult af en dan kan ik daarop weer verder kijken.

One step at a time :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker weten!!! Het is net of je in een snoepjeswinkel beland hahahaha

Ik moet nog een weekje wachten.. Maar die kom ik wel door.

Spannen voor jou, ik ben zo benieuwd wat ze gaan zeggen!!

Ik ga je volgen hoor :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Ja pas maar op hier hoor. Het forum is heel verslavend ;)

Heel verstandig dat je meerdere consulten gaat doen. Hoe is je eerste consult verlopen?

Heel veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ok, een totaaloverzicht.

Consult 1 : Dr. De Doncker uit Vilvoorde, raadde 220 cc anatomische achter de spier aan.

Consult 2 : Dr. De Cordier uit Gent , raadde evenzeer iets tussen 220 en 260 cc aan, anatomisch, achter de spier.

Consult 3 : Dr. Sinove uit Aalst, raadde zelfde aantal CC aan, maar dan ronde, ook achter de spier.

Puur qua buikgevoel twijfelde ik tussen De Cordier en Sinove, maar door de praktische kant ( de mogelijke datum van de operatie) ga ik voor Sinove gaan.

Ik ga m'n nieuwe boobies krijgen op 23 december :) 6 oktober 'passen' .

Nu ben ik er juist nog niet uit of het rond of anatomisch wordt.

Het heeft beiden pro's en contra's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.