nieuwkomertje Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Hoi Hoi ,Even korte voorstelling .Ik ben een jonge mama van 24 jaar die er al even van droomt om mijn borsten terug mooi te krijgen ^^.Na 6 maand borstvoeding is dit jammer genoeg niet meer het geval.Na veel opzoekingswerk heb ik een afspraak gemaakt bij dokter D'hondt in Tongeren.Ik vroeg mij af of er nog personen zijn die met deze dokter ervaring hebben en dit met mij willen delen ?Dokter plovier zou ook een zeer goeie pc zijn maar zijn wacht tijden zijn vrij lang.Zijn er nog dames die schrik hebben van de operatie ?Ik heb namelijk enorme schrik van verdoving maar wil zo graag nieuwe borsten ,Bedankt dat ik me even mocht voorstellen ,Alle tips / eigen verhaal zijn zeer welkom !!Grts.
Boho Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Hoi, welkom op het forum! Voor informatie en ervaringsverhalen van een borstvergroting zit je hier goed, rechtsboven in de zoekbalk kan je onder andere informatie vinden over je pc maar ook over andere dingen. Ik heb zelf geen ervaring met deze arts maar ik heb hem volgens mij wel eens langs zien komen. Over de verdoving zou ik me geen zorgen maken, ik was daar ook bang voor maar het stelt helemaal niks voor hoor! Je gaat lekker slapen en voor je het weet wordt je wakker met nieuwe boobs. Succes met je consult en het zoeken van info op het forum
Klein Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Hoi hoi,Ik ben ook een jonge moeder mijn dochter inmiddels l 6 jaar.Ik wordt volgende week dinsdag geopereerd! heel veel zin in ook ik zie een beetje tegen de verdoving op maar heb alles er voor over! hahahaGa in Amstelveen dr.karim.Heb nu een slappe b misschien net aan c.En hoop een kleine d te behalen met 400cc voor de spier
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.