Ga naar inhoud

Jullie advies


Aanbevolen berichten

Hee meiden,

Ik heb jullie advies, jullie mening nodig, ik zit zo in twijfel.

Ik ben begin maart geopereerd aan me borsten, ik heb een iets vergroeide ribbenkast waardoor mijn ene prothese als het ware op een heuvel ligt en de andere prothese in een dalletje.

Hierdoor heb ik ongelijke borsten, in de protheses zit al 50cc verschil, maar nu heb ik nogsteeds een verschil i borst.

Mijn arts legde uit dat ik alle vormen van a symetrie heb, en hierdoor het heel moeilijk word om echt symetrie te krijgen, bij geen enkele vrouw is het helemaal gelijk maar als je voor je borsten betaald, dan wil je wel graag redelijke symetrie.

Me borsten zijn mooi, en absoluut niet lelijk, maar ik wilde het toch graag iets meer gelijk.

De maat is ook kleiner uitgevallen als ik hoopte, daar baal ik ook wel erg van, i had ze eigelijk wel iets groter verwacht en met het passen was dat ook zo.

Nou is mijn optie, om me kleine borst te laten herstellen, en hopen dat die borst dan net zo groot word als de andere, de kans dat ik dan een scheef decolote krijg en tepels ongelijk is er wel maar hij zal er alles aan doen, maar het is altije afwachten,

Dus niet snijden in de mooie borst en hopem dat die andere gelijk word.

Of

Ik laat allebei me borsten groter maken, in de hoop dat de maat naar wens is, en me borsten gelijk worden doormiddel van de kleinste iets groter te maken,

En dan happy met de maat en hopelijk gelijke borsten.

Of

Ik laat het zo, want ik heb ze mooi, het is niet mega erg, plus ik moet accepteren dat ik niet helemaal ideaal in mekaar zit, en er gewoon aan moet toegevem dat het iets grote verschil in zit, want het komt nu eenmaal door me eigen lichaam.. Ik heb borsten en tepels op gelijke hoogte,

Alleen ligt eem borst ong 1,5 cm dieper als de andere.

Ik zit zo in de twijfel em ik vind het zo moeilijk.

Ik zouhet fijn vinden om jullie mening en advies hierover te krijgen.

Alvast bedankt ladies

Veel liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even bij je foto's gekeken en ik snap volledig wat je bedoelt. Je borsten zijn best wel ongelijk en ik snap dat je dat stoort. Ook vind ik ze niet heel erg groot staan bij je, terwijl je toch 500cc hebt. Groter zou je dus ook niet misstaan..

Echter moet je goed nadenken over wat zwaarder voor jou weegt, dat ze niet zo groot zijn en een beetje ongelijk of een heroperatie met het risico dat je na deze operatie nog steeds een verschil hebt of dat er iets anders mis gaat. Je bent tenslotte al een keer onder het mes geweest en ik kan me voorstellen dat je liever niet nog een keer gaat.

Wat heb je met je pc afgesproken? Hoe groot schat hij de kans in dat het verschil helemaal of grotendeels weg trekt en krijg je de operatie vergoed of is het helemaal voor eigen kosten?

Als je er zelf voor moet betalen is het misschien een idee om nog langs een andere pc te gaan, dan kan er nog iemand naar kijken die er een andere kijk op heeft. En voor de rest; denk er goed over na en weeg de voor- en de nadelen voor jezelf af. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doen waar jij je goed bij voelt meis, je bent niet te vrede over je kleinere borst, lijkt wel of de 550 in de grotere is gegaan he, zou 1 borst laten herstellen ze kunnen die op gelijke hoogte krijgen, denk dat dat een goede oplossing zou zijn, nio is een goede chirurg dus met goed passen en meten moet dat goed komen. Als je allebei zou doen dan zeker groter gaan, kan jij makkelijk hebben. Wanneer moet je weer terug?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb even je foto's bekeken en het verschil is idd zichtbaar..

Je vind ze zelf eigenlijk ook wat aan de kleine kant wat ik uit je verhaal begrijp, als je tevreden bent met je "goeie" borst had ik gezegd

je andere borst oplaten vullen en er is vast wel een pc die het mooi gelijk kan krijgen.

Als je "totaal" nieuwe borsten gaat doen omdat je ze groter wilt moet je er inderdaar over nadenken of ze wel gelijk gaan worden?

Daarom sluit ik me verder bij Boho aan, hoe groot is de kans dat ze gelijk worden en wat zegt de chirug er van?

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

De kleine borst ligt in een redelijk groot dal, daardoor is die kleiner, als je gped voelt weet je wel dat de 550 aan de juiste kant is geplaatst want ik heb me arts wel gevraagd en gezegt dat ik het gevoel had dat de protheses verkeerd om zitten.

Dat is niet het verhaal.

Me tepels zitten op gelijke hoogte en in kleding heb ik een gelijk decollete.

Het verschil is 50cc en ik denk dat als ik 500 en 600 cc had gehad het het mooiste was geweest.

De 500 cc is me zo klein uitgevallen... Me linker borst is super mooi, en daarin twijfel ik weer of ik dan alleen rechts zou doen, maarja volgens de arts zitten er een hele hoop risicos aan, omdat ik in alle opzichte a-symetrie heb, en het dus heel moeilijk is om dit helemaal mooi te krijgen.

Dit ligt niet aan me arts, want ik was er stellig van overtuigd, dat hij een fout had gemaakt en hij geen goeie inschatting heefr gehad, daarmee was hi het eens dat de inschatting niet helemaal goed was geweest, ik hebeen goed gesprek met me arts gehad en hij laat me er goed over na denken,

Hij stimuleert het ook niet om het te doen.

Hij zou met de directie gaan overleggem over de koste want hij vond het wel he erg vervelend voor mij.

Ik zou nu 1200 euro moetn betalen.

Mijn lichaam zit vreemd in mekaar, echt gelijk krijg ik het niet, maar ik denk dat er wel een mogelijk is, om het iets beter te krijgem.

Daaarbij ben ik angstig dat ik spijt krijg en verminkt raak met schotse lelijke borsten...

Hetliefst wil ik ze groter, en dan ipv 50cc 100cc meer of dan 150cc

Dat was ook het idee van me arts.

Maaaaaar het is nu niet lelijk, en mooi geheeld, ik ben slank en nog jomg

Heb nog een kinderwens, zal het daarna nier mooier worden?

Ik vind het erg lastig!

Diana jij helemaal happy? Ik ben vorige week geweeest bik de arts

Heb nog geem vervolg afspraak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey liefurt,

ja ik ben helemaal happy! Heb mn sport weer opgepakt, crossfit, wat lastig blijven de pullups, dus soms bang om ze te belasten. Ben bij mn eindcontrole geweest en alles was vlgs hem perfect, dus gelukkig allemaal goedgegaan.

Vind t zo klote voor je meid, maar denk er goed over na schat, en volg je gevoel, snap dat je pc huiverig is ivm complicaties, denk dat als je 50cc meer krijgt je een mooi resultaat zult krijgen. Focus je niet te veel op de grote, want ze zijn ecnt niet klein. Ik denk ook welleens ze hadden wel groter gemogen, met sommige kleding lijkt t echt niks, maar ik weet ook wat ik hiervoor had haha dus denk ik benne beste bollen :-p

succes mop lees je besluit nog wel ;)

Kuszz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.