Jump to content

Nieuw lid even voorstellen

Lis28

Recommended Posts

Posted

Hallo meiden,

Ik heb mij vandaag ingeschreven op dit forum dus is allemaal nog even nieuw voor mij.

Ik ben al een hele tijd bezig of ik wel of geen nieuwe borstvergroting zou nemen.

Ik heb eerder een borstvergroting gedaan (mcghan 510 voor de spier 290cc) nu 6 jaar geleden. Ondertussen heb ik 3 hele mooie kindjes gekregen en is er het een en ander verandert..helaas heb ik vouwen in mijn prothesen gekregen en last van lichte kapselvorming. Omdat mijn prothesen boven de spier zitten voel ik nu dus bobbels van de vouwen en trekt mijn borst samen.

Nu ga ik over 2 weken opnieuw een borstvergroting doen maar twijfel ik nog enorm over het aantal cc!

Ik zou al een half jaar gelden geopereerd worden maar dit heb ik 2weken voor de operatie afgezegd omdat ik zoveel twijfelde over de cc's.

Ik word geholpen door dokter Nio en hij raad mij aan 500cc. Dit is nu ook afgesproken maar ik ben bang dat dit te groot word..omdat in een strak shirt het er prachtig uitzag maar ik ben bang dat dit naakt te nep en groot zal worden..ik ben een enorme twijfelaar!! Ik twijfel nu tussen 450 cc of 500cc! Heeft iemand hier ervaring met 500cc of 450cc!

Hierom heb ik mij ingeschreven omdat ik hoop dat zoveel ervaring bij elkaar :) mij kan helpen en een beetje kan geruststellen!

Liefs mij

Posted

Hoi, ik heb 450cc high profile, foto's staan in mijn album :)

Ik ben van niks naar dit gegaan (nu 2 dagen po) en het ziet er supermooi uit!

Posted

Hoi Booby..dank jewel voor je reactie! Ik heb meteen gekeken en vind ze heel mooi.vorm en grootte zijn perfect! Ik ben blij dat ik nu een voorstelling kan maken qua grootte. Ik heb nog tot 21 augustus om een beslissing te maken 450 of 500. Zo lastig!!

Posted

Hoi, ik ga over twee dagen voor 410 cc xhp dual plane voor een natuurlijke borst.

Heb nu 270 cc rond voor de spier. Scheelt 3,1 cm in profile.

Posted

Was het vergeten te melden maar ik heb ze ook Dual plane, dat scheelt nogal met voor de spier, voor de spier worden ze groter dan Dual plane :)

Succes met je keuze!

Posted

Ook daar zijn de meningen weer over verdeeld lees ik....!

Posted

Ik ga dit keer ook voor achter de spier dual plane.. Ik begreep ook dat daardoor ze wat "kleiner" uitvallen.. Vorige keer heb ik getwijfeld of ik 290 of 320 zou doen en heb voor 290 gekozen maar na 1week had ik al spijt :'s daarom ben ik nu geneigd om eerder voor 500cc te gaan dan 450, ik wil het nu in 1x goed doen! Maar booby jou 450 vind ik al groot en mooi! ik heb nog anderhalve week :D

nonky jou grote dag is morgen al, spannend. Kijk je er tegen op of kan je niet wachten ?

Succes morgen!

Posted

Hallo iedereen,

ik heb me na lang twijfelen ingeschreven op dit forum en het is dus nog even zoeken hoe alles in elkaar zit

Ik ben vandaag voor de eerste keer op consult geweest bij Dr.Verdonck in de Welnesskliniek.

Ik had hiervoor al véél opzoekwerk gedaan ivm borstvergroting en vooral de grootte ervan. En laat dat laatste nu net datgene zijn waarover ik echt twijfel..

Dr.Verdonck heeft me 330CC aangeraden, achter de borstspier geplaatst. Op het moment zelf (tijdens borst passen) leek het mij goed, maar eenmaal thuis ging ik weer op het internet aan de slag, en kom ik weer tot de beslissing dat ik toch nog groter zou willen gaan (rond de 400 en 500 cc).

Zijn er nog mensen die dit cc hebben laten plaatsen? Ik ben 1m64 en weeg 55 kilo.

Alvast bedankt op voorhand!!

Groetjes

Posted

Hoi Newbie, ik ben ook net nieuw en snap ook nog niet helemaal hoe het werkt etc :D

Zoals je hierboven waarschijnlijk al gelezen hebt snap ik je twijfel.

Als je twijfelt zou ik dit sowieso aangegeven aan je pc en met hem bespreken of het toch niet nog groter kan.

Ikzelf ben 1m68 en weeg 57 kilo en krijg 450 of 500cc.

Posted

Hoi ik ben er wel angstig voor. Ik heb in overleg met de arts voor niet zulke zware protheses gekozen ivm gevaar op bottoming out( doorzakken) veel striae.....ja die zwangerschappen hebben me genekt!

Ik ga er zowieso op vooruit want mijn verhaal is medisch ivm kapsel......heb nu twee harde tennisballlen van 270 cc.

Blijft spannend want nu wil ik graag mooie borsten terug. Lees overal dat ik vrij weinig heb gekozen....maar die arts is toch niet gek?

Posted

Herkenbaar...ik ben ook zo'n twijfelaar.

Ik ben bij dr.nio geweest en met t passen kwam ik uit op 500cc, en mag een 75 Sportbh kopen ..waar im best van schrok..(van de maat)

ik ben bang dat dit in werkelijkheid te groot uit pakt. Maar ik ga nog maar n x passen.

En nog de info laten zakken.

Ik kan je helaas niet veel adviseren, omdat ikzelf ook nog zoekende ben.

Succes voor jouw keuze!

Posted

Ja dat valt mij ook op Booby!

Nonky je hebt het achter de rug :D hoe is het gegaan?

Het is goed gegaan sterf het wel af vd pijn, heb nog drains tot donderdag! Ben blij dat het achter du rug is en ook blijals het straks beter gaat...

Guest Sylleke
Posted

Een hele dikke knuffel van mij Nonky!!!

Posted

Het is goed gegaan sterf het wel af vd pijn, heb nog drains tot donderdag! Ben blij dat het achter du rug is en ook blijals het straks beter gaat...

Ahh arme jij! Is gelukkig voor een goed doel! Maar ik kijk ook op tegen de pijn en dat samen met de kids :S maar drains tot donderdag dat hoor je niet vaak meer.

Posted

Vandaag nieuw op dit forum, beetje zoeken nog naar alles.

Zit heel erg te twijfelen over borstvergroting.

7jaar geleden een borstlift laten doen omdat ze heel erg hingen.

Nu 7 jaar later vind ik nog dat ze wat hangen vooral geen volume bovenin.

Iemand ervaring met vergroting na een borstlift?

Posted

Hoi ik ben sinds vandaag ook nieuw hier weet nog niet goed hoe alles werkt haha!

Ik heb gister me borstvergroting ondergaan.. van 75 a 325cc op de spier door vito koeijers werd grote c kleine d..ben heel benieuwd na eindresultaat.. het voelt alsof er een vrachtwagen geparkeerd staat op me , maar pijn gaat over tijdje weg en me boobs niet hoop ik haha

Posted

Hallo, :48: Ben vandaag aangemeld als nieuw lid. Op 25 Augustus heb ik de operatie voor een bv in Genk bij de Wellnesskliniek door Dr, Verdonck.

Ik twijfel nog over het aantal cc en ben druk aan het lezen,

Spannend........... :blink:

Posted

Hallo, :48: Ben vandaag aangemeld als nieuw lid. Op 25 Augustus heb ik de operatie voor een bv in Genk bij de Wellnesskliniek door Dr, Verdonck.

Ik twijfel nog over het aantal cc en ben druk aan het lezen,

Spannend........... :blink:

Maak even een eigen voorsteltopic meid :)

Dit is het topic van Lis28 :) Anders loopt alles dadelijk zo door elkaar :)

xx BB

Posted

Hoi Lis.

Het wordt spannend meis nog 2 dagen, Dr.Nio maakt mooie borsten ik vind het een vakman.

xx

Posted

Hoi Lis.

Het wordt spannend meis nog 2 dagen, Dr.Nio maakt mooie borsten ik vind het een vakman.

xx

Hoi Ank,

Dank je wel! Ik vind zijn resultaten ook erg mooi en aardige pc!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.