Ga naar inhoud

Even voorstellen


Katja

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Vandaag voor informatie bij Diana geweest. Eerlijk gezegd had ik meer vraagtekens toen ik er weg ging dan toen ik binnenkwam. Ik had natuurlijk ook al de nodige informatie verzameld en kwam zelf tot de conclusie dat een dual plane door dokter straten mij het meeste aansprak. Volgens Diana was voor mij plaatsing op de borstspier beter en dat kon het beste gedaan worden door dokter koeiers aangezien hij volgens haar het meest natuurlijke effect kon bereiken. Ik heb nu een a cup en wil graag naar en c cup. Nou heb ik gelezen dat op de spier rimpels enzo kan geven. Dus vind dat best wel zorgelijk. Ik wil wel een zo natuurlijk mogelijk effect. Ik heb nu aanstaande dinsdag een afspraak bij dokter koeiers en zal natuurlijk zijn mening ook moeten afwachten. Diana adviseerde dus ronde prothese,300 cc. Wie heeft er ervaring met deze arts en plaatsing boven de borstspier, ben bang dat je dan de prothese ziet zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.