Ga naar inhoud

zaartje : augustus 2013 / oktober 2014 : Total Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi zaartje,

Welkom op het forum. Veel leesplezier hier. Jeetje heftig alleenstaande mama, met 3 kids, en ook nog baby.

Wil je ook een borst vergroting/ verkleining ??

Je kunt de zoekbalk gebruiken om info op te zoeken over PC's , ziekenhuizen, klinieken etc etc.

Nogmaals veel leesplezier hier.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Welkom.

Was het al zo snel mogelijk om een borstvergroting te doen?

Ik dacht dat dat pas na 6 maanden tot 9 maanden na de bevalling mogelijk was.

Misschien per chirurg verschillend.

En wat knap als alleenstaande mamma.

Het lijkt me een hele klus om je huishouden te laten doordraaien.

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey zaartje!

Welkom op het forum!

Begrijp ik het goed dat je pas je borsten hebt laten vergroten? Zo ja, wanneer, bij wie en waar? Dan kan ik het in je titel veranderen. Anders: heb je al een datum staan waarop het gaat gebeuren?

Als je vragen hebt, stel ze dan! Er is altijd wel iemand die je antwoord kan geven of je de juiste weg op helpen.

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

ik heb nu sinds een jaar een borstvergroting ondergaan. Het zijn zooooo de foute prothesen die erin zitten...Veel te klein in breedte om te beginnen en de volume is ook niet om naar huis te schreeuwen. Als ik mijn armen omhoog hou, zie je puur de prothesen zitten... is echt heel lelijk. De dokter gaf gisteren toe dat er minstens 100cc bij moest... al vind ik dit nog te weinig!! Ze staan ook heel ver uit elkaar... Ik vraag me af waarom hij prothesen van 10cm breedte geplaatst heeft en niet breder is gegaan!! Kon volgens hem niet...toen toch niet...!! Nu wil ik een wissel...Is dit even duur als een vergroting?? De foto's op mijn profiel zijn van kort na de operatie...zijn sedertien nog mega sterk verkleind!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meid, wat vervelend! Een wissel is meestal wat duurder omdat kapselvorming weggehaald moet worden geloof ik...wat je wel kan proberen...hij geeft zelf aan dat ie de verkeerde heeft geplaatst toch? Dat je dat op papier kan krijgen zodat ie je kan tegemoetkomen voor een wissel? Bij wie ben je geopereerd? En wat voor protheses heb je gekregen? Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zaartje, ik was ook super ontevreden over mijn eerste b.v.ik heb dit ook duidelijk aangeven bij mijn drie maanden controle.

Maar mijn pc (dr van Tits, Veldhuiskliniek) vond ze groot genoeg zo, hij vond ze zo goed bij me passen, en als ik ze groter wilde moest ik weer het volledige bedrag betalen.

Je kunt daarom misschien beter een andere chirurg raadplegen, ik ben toen naar dr de Meyere geweest.

Als ik weer ga wisselen ga ik naar dr Plovier, ik vind de borsten die hij maakt helemaal geweldig.

Succes♥

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow djw. Ik ken dr Plovier niet. Ik woon in Belgie... Hier is ook een hele goeie vrouwelijke Isabelle Nolens. Weet zelfs niet of ik anatomische of ronde neem...denk met anatomische dat ik bovenaan niets van vulling zal hebben... en als ik ze breder neem, komen ze dan dichter bij elkaar te staan?? Of gaat dit enkel meer naar buiten toe verbreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk aan iets bredere maar wel ronde prothese en dan ook iets lager geplaatst dat je meer borst onder je tepel krijgt..Ik zou zeker voor meer dan 100cc extra gaan want anders zie je bijna geen verschil en anders vorr de zekerheid misschien even advies vragen bij een andere plastische chirurg !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Hoi meid, wat vervelend dat je niet tevreden bent over het resultaat. Ik heb even naar je foto's gekeken en het lijkt haast wel of ze wat te hoog zitten ook? En ze zijn ook niet helemaal gelijk qua volume?

Ik krijg een wissel in het SLAZ in Amsterdam en ik betaal 3100,-.

Ik weet niet, ik zou als ik jou was naar een ander gaan.

Ps. Ik zou sowieso voor ronde protheses gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg net te horen dat wij altijd veel te braaf zijn en er hieromtrent een tuchtcommissie bestaat... Het schijnt dat we bij een ontevredenheid (als het door een inschattingsfout van de arts zelf is) we zelfs geen rotte bal hoeven te betalen bij een wissel!! Ik werd geadviseerd om eens langs te gaan bij mijn huisarts en daar te horen wat ik best doe!! Ook zijn uitspraak dat "wat ik ook doe, ik nooit een mooi resultaat zal behalen" volgens hem (!!) is niet netjes!! Het is wel duidelijk dat de ingebrachte prothesen veel te smal zijn! Dus ben benieuwd. Heb maandag 16u45 een afspr bij mijn huisarts

Link naar reactie
Delen op andere sites

djw jennifer120884 voor je eerlijke mening :) . Ik zal ook paar verschillende doen en zien wat zij zeggen.Ik wens je alvast heel veel succes :)


GG7, je zou wel eens gelijk kunnen hebben ivm die 100cc... Ben blij dat je me erop wijst. Dank je wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

so...ik heb na heel lang aandringen toch nieuwe prothesen gekregen bij total beauty clinic. Vorige vrijdag hebben ze me geopereerd. Nu zitten er anatomische in eurosilicone...430cc full height en 13,5 cm breed (eerder zat er 335cc in van sebbin rond, 10 cm breed)...en het resultaat?? PRACHTIG!!! Ben SUPER tevreden. Ik begrijp niet wat ze dachten toen ze die vorige gebruikten...EN...ik heb maar de helft moeten betalen!!! Het is een mega verschil. Ik had nooit gedacht dat ik dit resultaat kon behalen. Was zo jaloers op sommige foto's die ik hier zag. Volgens hen kon ik dit nooit bereiken omdat mijn lichaamsbouw anders was...met deze implantaten van nu...heb ik dit resultaat!! Dus voor iedereen, echt...met de juiste prothesen kan je de borst krijgen die je wil, ondanks je lichaamsbouw!! Ik kan helaas geen foto's plaatsen van mijn resultaat nu omdat mijn kabeltje spoorloos is van mijn fototoestel naar mijn pc, maar ik hou ze jullie tegoed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, wat goed zeg!!!

Ik zat net naar je foto's te kijken en ik vond ze opzich wel mooi maar ik snap wat je bedoeld! Ben benieuwd hoe ze er nu uitzien! Wat was je voorsitiatie ongeveer?

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat ze je uiteindelijk tegemoet zijn gekomen in de kosten en je nu je gewenste resultaat heb! Goed dat je heb doorgezet! Goed herstel en genietze!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.