Ga naar inhoud

Een oprechte vraag


Aanbevolen berichten

Ik heb 12 jaar geleden aan 1kant een prothese gehad door geen borstgroei, na twee kids is alles flink gegroeid en gaan handen. Ik had een cup -f en mijn prothese ging kapot. Gekozen om de prothese eruit te laten halen en alles te verkleinen/liften. Nu heb ik een cup 85-d. Ik ben zo blij dat ik die last op mijn schouders niet meer heb enzo... Nu mijn vraag. Ik zie steeds vaker dames die na een bv niet tevreden zijn en alleen maar groter en groter willen. Hebben jullie er ook aan gedacht dat grote bh's kopen erg lastig is en heel duur en dat je met een grote cup veel last kan krijgen van je schouders enzo? Niet aanvallend bedoeld maar ik vroeg mij af of daar ook wel aan gedacht word hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik denk dat dat wel in overweging wordt genomen. Ik lees er ook vaak genoeg dingen over hier op het forum. Ik geloof ook dat echte borsten zwaarder zijn dan implantaten.

Bovendien kun je op het internet meer dan genoeg lingerie vinden voor grote cupmaten, dus dat is geen probleem.

En sowieso, als je van te voren niet goed over deze dingen hebt nagedacht ga je ook niet met genoeg informatie de operatie in. Maar dat is ieder voor zich. Ik ben zelf wel van het helemaal uitpluizen van dingen aangezien ik ook groter ga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me dit ook afgevraagd, maar door veel te lezen hier weet ik dat de dames die groter en groter gaan daar wel heel veel kennis over hebben verzameld.

Sommige vergrote borsten vind ik ronduit prachtig, maar ik denk hier ook heel vaak: Ho ho, hier ga je toch vooral heel veel last van krijgen??

Het verwondert me dat er mensen zijn die dat allemaal kunnen betalen, ik zou dat beslist niet kunnen!

Om die reden ben ik ook blij dat ik geen prothesen meer draag zodat ik nooit meer aan een her vastzit. Mijn borsten zou ik trouwens best weer wat voller willen, misschien dat ik ooit, ooit nog eens lipofilling ga proberen als ik flink heb kunnen sparen, maar lukt dit niet dan vind ik dat ook helemaal niet erg.

Een ander voordeel voor mij is dat mijn borsten lekker zacht zijn. Met prothesen waren ze lelijk en keihard. Dat was natuurlijk voor een groot deel de fout van de arts, maar ik was inmiddels zo zat van die dingen dat ik ook geen zin meer had in nieuwe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me dit ook afgevraagd, maar door veel te lezen hier weet ik dat de dames die groter en groter gaan daar wel heel veel kennis over hebben verzameld.

Sommige borstvergrotingen vind ik ronduit prachtig, maar ik denk hier ook heel vaak: Ho ho, hier ga je toch vooral heel veel last van krijgen??

Ik verwondert het me dat er mensen zijn die dat allemaal kunnen betalen, ik zou dat beslist niet kunnen!

Om die reden ben ik ook blij dat ik geen prothesen meer draag zodat ik nooit meer aan een her vastzit. Mijn borsten zou ik trouwens best weer wat voller willen, misschien dat ik ooit, ooit nog eens lipofilling ga proberen als ik flink heb kunnen sparen, maar lukt dit niet dan vind ik dat ook helemaal niet erg.

Een ander voordeel voor mij is dat mijn borsten lekker zacht zijn. Met prothesen waren ze lelijk en keihard. Dat was natuurlijk voor een groot deel de fout van de arts, maar ik was inmiddels zo zat van die dingen dat ik ook geen zin meer had in nieuwe.

Ik ben idd ook blij dat ik er van af ben. Ik wil ze ook nooit meer! Ik had er erg veel pijn aan omdat mijn prothese ook draaide! En ik hoef nu nooit meer onder t mes. En met prothese toch zeker elke 15-20 jaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik ben idd ook blij dat ik er van af ben. Ik wil ze ook nooit meer! Ik had er erg veel pijn aan omdat mijn prothese ook draaide! En ik hoef nu nooit meer onder t mes. En met prothese toch zeker elke 15-20 jaar

Jee, wat een nare ervaring.. Maar hopelijk snap je ook wel dat er ook heel veel vrouwen zijn die deze ervaring niet delen? Anatomische protheses kunnne idd draaien, met ronde heb je daar geen last van. En de protheses van tegenwoordig hoeven niet meer na 15-20 jaar vervangen te worden. Als er geen klachten zijn, kunnen ze gewoon blijven zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee, wat een nare ervaring.. Maar hopelijk snap je ook wel dat er ook heel veel vrouwen zijn die deze ervaring niet delen? Anatomische protheses kunnne idd draaien, met ronde heb je daar geen last van. En de protheses van tegenwoordig hoeven niet meer na 15-20 jaar vervangen te worden. Als er geen klachten zijn, kunnen ze gewoon blijven zitten.

Dat snap ik hoor ;) gaat mij echt puur om de grootte! Ik hoor regelmatig f of g voorbij komen namelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat is heel bijzonder, natuurlijke borsten met dezelfde maat lijken meestal veel groter. Prothesenborsten zijn compacter, al hebben ze wel hetzelfde volume, het is anders verdeeld. Die van jou zijn heel mooi geworden MyNewBoobies, en er is idd goed te zien dat ze niet zo groot ogen!

Dat ik geen prothesen meer wil heeft ook met mijn slechte ervaring te maken. Als je naar mijn foto's kijkt zie je wat voor ramp dat is geweest en ik was ook blij dat ze eruit waren. Ik was echt misvormd en ik kon mijn borstspieren ook niet meer gebruiken. Bij Sharon was de prothese gedraaid en zij had weer veel pijn.

Ik kan me goed voorstellen dat mensen met goede ervaringen juist weer positief zijn!

Toch zou ik nooit hele grote borsten willen. Ze vallen zo op, mensen kijken meteen naar je borsten als je ergens bent. Dat was bij mij al zo toen ik prothesen had en ik had nog maar C/D...

Maar iedereen is daarin weer anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft een keuze, ik ga nu ook voor iets groter omdat ik bij te groot ook bang ben dat eerst mijn tieten naar binnen komen en ik dan volg...( oja, die hoort er ook nog bij) LOL

Als ik geen last nu had van kapselvorming had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan.....

Maar zonder borsten vind ik echt niks, tis persoonlijk.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, zware borsten hoeven niet altijd last te geven. Ik had van nature al erg groot (cup 80K) en nu iets groter (80O). Ik heb nergens last van en de prijzen van mijn bh's ligt rond de 40-50 euro, wat ik niet duur vind, al is dat persoonlijk.

Ik mag aannemen dat de meiden hier genoeg informatie hebben verzameld voordat ze hieraan beginnen.

Ook is het zo dat natuurlijke borsten net zo zwaar zijn als borsten vergroot met silicone prothesen. Vetweefsel en silicone prothesen hebben namelijk ongeveer dezelfde dichtheid. Vet heeft een lagere dichtheid dan zoutwater prothesen, dus SALINE prothesen zijn zwaarder dan natuurlijke borsten met hetzelfde volume.

Vaak (niet altijd) heb je na een borstvergroting een grotere cup nodig dan je denkt, omdat je borsten minder makkelijk in een cup te duwen zijn. Vetweefsel kun je namelijk gewoon samendrukken etc. om in de cup te krijgen. Daar komt nog bij dat veel vrouwen de verkeerde cupmaat dragen en na een borstvergroting let je hier beter op (over het algemeen).

Tot slot, natuurlijk borsten hangen over het algemeen meer. Doordat ze hangen trekken ze je ook meer naar beneden, wat ervoor zorgt dat ze zwaarder aanvoelen.

Tot zover mijn bijdrage.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ben toch ff gaan spieken bij je, pfff heftig. Wat was jou voorsituatie en wat had je geplaatst gekregen?

Ik ben echt geschrokken.....

Als je mij bedoelt Nonky...ja, de meeste mensen schrikken echt wel van de foto's! :-(

Mijn voorsituatie was een wat slappe A-cup, na drie zwangerschappen en borstvoeding. De prothesen die ik kreeg waren niet groot, Sebbin 260cc...

Voor die tijd had ik al operaties aan mijn borsten gehad toen ik nog heel jong was, dat betrof chronische mastopathie, dat was al in de puberteit ontstaan. Daarvan heb ik nog steeds fikse japen onder mijn borsten, maar goed, die zaten er dus al.

Na twee operaties was de mastopathie bedwongen en toen heb ik ook geen last meer van mijn borsten gehad.

Tot die borstvergroting in 2007 dus, toen waren de rapen helemaal gaar..

Maar gelukkig heb ik nu nergens meer last van. Bovendien heb ik nu een kleine B, en hoe dat kan weet ik ook niet. Maar daar ben ik best blij mee! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me dit ook afgevraagd, maar door veel te lezen hier weet ik dat de dames die groter en groter gaan daar wel heel veel kennis over hebben verzameld.

Sommige vergrote borsten vind ik ronduit prachtig, maar ik denk hier ook heel vaak: Ho ho, hier ga je toch vooral heel veel last van krijgen??

Het verwondert me dat er mensen zijn die dat allemaal kunnen betalen, ik zou dat beslist niet kunnen!

Om die reden ben ik ook blij dat ik geen prothesen meer draag zodat ik nooit meer aan een her vastzit. Mijn borsten zou ik trouwens best weer wat voller willen, misschien dat ik ooit, ooit nog eens lipofilling ga proberen als ik flink heb kunnen sparen, maar lukt dit niet dan vind ik dat ook helemaal niet erg.

Een ander voordeel voor mij is dat mijn borsten lekker zacht zijn. Met prothesen waren ze lelijk en keihard. Dat was natuurlijk voor een groot deel de fout van de arts, maar ik was inmiddels zo zat van die dingen dat ik ook geen zin meer had in nieuwe.

Ja inderdaad, ik zie ook veel dames die precies om de twee jaar weer een maatje groter laten steken, dat kan ik financieel niet trekken hoor, bij mij moet het ook meteen goed zijn, heb al genoeg moeten sparen voor die één keer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.