Ga naar inhoud

BV : Bonita87 : consult 19 maart '10 : Dr Vonk : Centre Estique in Rotterdam


Gast Bonita87

Aanbevolen berichten

Gast Bonita87

Bij deze stel ik me maar even voor:

Al jaren zitten mijn borsten me in de weg, niet omdat ze zo groot zijn, maar juist omdat ze heel klein zijn. Ik heb cupmaat 75A en dat bij een lengte van 1,78 vind ik persoonlijk niet in verhouding. Daarom overweeg ik dan ook een borstvergroting. Ik ben nu 22 en heb zoiets van des te eerder des te langer ik ervan kan genieten.

Inmiddels ben ik bij twee verschillende klinieken op consult geweest. Centre estique in Rotterdam beviel me zo goed, alles werd duidelijk uitgelegd en de pc had alle tijd, dat ik daar vrijdag voor een tweede consult naartoe ga bij dr. Vonk.

Ik ben erg benieuwd of er mensen ervaringen hebben met deze kliniek? Ook vraag ik me af hoe jullie omgeving gereageerd heeft op de operatie? Persoonlijk wil ik het aan niemand vertellen behalve mijn ouders dan en me vriend die me hierin ook steund. Ik ben ondere andere benieuwd of het mensen opvalt als je geopereerd ben. Ik zelf wil van 75A naar een volle C. Volgens de pc is dit mogelijk doormiddel van 280 cc anaotmische siliconen die voor de spier geplaatst worden om het er zo natuurlijk mogelijk uit te laten zien...

Nou ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bonita,

Geen ervaring met deze kliniek maar wel een vergelijkbare maat en wens ;-)

Je hebt groot gelijk dat je er zo lang mogelijk van wil kunnen genieten!

Ik heb te lang gewacht vind ik nu ik de knoop heb doorgehakt. (34 nu)

Aan de andere kant zijn de prothesen nu beter dan 10 jr terug..

Heel veel succes!! Liefs Wempie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Bonita!

Fijn voor je, dat je de knoop door hebt gehakt! Ik vind t af en toe ook wel jammer dat ik niet eerder het lef heb gehad maarja positief gezien is de technologie ook inderdaad wel sterk verbeterd :)

En ik ben precies even lang, maar bij mij raadde mn pc 350 of 375 aan voor een volle c... dan wel dual plane en dan gaan er iets cc's verloren maar ik ben toch weer (want dat verschilt per dag bij mij) nog een beetje bang dat ze iets te groot worden.

Heel fijn ook dat je consult je zo beviel! Je moet natuurlijk wel het gevoel krijgen dat je in heeeele goede handen bent! :)

Nou, dat je maar snel een datum mag krijgen!

Liefs Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bonita87

Thx voor jullie warme welkom!

Waarschijnlijk ga ik pas ergens in augustus onder het mes, hangt ook even af van de antwoorden op mijn vragen die ik morgen krijg tijdens mijn 2e consult. Persoonlijk lijkt het mij het handigst om het na de zomer te doen, zodat me littekens rustig kunnen genezen en het niet al te veel opvalt als ik met zomershirtjes rond loop. Daarnaast wil ik het zo plannen dat ik eerst een week op vakantie ga en daarna nog de operatie plaats vind waarna ik dan nog 2 weken vrij ben, dat moet volgensmij wel genoeg zijn...

@ moontje: heb hier al een tijdje rondgesnuffelt want heb in december al me eerste consult gehad en wilde toen wat meer verhalen van mensen lezen.

@ jennifer: ja ik wil ze niet te groot hebben omdat ik ook veel sport en daarnaast ook wil dat het niet al te veel opvalt voor de buitenwereld. Ik hoop dan ook op een zo natuurlijk mogelijk resultaat! Ik ben erg benieuwd naar jou resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bonita87

Heb zojuist me 2e consult bij dr. Vonk gehad en ben helemaal enthousiast! Al me vragen die ik nog had zijn uitgebreid behandelt en ik ben helemaal gerust gesteld en heb er absoluut een goed gevoel bij.

Wil wel alles op me gemak nog is doornemen voordat ik definitief besluit om het te laten doen. Maar als ik het besluit neem dan zal ik waarschijnlijk eind juli geopereerd worden, waarna ik dan twee weken thuis kan uitrusten en daarna voor nog een week uit kan rusten op vakantie.

Zijn er nog meer meiden die rond die periode geopereerd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat je toch gerust bent en antwoorden heb waar je op zat te wachten,eindelijk een beetje duidelijkheid dus....

ga je nog meer op consult?of laat je het bij deze?

sucses met alles op rijtje zetten,en als het doorgaat,aftellen tot eind juli.

ik heb wel dames gezien die in juni geholpen worden,mischien ook wel eind juli?wie weet....

sucses,greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

qua planning vond ik de winter een prima tijd voor een bv, maar uiteindelijk wat moet gebeuren moet gebeuren. een hittegolf lijkt me niet ideaal om te herstellen, maar van de andere kant, mijn verkleining was ook tijdens een hittegolf, ik vond het zo heerlijk dat het eindelijk gebeurd was, enige minpuntje was toen dat er een bij onder mijn shirt vloog en ik redelijk paniekeerde :) en bijen heb je niet in de winter :) hij heeft gelukkig niet gestoken (stel je ook s voor!), dan nog liever een wesp dan een bij onder mn shirt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bonita87

@ Moontje: Ik ben in totaal bij 2 verschillende klinieken geweest, maar bij dr. vonk voel ik me op gemak en dat vind ik ook wel heel wat, dus denk dat ik het hierbij laat.

Gisteren ben ik aan de gang gegaan met rijst en boterhammenzakjes, maybe vindt ik 300 cc wel een beetje te groot, maarja zal ook wel wennen zijn aangezien ik me hele leven al iniminie tietjes heb en het model is natuurlijk heel anders dan je met rijst kan bereiken...

Eind juli is wat betreft het weer niet ideaal, maarja zo kan ik in het begin van me 3 weken vakantie geopereerd worden en de laatste week op vakantie gaan.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Lekker hoor, op vakantie en herstellen :D Goed geregeld!

Ik doe nu ook weleens die rijstzakjes 's avonds in en dan loop ik maar een beetje rond met die dingen om te wennen! t voelt een beetje als vroeger toen ik nog klein was, dan jatte ik mn moeders bh en deed er sokken in en paradeerde trots rond ;) straks zijn sokken en rijstzakjes gelukkig niet meer nodig voor ons...

Liefs! jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bonita87

Lekker hoor, op vakantie en herstellen :D Goed geregeld!

Ik doe nu ook weleens die rijstzakjes 's avonds in en dan loop ik maar een beetje rond met die dingen om te wennen! t voelt een beetje als vroeger toen ik nog klein was, dan jatte ik mn moeders bh en deed er sokken in en paradeerde trots rond ;) straks zijn sokken en rijstzakjes gelukkig niet meer nodig voor ons...

Liefs! jen

Ik ben zo benieuwd naar het resultaat!

Wanneer word jij geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ik krijg ze 19 april, dus nog iets minder dan een maand... maar wat gaat de tijd langzaam als je ergens naar uitkijkt zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bonita87

Ik ben even met rijst aan het klooien geweest, om een beetje een idee te krijgen hoe het eruit komt te zien en heb er maar even foto's van gemaakt om het op me gemak te kunnen bekijken, wat vinden jullie ervan?

Voor:

Foto-364HNXBK.jpg

Foto-CBZWBORS.jpg

Straks:

Foto-QTT8MODO.jpg

Foto-IPFMFBY3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zo krijg je toch al iets van een voorstelling,ik vind het er goed uitzien zo....

maar werkelijkheid is altijd net tikkeltje anders,maar om beetje idee te krijgen wat het ongeveer zal worden,heb je nu wel denk?

hoeveel cc zou het gaan worden? 260 ongeveer gok ik?

ben benieuwd,greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonita,

Fijn voor je. Je doet het rustig aan.

Is dat 300cc dat je erbij stoken hebt met die rijstzakjes?

Ik heb da ook zo gedaan.

Bij mij zijn ze wel ietsje kleiner nu het er effectief inzit. ik heb 380 cc achter de spier. Achter de spier verlies je altijd wat aan cc, zeggen ze toch.

ik was bang dat het teveel ging zijn, die 380cc. Nu ben ik blij dat ik de chirurg gevolgd ben. eigenlijk weten zij het best hé!

Veel succes met je beslissing.

Zoveel mogelijk foto's kijken zou ik zo zeggen!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bonita87

Hey Bonita,

Ziet er al heel goed uit qua maat vind ik, hoeveel gr is het en komt dat dan een beetje overeen met het aantal cc?

Liefs,

Eefje, :54:

Dit is ongeveer 300cc, beetje lastig af te meten met een maatbeker waar alleen 200 en 400 opstaat, maarja klopt volgensmij wel aardig...ik weet niet hoeveel gram het is, maarja rijst zal ook wel anders wegen dan die silliconen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Bonita,

late welkom van mij maar toch haha.. en ja siliconen zijn toch net ff anders dan rijst maar je hebt wel een idee natuurlijk. en ik vind die 300cc persoonlijk heel goed bij je passen. IK zou niet voor minder gaan,eerder nog groter maar ik hou nu eenmaal van grote borsten haha...

tja,als we een goeie zomer krijgen is juli geen ideale maand voor een bv. de winter is beter geschikt maar snap je heel goed hoor. dan heb je idd al die 3 weken te pakken zonder dat er iemand vragen stelt...

succes meis,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bonita87

Vandaag belde ik naar de kliniek om te vragen of ik eventueel al in mei geholpen kon worden ipv juli, toen kreeg ik te horen dat dr. vonk, de pc die mij zou opereren onverwachts was overleden....

Echt enorm baluh want had voor mezelf eindelijk een beetje de knoop door gehakt, onder andere omdat ik hem vertrouwde en dan nu dit....

Weet iemand nog een pc die ze kunnen aanbevelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.