Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

Hey lieve sylleke,

Fijn weer even die update!

Gelukkig is schoonpap nog goed genoeg om naar jullie toe te komen.

Lekker zijn favoriete eten met jullie samen.

Geniet ervan!

Gelukkig ook alles goed met je boobies!

En Tenerife..

Oooh, ik ben ook zó aan vakantie toe, ben al vier jaar niet meer geweest en waarschijnlijk komend jaar ook weer niet.

Zó veel financiële tegenvallers achter elkaar gehad,pffff..

Nou schat, doe rustig aan en geniet van de feestdagen samen.

Liefs Linny Xxx ♡♡♡

Wij zijn nu ook 3 jaar niet meer geweest ivm mijn schoonpaps. Dat doe je niet, naar het buitenland, Als er iets gebeurd? ik moet er echt niet aan denken. Maar ik ben er nu echt even aan toe, En hubbie zeg ook, als er iets is dan ben ik er als 1e bij en dat is ook zo he?

Maar eerst de dagen doorkomen! Jij ook hele fijne dagen lieverd...Ik ben er snel weer

Xxx :60::33:

Oh super allemaal!

En geniet ervan in Tenerife met een gevulde bikini ;)

Ohh gevuld zal de bikini zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meis, fijn om weer wat van je te lezen.

Ik snap je volkomen, de angst die jullie hebben.

Helaas is dat wel vaak jets wat gebeurt, naar iets toeleven en het daarna opgeven.

Maar...

Mijn opa werd in 99 ziek, hij had nog 1 wens, de millennium wisseling mee te maken, meer wilde hij niet....

Beter is hij nooit meer geworden, maar hij is vorig jaar overleden.

En Tenerife is niet het einde van de wereld, binnen een paar uur ben je weer in nl.

Dat red je niet als je met de auto naar Frankrijk gaat ;)

Lieve lieve Sylleke geniet van jullie kerstdagen met je schoonpapa en je geliefde.

Zoals ik al in het Nio onderwerp had gezegd, ik denk aan jullie en er brand een kaarsje voor schoonpapa.

Make Some beautiful memories..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik wil iedereen een fantastische 2015 wensen. Maak je dromen waar. Wees lief voor je naasten. Ligt er iets op je hart? Spreek het uit! Geniet van elke dag.

Zit het een keertje tegen?

Weet dan dat de zon altijd schijnt achter de wolken.

En ook die wolken zullen weer verdwijnen

Heel veel liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gossie, dit is wel ff lang geleden dat ik hier ben geweest :48::48::48:

Ok, gisteren nog ivm de EftelingUitje. Maar verder was mijn laatste post van 30 December 2014.

Oh ja December. De maand die ik niet snel zal vergeten hoor. Weet je het nieuws nog? Er is een griep epidemie op komst. Yeahhh right!! Er wordt altijd zoveel voorspeld. Horrowinters ook, ken je die nog??

Ok..ik moest dus echt wel mijn woorden terug pakken. Door mijn yeahhh right? ben ik direct gestraft volgens mij. In bed, net na Kerst..geweldige dag gehad met mijn schoonpaps, hubbie en Sis. 1 dag later? Oh oh oh dit gaat niet goed komen. Met oud en nieuw vrienden uitgenodigd. Boodschappen had ik allemaal in huis. De meeste dingen? Die staan er nog!

In bed…gewoon even ziek…3,5 week of zo? Nou, nu kan ik wel weer naar buiten…toch? En naar Paps!! No way Syllie..gaat mooi niet door. Naar buiten mag, maar niet naar Paps hoor. Norovirus uitgebroken. Shit!! Verdorie.

Dagen later, de kust is veilig…Uche uche. Ikke heel stoer en superdepuper blij dat we elkaar weer zagen… al was schoonpaps nog wel wat ziekjes…naar hem toe gegaan. Alles weer lekker fris en fruitig in zijn kast. De vuile was weer mee en wassen maar.

Ben ik thuis…ben wat dingen aan het doen. En ineens!! Hit me hard!! En dat deed het. Op bed… het Norovirus!!! Goffer!!!! Ok, ik zeg verder niks meer wat ik riep… Bellen ze mij weer op de volgende morgen.. Je kan weer niet komen hoor! De afdeling is weer gesloten. Ik zeg, laat die dan ook even gesloten aub, totdat jullie zeker weten dat het weg is, want! Nu heb ik het. Dank jullie wel. Oh neeeee…oh jaaaa..echt wel. Wacht even, geef ik je je schoonpaps even. Even wat gepraat met hem en toen snel weer slapen. Oh my gosh! Verschrikkelijk zeg. Dus ook weer 4 dagen geduurd.

Na al die weken was ik echt een vaatdoek!! En een grote ook. Ik heb natuurlijk die vaatdoek weg gegooid he?

Maar waar heb ik het toch over he? Het is maar een griep. Want, in die periode, 3 lieve mensen verloren. Zomaar…ineens! Dus het is een heftige periode geweest voor ons.

Happy new year…zeggen ze dan. Voor ons absoluut niet. Het begint nog maar.

Maar zoals ik ben….positief..altijd..ondanks de donkere wolken? Die zon komt weer..ik weet het zeker.

Door al die ellende niet naar de controle geweest bij NioMio. Daar stond mijn hoofd niet naar. Kom op zeg..het zijn maar boobies en het gaat goed. Zoals altijd.

Maar volgende week dinsdag ga ik.

Op mijn zij slapen?? Super lekker!! Zit er beweging in? Genoeg! Gezakt? Ja hoor. De steekjes en prikken en branden..ja hoor. Dat gaat ook allemaal nog door. Maar goed teken, het heelt nog steeds. Ohh en die jeuk! What a disaster. Je ken er niet bij he? Ik draag nog altijd een sportbeha, alleen niet die meer van Hunkemoller etc ect. Maar gewoon, de seamless. Zalig. In de nachten heb ik soms wel een beha aan en soms niet. Het is maar net hoe ik me erbij voel hoor.

Alleen als ik ga dansen, dan doe ik wel een beugelbeha aan. Ohh en die mensen! Geweldig. Je ziet ze kijken…die ogen, van boven naar beneden. En dan hoor ik ze al denken. Dan pakken ze mij beet. Kus en knuffel en dan zo dat ik bijna door ze heen gaat. Want, ze willen het gewoon zeker weten he?

Ik zeg niks. Vragen ze het? Ja, dan zeg ik ja. Het is nu wel een paar keer gebeurd en diegene die het dan zien, vragen…ze vinden het stoer, geweldig, dat ik een kanjer ben dat ik het gedaan heb. Jaja…zo is het wel goed hoor.

Met de poesjes gaat alles super goed ook. Oliver? Dat is een vreetzak. Die lust gewoon echt alles he? En een dondersteentje. Sherlock? Het jongetje die uiteindelijk toch een meisje is? Lief lief en nog eens lief. Echt een meisje meisje. Smokey? Zij kan de poesjes nu wel verdragen. Soms speelt ze met Oliver. Maar, ze kan hem ook wel eens “slaan” Dam heeft ze weer genoeg van hem. Want hij gaat maar door.

En verder? Het dansen gaat weer goed, al hou ik het wel in de gaten wat ik doe. Soms krijg ik van hubbie ineens een stoot tegen mijn boobie. Ja hehe, die zat er eerst niet he? Dus het is niet gek. 1 persoon noemt mij nu steeds Brigitte..hilarische gewoon. Sommige anderen? Die horen dat, kijken raar. Oh nee dat is mijn 2e naam…een koosnaampje. Ohhh, ok. Tsssss…je moet niet alles weten jij hoor!!

De Efteling? Is nog niet door gegaan omdat sommige meiden toch nog eerst de bv kregen, of net gedaan hadden. Nou, dan wachten we toch even? Het loopt niet weg. Dat we gaan dat is zeker. We wachten nu totdat iedereen is geholpen en dan gaan we er een super gave dag van maken. We hebben er allemaal zoveel zin in.

En verder? Heb ik niets meer te liegen :4:

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je weer op het forum bent meis. :43:

Je hebt het zeker voor je kiezen gekregen het Norovirus is zeker niet niks,heftig om mensen om je heen te verliezen.

Ik heb mijn zwager in september verloren(was als een broer voor mij) dus ik weet hoe het voelt.

Gelukkig dat het beter nu met je gaat en ook met je lieve poezen :57:

Liefs Ank xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ThnXxx lieve Ank. jaja, het gaat beter. Maar nu hoorde ik net op het nieuws dat er weer een griepvirus onderweg is :102: Laat het mijn deurtje aub voorbij gaan. Ik kan het nu absoluut niet gebruiken!!

Vandaag warme truien-dag. Deze dame blijft lekker binnen vandaag. Lekker rommelen in huis en vanaaf even een dansje doen. Daar heb ik dan wel weer zin in :6:

Liefs terug Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen dinsdag 10 feb op mijn laatste controle geweest bij NioMio.

Hij heeft gekeken, gevoeld, gefotografeerd.

Alles is goed. Ehh de littekens? Waar zijn ze gebleven? Ehhh weg..Zo zegt hij! Die zijn eens mooi genezen. Ik zie ze amper. Told you so. Het gaat snel bij mij.

Ze waren goed zacht. Of ik alles weer kon doen. Ja hoor..alles weer. Goed zo zei hij, blij om te horen. Nog ergens last van? Ehh nee, af en toe jeuk van binnen. Maar daar kan ik toch niet bij he? Soms wat kleine ongemakken, maar die horen er nu eenmaal bij. Met de gevoeligheid? Nou, dan is het aan de onderkant een beetje “doof”en dan weer aan de zijkant etc etc. Maar dat veranderd steeds. Ok, nou dat kan tot een jaar duren. Oh maar ik maak mij er niet druk om hoor.

Of ik zelf tevreden was! Are you kidding me? Natuurlijk wel. Gelukkig, want ik vind ze ook mooi staan bij jou. Ze helen mooi, nergens geen last van. Dat wilde ik graag horen.

Ik hoef niet meer terug te komen. Levenslang gaan ze mee. Maar! Als je pijn gaat krijgen wat niet bij je hoort, direct bellen he? Jaja, zal ik doen.

Nou NioMIo, it was a plessure. Jij blij en ik blij

Toen zijn Sis en ik nog even naar Breda gereden om wat bh’s bij de outlet van de Hunkemoller te kopen. Nog even 4 gescoord. Kosten? 16,50 euro. De winkel blijft nog even open tot april waarschijnlijk. Zou super zijn. Al heb ik voorlopig nog wel genoeg bh’s hoor. Ik heb mijn lades vol liggen met nieuwe bh’s. Nog nooit zoveel gekocht als nu. Maar nieuwe boobies en nieuwe bh’s he?

De tijd is gevlogen zeg. Ik weet nog wel de 1e keer dat ik hier kwam. Ik zou zeker naar Bergmann gaan. Ja duh!! Dus niet he? En dan vervolgens lees ik zoveel goeds over NioMio..uiteindelijk bij hem beland, en zo geen spijt van! Ik heb hier veel geleerd. De vervelende dingen zoveel mogelijk overgeslagen om te lezen. Zeker toen ik nog mijn boobies moest krijgen. Ik wilde er positief in gaan. En niet met de enge dingen in mijn achterhoofd. En dat was gelukt.

Nog geen dag spijt gehad. Het ergste van al wat ik vond? Dat ik de griep kreeg, paar dagen nadat ik mijn boobies had. Dat was het ergst van allemaal. Door het hoesten, niesen etc etc. Toen heb ik veel pijn gehad. Maar verder? Nada. Je weet dat je pijn gaat krijgen, hoe dan ook. Maar dat neem je voor lief, je kan er niet onderuit. Dus dan kan je het beter accepteren en dan valt het reuze mee. Die olifant? Die in het tramhokje door een vrachtwagen werd overreden? Over je borst heen? Nope. Niet bij mij.

Blij dat ik ze geen maatje te klein heb genomen maar ook blij dat ik ze niet 1 maat groter had genomen. Ze zijn mooi hoe ze zijn. Vallen natuurlijk. Als ik op mijn zij ga slapen vallen ze mooi mee. Als ik loop? Voel ik ze meedeinzen. Overdag als ik niet de duer uit moet? Dan laat ik ze lekker voor wat ze zijn. Moet ik snel naar de winkel of naar paps? Dan doe ik mijn sportbh aan. Als ik ga dansen dan doe ik wel mijn beugelbh aan.

Sommige kleding is te klein geworden. Zit soms wat te strak, dan doe ik het niet meer aan. Zit toch niet lekker. Ik heb gelukkig nog wel wat te kiezen om aan te trekken.

Paps? Die mag binnenkort gaan verhuizen als alles mee zit. Het verzorgingstehuis waar hij ligt wordt helemaal gerenoveerd. Dus, druk bezig om een nieuwe plek te zoeken voor hem. We blijven er zoet mee.

Verder gaat het dansen, ons matinee en alles lekker door. Dus vervelen doe ik mij niet. En hopelijk heel snel de Efteling. Maar...we wachten netjes de nieuwe girls af met hun boobies. Beloofd is beloofd.

Rond mei, als dit allemaal gaat lukken nog even een paar dagen naar Tenerife, waar ik zo ontzettend zin in heb. Even weg van de dagelijkse dingen. Even verstand op 0 en genieten. Daar kijk ik enorm naar uit. Bikini’s heb ik ook al. Gossie zeg, dat is lang geleden dat ik die gedragen had. Jaaaaaren dus! Ik hield er niet van. Nu wel natuurlijk.

En nu? Is het koffietijd!

Byeeeeeeeeeeeeeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi allemaal...

Druk druk en nog eens druk. Maar even snel :48:

Zoals ik al eerder vertelde over de Hunkemoller Outlet in Breda? Tot nu toe blijft die open tot april. Deze week ga ik nog even kijken. Ik heb pas weer 4 bh's gekocht. 16,50 euro. Of had ik dat al verteld? Ik weet het niet meer hoor. Maar, het is spotgoedkoop. Alleen, er zullen weer kasten? speciale bh-kasten moeten komen denk ik zo. Ondertussen heb ik al zoveel bh's gekocht. En de 1 zit nog lekker dan de andere hoor.

Mijn boobies voelen zwaarder dan normaal. Als ik thuis ben en lekker niks aan heb? voel ik het extra. Toch weer aan het veranderen. Er is elke dag wel dat er "iets" is. Niks vervelends hoor.

Maar het slapen op de zij is zo lekker!!!!

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi hoi meiden,

Druk druk. De tuin wordt verbouwd binnenkort verbouwd. Met schoonpaps deze week verhuizen. Zijn afdeling wordt helemaal verbouwd, kan tot 2 jaar duren, dus nu weg daar. Al druk bezig met de schoonmaak voor zijn nieuwe appartementje. En elke dag een schietgebedje dat hij wel terug in Roosendaal kan komen wonen. Dan zit hij maar 5 minuten van ons vandaag. Nu moeten we 20 min. rijden eer we bij hem zijn. En nee, is niet echt ver. Maar niet echt handig met de dagelijkse dingen.

Het dansen gaat gewoon lekker door en daar geniet ik natuurlijk altijd van. Verstand op 0 en gaan!!

Met mijn borsten gaat het heel goed. Ze werken nog steeds, maar is minder hinderlijk aan het worden.

Ik ben er aan gewend met hoe ze nu zijn en zeker weten blij mee! Als ik zo terug kijk is het mij allemaal zo mee gevallen en zou het zo weer doen. Ze moeten niet groter en ook niet kleiner. Deze borsten horen bij mij. Of het niet anders is geweest.

Verder heb ik het gewoon heel druk. De dagen vliegen ook voorbij of het niks is. Genieten van het mooie weer. Want we boffen maar met hoe het tot nu toe gaat.

En nu weer verder met de volgende gordijnen om te wassen voor Paps...

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets dan goed nieuws ;)

Buiten de verhuis dan!

Maar zolang je nog naar hem kan rijden is het toch allemaal goed niet?

Idd het weertje is heerlijk en wat leuk als je dan binnenkort een nieuwe tuin krijgt

Gezellig kunnen tuinen zijn met een leuk weertje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi meiden,

Druk druk. De tuin wordt verbouwd binnenkort verbouwd. Met schoonpaps deze week verhuizen. Zijn afdeling wordt helemaal verbouwd, kan tot 2 jaar duren, dus nu weg daar. Al druk bezig met de schoonmaak voor zijn nieuwe appartementje. En elke dag een schietgebedje dat hij wel terug in Roosendaal kan komen wonen. Dan zit hij maar 5 minuten van ons vandaag. Nu moeten we 20 min. rijden eer we bij hem zijn. En nee, is niet echt ver. Maar niet echt handig met de dagelijkse dingen.

Het dansen gaat gewoon lekker door en daar geniet ik natuurlijk altijd van. Verstand op 0 en gaan!!

Met mijn borsten gaat het heel goed. Ze werken nog steeds, maar is minder hinderlijk aan het worden.

Ik ben er aan gewend met hoe ze nu zijn en zeker weten blij mee! Als ik zo terug kijk is het mij allemaal zo mee gevallen en zou het zo weer doen. Ze moeten niet groter en ook niet kleiner. Deze borsten horen bij mij. Of het niet anders is geweest.

Verder heb ik het gewoon heel druk. De dagen vliegen ook voorbij of het niks is. Genieten van het mooie weer. Want we boffen maar met hoe het tot nu toe gaat.

En nu weer verder met de volgende gordijnen om te wassen voor Paps...

Liefs mij

He bezige BIj.

Je heb het maar weer druk met alles wel heel lief hoe jij voor je schoonvader zorgt.En fijn te lezen dat het goed gaat met je boobs :1bouncingboobs:

Klopt het Sylleke dat je al je foto's verwijderd hebt uit de fotogalerij (je goed recht hoor)En hoe gaat het met x je weet wie ik bedoel :141:

Liefs Ank xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets dan goed nieuws ;)

Buiten de verhuis dan!

Maar zolang je nog naar hem kan rijden is het toch allemaal goed niet?

Idd het weertje is heerlijk en wat leuk als je dan binnenkort een nieuwe tuin krijgt

Gezellig kunnen tuinen zijn met een leuk weertje!

Ja!! Zo zin in onze nieuwe tuin. Maandag is het ontwerp klaar en dan gaan we ermee aan de slag. Nog iets erbij, maar ook dat handlen we wel weer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed gaat! Het was mij ook al opgevallen dat je geen foto's meer hebt staan, jammer! Was wel benieuwd naar een update :)

Ja gaat supergoed. Moet nog wel steeds wennen aan de beugels. Heel raar is dat. De ene keer doen ze pijn aan de zijkant en de andere x weer niet. Ik weet niet waar het aan ligt hoor. Voor de rest zitten de bh's geweldig. Er zit wat in he? :D

Ja, ik heb ze weg gehaald idd. Dat is nu al even zo. En ik vind het wel prima zo. Ik zal je wel een foto sturen prive om te laten zien hoe ze nu zijn ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bezige BIj.

Je heb het maar weer druk met alles wel heel lief hoe jij voor je schoonvader zorgt.En fijn te lezen dat het goed gaat met je boobs :1bouncingboobs:

Klopt het Sylleke dat je al je foto's verwijderd hebt uit de fotogalerij (je goed recht hoor)En hoe gaat het met x je weet wie ik bedoel :141:

Liefs Ank xx

Altijd druk idd! Het is wel lekker als ik eens een dagje had met "niks" Maar dat gaat helaas nog niet he? Ik kan het niet over mijn hartje verkrijgen om hem daar zo te laten zonder dat ik er naar toe gaat. Zou me zo schuldig voelen.

Ik heb gisteren nog nieuwe kleren voor hem gekocht, alles gewassen en vanmorgen allemaal lekker schoon gebracht. Hij was er super blij mee. Ik moet wel om hem lachen hoor. Hij is nu gewoon al 2 dagen uit bed. Niks geen tukje tussendoor. Heel de dag beneden, en geloof me, we zijn verbaasd. Normaal lag hij hele dagen in bed. Hij eet en drink en doe spelletjes beneden hahahaha

Gisteren hadden ze sjoelen. Hilarische!! Hij heeft 2x mee meegedaan en ook gewonnen. Hij heeft wijntje op. OK, zijn sigaretje doet hij elke dag wel een x. Maar dat moet kunnen, dat kan je hem niet afpakken. Verder gaat het wel goed met hem. Zijn kamer ziet er super uit en lekker fris. Echt alles geboend en gewassen voor hem. Het is wel steeds heen en weer rijden. Maar als ik dan zijn gezichtje zie ben ik blij!

En ja goed!! Op wat dagen na dat het ff niet gaat. Maar dat mag geen naam hebben. Volgende week opnieuw. En dan weer een nieuwe fase, maar ik hoop dat het zo blijft gaan zoals het nu gaat. Ik zou zo blij zijn!! Maar de vakantie staar nu gepland rond juli/aug. Dat moeten we nu natuurlijk even bekijken. Maar we kijken er naar uit. En dan is het even relaxen, genieten van alles en niks doen!! Zo fijn!

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.