Ga naar inhoud

Ally : 28 augustus 2014 : Dr. Peeters W : AZ Klina : Brasschaat


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Ik ben nieuw op het forum maar toch ben ik al een tijdje aanwezig om jullie verslagen te lezen ;)
Bedankt voor al jullie verhalen trouwens, daar ben ik alvast wat wijzer van geworden!

Al sinds mijn jeugd vind ik mijn eigen borsten niet in verhouding tot mijn lichaam. Ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat mocht ik ooit het geld en de tijd hebben ik dit zou laten aanpassen...

Door omstandigheden ben ik nu tijdelijk thuis en leek me dit dé perfecte moment om de grote stap te zetten.

Dinsdag ben ik reeds op gesprek geweest bij de pc, maar morgenvoormiddag ga ik nogmaals langs om dan ook simulaties te bekijken met mijn partner erbij en zo te beslissen voor welk implantaat we gaan...

De datum staat normaal gezien al wel vast, dat zou al 28 augustus worden dus gelukkig moet ik niet al té lang meer aftellen ;)

Moet toch bekennen dat ik het continu nu door m'n hoofd spookt (in goede zin natuurlijk) en zelf snachts droom ik over dé nieuwe boobies :P

Morgen zal ik zeker nog iets posten over welke keuze het geworden is!

Groetjes,

Ally

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ally welkom hier...wat goed van je dat je eindelijk de stap hebt gezet om voor je nieuwe boobies te gaan!

Ik weet als geen ander hoe het voelt als je ongelukkig bent met je borsten...

Tgoh,28 augustus is al heel binnekort he,super dat je zo snel geholpen wordt...en van dat dromen over nieuwe boobies weet ik alles hahahaha....

Heb je al een idéé van wat het gaat worden van cc's en de vorm?

groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de pc had ik al besproken dat het zeker ronde implantaten gaan worden omdat ik van nature al een druppelvorm heb en anders gaat dat écht niet mooi worden...

Ik weet ook dat het implantaat max 13 cm mag zijn, anders komen ze veel te hoog bij mij te zitten. Maar de cc of het profiel moeten we dus morgenvroeg nog bepalen. Dit aan de hand van een 3D foto van mezelf en dan zo wat simulaties te bekijken.

Maar het mag best wel wat zijn natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nice...met een 3d foto dan ga je echt een heel goed beeld krijgen van hoe het gaat worden!!

Dat zou ik ook wel gewild hebben maar ja...

Ik vindt zelf ronde implants het mooist...en voor veel cc'tjes ben ik ook niet bang...

Ben al benieuwd naar je berichtje morgen van wat het allemaal zal gaan worden... :38: succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag langs de pc geweest om wat 3D simulaties te bekijken...

Eigenlijk is dit wel een goeie methode want je kon echt per implantaat het resultaat zien!
Mijn rechterborst is van nature iets groter en zo zag je ook meteen wat dit als resultaat gaf met een implantaat erbij!

Uiteindelijk zijn we tot een beslissing gekomen, ik krijg Natrelle ronde implantaten, high profile en 450cc.

Nu alleen nog aftellen tot 28 augustus... superspannend!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 12 dagen aftellen... ik kan niet wachten!!!!

Gelukkige geen momenten van twijfel ofzo... ik ben zeker van wat ik ga krijgen en kijk er echt naar uit!

Ik krijg een BH van het ziekenhuis mee, maar ben toch van plan om een 2de bij te kopen maar twijfel nog tussen een lipoelastic of een carefix anna... Iemand ervaring met beide?

Verder vroeg ik me ook af, hoe snel ik terug met de auto zou kunnen rijden?
Ik moet namelijk weg 2 weken na de operatie en was van plan om zelf met de auto te gaan... ritje van 40 min... zou dit lukken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zal het maar beter afwachten tot op de moment zelf en zien of ik in staat ben of niet...

moest het nodig zijn heb ik al een privé chauffeur gevonden die zo gewillig is om mij te brengen ;)

Verder heb ik nog gekeken online voor een sportbh... maar denk dat ik toch ga wachten tot na de operatie.
Ik krijg er eentje mee vanuit het ziekenhuis dus kan daar even mee voort. Het was meer om al een 2de te voorzien voor de andere te kunnen wassen of ter afwisseling maar ik twijfel zo over welke maat ik zal nodig hebben... dus denk dat ik maar even wacht tot ik het resultaat kan meten en kan zien welke beha ik meekrijg uit het ziekenhuis...

nog 10 dagen en 13 uur aftellen... pfff :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ziezo, het zit erop!
Gisteren was mijn grote dag ;)

Om 10u kwam ik aan in het ziekenhuis en mocht meteen naar m'n kamer gaan en daar nog wat lezen en op ipad spelen tot het tijd was voor me... om 12u mocht ik dan in m'n schortje naar de operatiezaal en daar stond mijn pc al met de glimlach te wachten op me! Nog even alles aftekenen, infuus plaatsen en weg was ik! Tot straks zeiden ze nog ;)

Eens wakker geworden voelde ik me toch niet al te best, een grote druk op m'n borstkast zorgde ervoor dat ik slechter ademde dus heb ik nog tot savonds extra zuurstof via slangetje in m'n neus gehad...

Echter rond een uur of 18u begon ik me wel ineens stukken beter te voelen en kreeg ik eten op de kamer. Toen mocht dat slangetje ook uit m'n neus en heb dan een lekkere boterham naar binnen gewerkt. Deed me goed en ook totaal niet misselijk geweest. Had dit op voorhand wel meegedeeld dat ik daar gevoelig voor ben (misselijkheid van narcose) en daarom heb ik preventies 3 middelen gekregen tegen misselijkheid en het heeft gewerkt!

Dan rond 19u kwam de pc nog langs om een laatste keer te kijken en zwelling al wat te bekijken maar alles zag er prima uit. Ook in de potjes van de drains zat amper vocht dus deze mochten er meteen uit voor ik naar huis ging (gelukkig maar, zag het niet zo zitten om ermee naar huis te gaan...). Dan nog wat raad en advies van de pc voor de komende dagen, briefje voor antibiotica en pijnmedicatie gemaakt, drains eruit gehaald (links ging dit wat stroever maar het was enkel een raar gevoel, zeker geen pijn) en weg was ik naar huis!

Nog even langs mijn moeder de hond gaan ophalen en ja hoor, mijn zussie stond daar ook al nieuwsgierig te wachten om een kijkje te nemen. Ze hadden beide schrik dat ik enorme boobs ging laten plaatsen maar nu waren ze ineens gerust gesteld dat het echt wel past bij m'n lichaam zo!

Daarna naar huis gegaan, nog filmje in zetel gekeken en dan gaan slapen...

Veel geslapen heb ik niet, maar dit kwam niet door pijn ofzo... ik was gewoon nog té opgewonden van het hele gebeuren en aangezien ik de hele dag onder narcose had geslapen voelde ik me ook niet moe ofzo...

Ik vond het trouwens ook aangenamer om toch volledig plat te liggen in m'n bed, ondanks dat ik gelezen had dat iets rechtop met kussens aangenamer zou zijn... niet dus voor mij!

Deze morgend toen ik opstond verschoot ik toch wel even, want tov van gisterenavond is de pijn toch een stuk erger. Maar wel draaglijk en best te doen als ik oppas. Maar gisteren had ik geen pijnscheuten bij armbewegingen (kon zelfs m'n haar nog zelf in staart doen) en dit dus vandaag wel. Ook een nieuwe fles melk opendoen lukte niet echt ;) Gelukkig is er manlief daarvoor :55:

Straks komt m'n vriendin, dit zal dit weekend bij me blijven daar manlief moet werken... met haar ga ik straks proberen te douchen (dit mocht al meteen) en dan ga ik haar instructies geven om de verbanden te verschonen en nieuwe aan te brengen. Dan kan ik ze nog eens goed bekijken :106:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.