Ga naar inhoud

Mening gevraagd


Aanbevolen berichten

Vandaag ben ik naar twee chirurgen geweest.. Allebei geven ze wat anders aan.

Professor van der Hulst AZM geeft aan ronde prothese met 390 CC, hij is Professor dus ik neem aan dat hij weet wat hij doet. Maar heeft overigens een wachtlijst van een half jaar. Ik vond hem niet fijn overkomen en mijn gevoel was echt ruk bij hem, maar geeft wel weer meer CC. Mja iemand kan shit overkomen en zn werk prima uitvoeren, dus weet niet of ik naar mijn gevoel moet luisteren..

Dr van der Meulen (ziekenhuis Genk) geeft aan anatomische met 250 CC. Bij hem zou ik volgende maand terecht kunnen, deze is net gestart in het ziekenhuis dus heeft nog geen wachtlijst. Lees wel van hem goede recensies. En mijn gevoel bij hem was prettig.

Dus ik ga continue heen en weer met mn gedachtes...

Hebben jullie tips? Of wat is jullie mening hier over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja lastige situatie meid! vind je meer cc's belangrijk of ga je liever met een goed gevoel de operatie in?..wat wilde je behalen met de operatie? bedoel had je al een doel voor ogen qua cc's, cupmaat etc.. want dan zou ik afgaan op wat ik in mijn hoofd had..wachtlijst moet je niet naar kijken vind ik..half jaar wachten is vervelend maar daar zou ik je keuze niet van af laten hangen.. kan je niet nog meerdere consults doen totdat je denkt..ja die ccs wil ik, en die chirurg voel ik me ook goed bij? succes! Als je deze cc's trouwens al te klein vind zou ik het niet doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga voor een 3e consult bij een andere arts! Je moet een 100% goed gevoel hebben bij de arts en wat hij gaat plaatsen, en dat gevoel ontbreekt bij beiden, dus dan moet je je absoluut niet door hen laten behandelen vind ik. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bij de ene arts je niet prettig voelt moet je dat zeker niet doen, je gevoel veranderd niet om het woordje professor. Je moet je prettig voelen bij je arts maar als die andere arts je verre van het aantal cc krijgt moet je misschien nog ergens anders een consult inplannen. Het zou zonde zijn als je spijt krijgt omdat je het toch te klein vind.

Succes er in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het helemaal met Ava eens! Op zoek naar nog een arts waar je een fijn gevoel bij heb! Je hoeft trouwens ook niet te luisteren he.. Als jij graag ronde protheses wil hebben moet je dat gewoon aan geven :) het gaat om jouw lichaam en jij moet het mooi vinden! Succes met je zoektocht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

350 cc ronde prothese kan evenveel projectie geven dan een 290 cc anatomische.. Je kunt niet klakkeloos uitgaan van het aantal cc ;)

Bij een ronde prothese is de vulling verdeeld over het hele implantaat. Bij een anatomische (druppelvormige) is het volume anders verdeeld. Meer aan de onderkant, terwijl de bovenkant platter is.

Maar ik ben het eens met bovenstaande meiden. Ga voor een derde consult en zoek niet alleen in de buurt.. Ik ben zelf van zuid-zuid limburg en ben bij dr. Demeyere in Gent gegaan, nadat ik een nare ervaring gehad heb met dr. Malfeyt van de Valkenhorstkliniek in Valkenburg... De tweede keer heb ik niet meer gelet op de afstand, maar alleen maar of iemand goede recensies heeft :)

Professor van der Hulst, hij kan dan wel professor zijn, maar dat zegt niks.. Ook hij prutst wat aan... Er is hier een meid op het forum geweest, die helaas niet meer geupdate heeft (misschien wel omdat ze niet meer mocht van de pc) die echt hele nare ervaringen had met hem.. Ik zou zeker niet voor hem kiezen, ook al is het azm een academisch ziekenhuis en ook al is meneer de professor, professor :)

Succes met je keuze!!

Rechtsboven is trouwens een zoekbalk, als je die nog niet gevonden hebt. Daar kun je zoeken op kliniek en op pc :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties & adviezen. Super fijn!!!

Professor gaat het sowieso nu dus niet meer worden. Mijn gevoel was er niet prettig bij, punt. Wel gaf hij aan, omdat ik geen borstweefsel heb, zouden ronde protheses voor mij beter zijn. Stel de protheses gaan draaien omdat ik amper weefsel heb, zou dat bij ronde prothese geen probleem zijn. Dat heeft me dus wel aan het denken gezet om toch ronde te nemen. Ook omdat ik het mooier vind om wat meer volume bovenop de borst te hebben. Dat heb je bij anatomisch minder, tenzij je een goede BH hebt, die het bij elkaar duwt? Of zit ik met deze conclusie niet goed?

Dus opzicht weet ik niet of ik wel naar een derde consult opzoek moet gaan. Ik voelde me prettig bij Van der Meulen in Genk, hij legde en tekende het allemaal fijn uit. De volgende keer als ik zou komen, zouden we gaan passen en alles, met wat ik precies wilde (Hulst deed dit helemaal niet overigens!) Ook heeft van der Meulen goede recensies, op internet. Op dit forum ben ik hem niet tegen gekomen:(

Enorm veel CC zit er bij mij sowieso helaas niet in, omdat ik niet veel huid heb. Dus ik weet sowieso dat ik wat beperkter ben, maar ik wil wel het maximale eruit halen. haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wel groter zou willen zou ik Nio aanraden meid. Hij staat hier bekend bij de meiden die wat groter willen.. Ik heb zelf ook weinig weefsel maar ik krijg ook 400cc. Toen ik vroeg of dit wel ging passen zei hij ja als je hoort dat het niet past moet je dat niet geloven. Alles past maar dat is vakwerk. Ik zelf lees hier idd wel vaker van meiden dat er niet meer in kon maar dit waren letterlijk de woorden van Nio. Maar goed ik zou zeggen ga lekker passen en kijken wat hij verder te zeggen heeft maar als je het toch te klein vind.. Er zijn dus chirurgen die er wel meer in krijgen ;)

Ik heb trouwens foto's van mn situatie van nu maar dan moet je wel even vriendinnetjes worden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik zou eens op gesprek gaan bij dr. Malfeyt.

Ik heb echt mijn droom boobs bij hem gekregen.

Veel mensen in mijn omgeving zijn er geweest en stuk voor stuk tevreden.

Je moet gewoon nog op meerdere plaatsen op gesprek gaan en dan kijken wat je gevoel zegt.

Laat het niet afhangen van een slechte ervaring hier op het forum.

Want iedere pc maakt wel eens een fout.

Malfeyt zit trouwens ook bij de reinaertkliniek in maastricht weet niet waar je precies woont.

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik zou eens op gesprek gaan bij dr. Malfeyt.

Ik heb echt mijn droom boobs bij hem gekregen.

Veel mensen in mijn omgeving zijn er geweest en stuk voor stuk tevreden.

Je moet gewoon nog op meerdere plaatsen op gesprek gaan en dan kijken wat je gevoel zegt.

Laat het niet afhangen van een slechte ervaring hier op het forum.

Want iedere pc maakt wel eens een fout.

Malfeyt zit trouwens ook bij de reinaertkliniek in maastricht weet niet waar je precies woont.

Gr.

Ik weet dat er ook tevreden meiden zijn idd, maar ik ben absoluut ontevreden over zowel de voorlichting als het resultaat dat ik verkreeg met veel te brede prothesen bij dr. Malfeyt....

Hij heeft een grote fout gemaakt door prothesen bij mij te plaatsen die meer dan anderhalve cm te breed waren per prothese. Gelukkig heb ik bij een andere arts een hersteloperatie kunnen laten doen. Die heeft echter 2,5 uur werk aan me gehad om alles weer op te lappen....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.