Ga naar inhoud

okeeeycupje : 12 augustus 2014 : Dr. Kanhai : Medisch Centrum Alkmaar


Aanbevolen berichten

Hallo,

Bij deze stel ik me even voor, ik ben dus Martine, en ga volgende week, op 12 augustus, bij dr. Kanhaii in Alkmaar een bv doen. Eigenlijk zou het in November gebeuren, maar ze belden me of ik ook eerder wilde. "Nou, dan heb ik het maar gehad", dacht ik. Wel jammer van de rest van de zomer. Maar ja, ik verlang er nu toch wel erg naar.

groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, welkom op het forum!

Spannend dat je al zo snel aan de beurt bent! Het is het allemaal waard hoor, en je kan echt nog wel genieten van het zonnetje :) Maar dan met mooie borsten!

Weet je al een beetje waar je op uit wilt komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel spannend hoor! Het is inderdaad wel een beetje jammer dat je hierna even een aantal weken niet mag zwemmen, maar je krijgt er zoiets moois voor terug!!! Ik ben nu 9 dagen PO en ik geniet wel van het zonnetje hoor...Alhoewel....er komt veel regen aan de komende dagen....maar daar maak ik me nu helemaal niet druk om (ook weer een voordeel)

Veel succes 12 augustus en een voorspoedig herstel toegewenst!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo, dat zit erop. Een dag voor de operatie werd ik gebeld dat het niet door kon gaan omdat het geld nog niet op de rekening van de dr. stond. Dat was een misverstand, en uiteindelijk ging hij toch maar akkoord. Vervolgens werd ik in de auto ernaar toe, een half uurtje voor de operatie weer gebeld dat het niet door zou gaan, ik heb ooit een brmo gehad, die ben ik allang kwijt, maar de chirurg wilde ineens niet meer doorgaan met de operatie. Dat ken ik wel, dat is paniek in de tent om niks. Ik ben allang brmo vrij, maar het blijft me achtervolgen. Afijn, ik werd boos, ja, hallo, een half uurtje van te voren afzeggen, om een reden die echt niet valide is. Nou ja, ik heb hem zover gekregen dat hij het toch heeft gedaan. Leuk is anders, ik werd ook in volledige isolatie geplaatst. <niet meer aan denken>

Het resultaat is gelukkig prima. Ik ben er heel blij mee, hij heeft het netjes gedaan, en daar gaat het om. Ik heb 2 x 360 cc gekregen, onder de spier, en nu is mijn lichaam mooi in verhouding. Wel heb ik de drains nog in omdat ik teveel wondvocht kreeg. Die gaan er vrijdag uit.

Qua pijn las ik ergens dat het net is of er een olifant op je borst heeft gestaan, dat vind ik een goede beschrijving van wat ik voel. Als ik me rustig houdt is het prima te doen, en typen gaat blijkbaar ook goed. Nog even wachten totdat het zich mooi zet, maar ben nu al heel gelukkig ermee. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze, ik heb vlak van te voren nog snel heel veel foto's van jullie allemaal bekeken, bedankt daarvoor ! Ik zal als ik er de gelegenheid voor krijg ook mijn foto's met jullie delen. Dat is toch wel heel fijn vond ik, om een beetje een beeld te krijgen van wat er gebeurd, en hoe het resultaat kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi...Dat is wel lekker makkelijk zeg..een half uurtje bellen dat het niet meer door zou gaan. Dat moet jij eens doen? Kan je alsnog de rekening betalen... Mag ik vragen wat een brmo is? Als je niet wil niet zeggen dan hoor!

En nu gaan herstellen en genieten van je nieuwe borsten!!

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoii, een brmo is een ziekenhuisbacterie die resistent is voor meerdere anti biotica. Het is niet totaal resistent, en tuurlijk moet je er rekening mee houden, maar dit was zwaar overdreven. Ik ben al een aantal keer negatief getest, en het is geen reden om zoiets af te blazen, zelfs niet voor isolatie. Vandaar ook dat ik gewoon ben geopereerd. Blijkbaar was het voor de chirurg reden tot schrikken, maar ik ben dan weer van hem geschrokken. Morgen moet ik weer terug om de drains eruit te halen, maar eens kijken of we het weer goed kunnen maken over en weer. Ik heb hem aan de telefoon in nogal sterke bewoordingen toegesproken om de operatie te laten doorgaan. Oftwel, in normaal Nederlands, ik was totaal in paniek en riep hem toe dat als hij niet zou opereren dat ik dan een schadeclaim zou indienen. Misschien ook wel een tikje heftig van mij om zo hoog van de toren... Maar het had wel effect. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.