Guest roxy89 Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Hi! Even voorstellen.. Ik ben Roxy en ben 24 jaar. Lengte is 1.70 en gewicht 54 kg. Super slank dus. Vrijdag 22 augustus krijg ik mijn borstvergroting door PC Dr. Blecourt in het Vlietlandziekenhuis te Schiedam Mijn cupmaat is nu A en ik krijg 280 / 300 CC. Hoop op een mooie cup maat van C/D. Super spannend! Alle tips zijn welkom. Groetjes. Ik ben zo benieuwd!
Poca Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Hoi Roxy!Spannend! Ik heb op vrijdag 5 september mijn afspraak bij dr Blecourt, ook in het Vlietland ziekenhuis.Ben benieuwd naar jouw ervaring en die van anderen natuurlijk. Ik blijf het volgenHeel veel succes alvast!Groetjes,Poca
Guest roxy89 Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Hoi Roxy!Spannend! Ik heb op vrijdag 5 september mijn afspraak bij dr Blecourt, ook in het Vlietland ziekenhuis.Ben benieuwd naar jouw ervaring en die van anderen natuurlijk. Ik blijf het volgenHeel veel succes alvast!Groetjes,PocaAh echt. Toevallig!Welke cupmaat heb je nu en wat krijg je?
Poca Posted August 8, 2014 Posted August 8, 2014 Ah echt. Toevallig! Welke cupmaat heb je nu en wat krijg je? Ik heb nu een A en hoop op een C uit te komen. Ik ben ook 1.70 en superslank. Kan bijna niet meer wachten!
cherryboob Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Ik ben ook de 1e en 2e keer in t vlietland geholpen door dr lommen. Vaneen a naar een kleine 75 c met280 cc. Ik vond t te klein. Het zijn goede artsen maar houden niet van iets meer volume heb ik nu ontdekt ;-). Het moet zo natuurlijk mogelijk. Maar als dat je wens is zit je daar goed!
best_boobie Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Hoi hoi Welkom op het forum!! Ik zal je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan hoor je er helemaal bij Dan kun je straks ook gewoon in dit topic verder, ná je operatie. Staat alles handig bij elkaar Succes met aftellen!! xx BB
Diamond Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Spannendik ben ook 1,70 en 54 kilo hahaha grappig.ik krijg 325 cc mentor high profile dual plane.ze zeiden tegen mij dat ik op een volle C kleine D uit zou komen....ik heb nu van mezelf ook een 75 A 15 september word ik geopereerd.ben benieuwd hoe het bij je gaat worden.
Namke123 Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 hoi hoi,ik ben vorig jaar door dr blecourt geopereerd, ze houden idd van een natuurlijke look... dat was me wens ook terwijl ik nu ook wel is denk het had groter gekunt maar jaa dan zie je idd dat t een borstvergroting is.Ik voelde me wel erg veilig bij hem en dat is ook erg belangrijk ook bij de nacontroles.ik ga jullie volgen.xx
Guest roxy89 Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 Spannendik ben ook 1,70 en 54 kilo hahaha grappig.ik krijg 325 cc mentor high profile dual plane.ze zeiden tegen mij dat ik op een volle C kleine D uit zou komen....ik heb nu van mezelf ook een 75 A 15 september word ik geopereerd.ben benieuwd hoe het bij je gaat worden.Super spannend hé!Nog 2 dagen voor mij. Ik kan ook echt niet meer wachten.Heb jij niet dat je bang bent dat het té klein is?Ik hou je op de hoogte! Groetjes.
Guest roxy89 Posted August 24, 2014 Posted August 24, 2014 Hallo allemaal.Ik heb afgelopen vrijdag mijn BV gehad. Viel allemaal reuze mee.280 cc dual plane.Nu 3 dagen later en de pijn valt reuze mee. Ik heb het wel erg benauwd, maar heb gelezen dat dit niet raar is.Ik word wel zooooo gek van die sport bh. Gister had ik een 80c en vandaag 85c. Terwijl ik normaal 70 / 75 van omvang heb. Moet je nagaan hoe gezwollen het is.Ik zal zsm een foto posten.Groetjes!
Guest Posted August 25, 2014 Posted August 25, 2014 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!! Het is goed om veel groene thee te drinken om zo het vocht goed af te laten drijven. Doe lekker rustig aan en neem goed de tijd om te herstellen
Hert Posted August 26, 2014 Posted August 26, 2014 Hoi! Ik heb even gespiekt en wat een mooi resultaat!! Ik ben vanochtend bij drs. Blecourt in het Vlietland op consult geweest, ik vind het een hele fijne en eerlijke man. Hopelijk krijg ik ook zo'n mooi resultaat. Veel succes en sterkte met jouw herstel.Groetjes Hert
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.