Jump to content

roxnroll : 22 augustus 2014 : Dr Blecourt : Vlietlandziekenhuis

Guest roxy89

Recommended Posts

Guest roxy89
Posted

Hi!

Even voorstellen..

Ik ben Roxy en ben 24 jaar. Lengte is 1.70 en gewicht 54 kg. Super slank dus.

Vrijdag 22 augustus krijg ik mijn borstvergroting door PC Dr. Blecourt in het Vlietlandziekenhuis te Schiedam

Mijn cupmaat is nu A en ik krijg 280 / 300 CC. Hoop op een mooie cup maat van C/D.

Super spannend!

Alle tips zijn welkom.

Groetjes.

:wub: Ik ben zo benieuwd!

Posted

Hoi Roxy!

Spannend! Ik heb op vrijdag 5 september mijn afspraak bij dr Blecourt, ook in het Vlietland ziekenhuis.

Ben benieuwd naar jouw ervaring en die van anderen natuurlijk. Ik blijf het volgen

Heel veel succes alvast!

Groetjes,

Poca

Guest roxy89
Posted

Hoi Roxy!

Spannend! Ik heb op vrijdag 5 september mijn afspraak bij dr Blecourt, ook in het Vlietland ziekenhuis.

Ben benieuwd naar jouw ervaring en die van anderen natuurlijk. Ik blijf het volgen

Heel veel succes alvast!

Groetjes,

Poca

Ah echt. Toevallig!

Welke cupmaat heb je nu en wat krijg je?

Posted

Ah echt. Toevallig!

Welke cupmaat heb je nu en wat krijg je?

Ik heb nu een A en hoop op een C uit te komen.

Ik ben ook 1.70 en superslank.

Kan bijna niet meer wachten! :)

Posted

Ik ben ook de 1e en 2e keer in t vlietland geholpen door dr lommen. Vaneen a naar een kleine 75 c met280 cc. Ik vond t te klein. Het zijn goede artsen maar houden niet van iets meer volume heb ik nu ontdekt ;-). Het moet zo natuurlijk mogelijk. Maar als dat je wens is zit je daar goed!

Posted

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik zal je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan hoor je er helemaal bij :)

Dan kun je straks ook gewoon in dit topic verder, ná je operatie. Staat alles handig bij elkaar :)

Succes met aftellen!!

xx BB

Posted

Spannend

ik ben ook 1,70 en 54 kilo hahaha grappig.

ik krijg 325 cc mentor high profile dual plane.

ze zeiden tegen mij dat ik op een volle C kleine D uit zou komen....

ik heb nu van mezelf ook een 75 A

15 september word ik geopereerd.

ben benieuwd hoe het bij je gaat worden.

Posted

hoi hoi,

ik ben vorig jaar door dr blecourt geopereerd, ze houden idd van een natuurlijke look... dat was me wens ook terwijl ik nu ook wel is denk het had groter gekunt maar jaa dan zie je idd dat t een borstvergroting is.

Ik voelde me wel erg veilig bij hem en dat is ook erg belangrijk ook bij de nacontroles.

ik ga jullie volgen.

xx

Guest roxy89
Posted

Spannend

ik ben ook 1,70 en 54 kilo hahaha grappig.

ik krijg 325 cc mentor high profile dual plane.

ze zeiden tegen mij dat ik op een volle C kleine D uit zou komen....

ik heb nu van mezelf ook een 75 A

15 september word ik geopereerd.

ben benieuwd hoe het bij je gaat worden.

Super spannend hé!

Nog 2 dagen voor mij. Ik kan ook echt niet meer wachten.

Heb jij niet dat je bang bent dat het té klein is?

Ik hou je op de hoogte! Groetjes.

Guest roxy89
Posted

Hallo allemaal.

Ik heb afgelopen vrijdag mijn BV gehad. Viel allemaal reuze mee.

280 cc dual plane.

Nu 3 dagen later en de pijn valt reuze mee. Ik heb het wel erg benauwd, maar heb gelezen dat dit niet raar is.

Ik word wel zooooo gek van die sport bh. Gister had ik een 80c en vandaag 85c. Terwijl ik normaal 70 / 75 van omvang heb. Moet je nagaan hoe gezwollen het is.

Ik zal zsm een foto posten.

Groetjes!

Posted

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!!

Het is goed om veel groene thee te drinken om zo het vocht goed af te laten drijven.

Doe lekker rustig aan en neem goed de tijd om te herstellen ;)

Posted

Hoi! Ik heb even gespiekt en wat een mooi resultaat!! Ik ben vanochtend bij drs. Blecourt in het Vlietland op consult geweest, ik vind het een hele fijne en eerlijke man. Hopelijk krijg ik ook zo'n mooi resultaat. Veel succes en sterkte met jouw herstel.

Groetjes Hert

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.