Ga naar inhoud

Yasmin : 12 april 2010 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Yasmin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heej Moontje,

zo lelijk als bij mij zal het wel niet uitzien hahaha....maar ik heb ook echt het gevoel dat de prothese opgepropt zit in de linker....ik vind de linker van de zijkant ook zo lelijk dat ik er niet eens een foto van heb geplaatst..erg he...maar ik heb net de foto's van Becky bekeken, die heeft asymmetrie, en bij haar is de linker kleiner gebleven dan de rechter. Ik hoop dat het bij ons wegtrekt...een klein verschil mag van mij...maar een cupmaat verschil kan ik niet accepteren! Het probleem is dat we op dit moment niks anders kunnen doen als afwachten....

Het zou mooi zijn als jou pc gelijk heeft en de borst straks groter gaat worden, alleen langer de tijd nodig heeft.

Ik pb mijn ww nog wel ff, let op de laatste foto....echt lelijk

groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee zo erg als bij jou heb ik het niet nee,maar wel zichtbare schade van toen,maar goed,dat neem ik maar op de koop toe,ben nu enigzins blij,nee dat je op den duur een cupmaat verschil gaat hebben ,dat zou ik ook erg vinden,en trouwens enigzins wat verschil in de boobs hebben we alen hoor,niemand heeft 2 perfecte gelijke borsten :155:

GEDULD ja dat moeten we opbrengen :41:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yasmin, jee wat heb je al veel meegemaakt borstwise! Ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat en dan het verschil vanzelf wegtrekt, het zijn 2 verschillende wonden moet je maar in gedachten houden. Als je 1 borst had dan was je er veel geruster op geweest maar nu heb je natuurlijk "vergelijkingsmateriaal" en daarom zie je elk verschil direct

:116: .

Veel sterkte, liefs Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Barb en A80, bedankt voor jullie medeleven en interesse.. Het geeft mij echt steun dit forum en ik denk met mij vele anderen.

ik heb net gedouched en mijn borsten weer eens goed bekeken. De rechter is prachtig, echt precies wat ik wilde....vorm is perfect...grootte ook ik denk een volle 75 D. De linker staat er heel zielig naast lelijk te wezen hahahahah...ja, ik kan er beter erom lachen dan huilen. Ik wist dat de linker minder mooi kwa vorm zou zijn, dus daar was ik al op voorbereid....maar het is ook een stuk kleiner! Hij is zowel minder hoog als minder breed....

Lijkt wel of daar een kleinere prothese in zit. Tijdens het consult heb ik nog gevraagd of mijn borsten gelijk waren, Dr Visser zei dat ze gelijk waren en dat ze in allebei dezelfde hoeveelheid cc ging doen, dus ik neem aan dat dat ook is gebeurd. Als ik terug ga voor het verwijdereen van de hechtingen ga ik zeggen wat ik er van vind.

Het kan zijn dat de rechter nog meer opgezwollen is en nog kleiner gaat worden....dan verschillen ze minder van grootte. Als dat gebeurd ben ik blij, MAAR!!! dan vind ik mijn borsten wel weer te klein...Dan ben ik op hetzelfde uitgekomen als bij mijn vorige Bv. Ik wilde meer cc, maar dr Visser wilde hier niet in mee gaan, 350 cc was het maximum volgens haar...maar straks als de zwelling weg is ga ik denk ik huid overhouden ben ik bang.

Ik heb om een D cup gevraagd en ik wil ook op een D uitkomen en niet 2 verschillende borsten, waarvan de linker 75 c is en de rechter 75 d....als dat zo blijft wordt ik echt PISSIG!!!

Toch blijf ik in mijn achterhoofd houden wat ik altijd heb gezegt: als ik dit keer maar gezond genees en geen complicaties krijg...ben ik tevreden....indien het verschil tussen de linker en rechter kleiner wordt leg ik me er bij neer.

Wie weet welke rechten je als patient hebt in mijn geval, of kan ik nu de pot op? Als je iets koopt heb je bepaalde verwachtingen van een product, als dat niet waargemaakt wordt, mag je toch ruilen???? Of ga ik nu te ver....

Weet je, dit forum is echt geweldig, een bron van informatie en steun voor vrouwen die een bv willen of hebben gehad. Maar misschien moeten we eens gaan nadenken hoe we als groep sterker in ons recht kunnen gaan staan in geval van ontevredenheid of complicaties. Welke rechten hebben we dan nog, behalve nog een keer duizenden euro's neertellen voor een herteloperatie of een nieuwe bv? Ideeen zijn welkom.

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

ik heb vandaag nieuwe foto's gemaakt met BH, ik had nog een paar mooie setjes van mijn vorige bv en vandaag vond ik het tijd om te kijken of ze nog passen. Het is duidelijk dat mijn borsten nog een stuk moeten indalen, maar ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over mijn boobs in lingerie...zonder nog niet echt, maar dat wisten jullie:)

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja,

ik heb nogal een heftige uitslag boven mijn borsten.....echt rood, enig idee hoe dat kan komen? Wie heeft nog meer uislag gehad na de bv? Je kan het ook wel op de nieuwe foto's zien denk ik....

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi yasmin,wat een gave roze saph bh zeg,echt heerlijk knal de knal en erg grappig modelletje met die bandjes zo...

en over die uitslag,ik las geloof ik bij eefje,dat het iets met talgkliertjes te maken had,dat is erg normaal na een bv dat men dat heeft/krijgt

trekt vanzelf weg hoor,ik deed bij em vorige bv een beetje mentolpoeder in me bh,toen me littekentjes dicht waren dan,dat zorgde ervoor dat de pukkeltjes en uitslag wat sneller uitdroogde,en je zweet wat minder,wat je soms juist meer doet met die strakke sportbh aan 6weken lang.

greetzz moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje,

tnxs goeie tip...binnenkort ff talkpoeder kopen...ik zweet idd heel veel vooral 's nachts tussen mijn borsten... Je zei in je eigen topic dat je boobs het meeste slinken tussen je 2e en je 3e week...ik ben nu aan het eind van week 2, dus ik denk dat volgende week mijn boobs gaan slinken...Het zij zo...

Waar ik me meer zorgen om maak is dat de onderkant van de linkerborst hard aanvoelt, zeg maar rondom de insnede en de rechter al lekker zacht....hoop dat het goedkomt. Ik zou echt dat ik me het meest om de vorm/grootte druk kan maken, doe ik wel maar is meer uit afleiding voor waar ik het meest bang voor ben...compl....ik wil het niet eens opschrijven, bah wat een naar woord! Ik wil na alles wat ik heb meegemaakt straks lekker kunnen genieten van mijn boobs!

Hoe is het met jou, ik las dat je weer voor een wissel wil gaan? Als jij dat wil en het kan, doe het zou ik zeggen! Ze zijn in NL zo bescheiden met het aantal CC. Gewoon 1000 cc erin:)....wow 1000 cc dat heb ik nog niet eerder gehoord hier op BF....

Het klinkt veel maar het valt wel mee eigenlijk, het went zo snel he...je zou denken, een verdubbeling van het aantal cc levert je een 2 x zo grote borst op, maar zo werkt t dus niet. Als het bij mij mogelijk was geweest volgens de PC, had ik er ook meer in gestopt hoor. De pc was er alleen heel stellig in dat 350 cc het max was voor mij. Ik heb nu ongeveer dezelfde grootte als mijn eerste Bv, misschien iets groter dan, maar scheelt niet veel...

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasmin,

Net ook effe nog je laatste picjes gespiekt, in bh zien ze inderdaad fantastisch uit! Zelfs groot vind ik :) , ik hoop voor je dat je linkerborst ook een beetje mee wil en dat ie niet alleen mooi indaalt maar ook z'n vorm krijgt zodat je er uiteindelijk ook naakt trots op kunt zijn! :33: En ook zonder complicaties natuurlijk, duim voor je :35: !

Wat die uitslag betreft, lijkt me meer dan enkel wat pukkeltjes die ik heb gehad, zoals moontje al zei, die pukkeltjes komen doordat de talg en zweetproductie wat ontregeld is door de bv omdat dat ook word geregeld door de bezenuwing, maar wat jij hebt lijkt me eerder een allergische reactie op iets?! Zal vast ook wel vanzelf weggaan vermoed ik.

Wens je nog een goed herstel verder!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

tnxs meid, lief van je! Ik moet nog ff geduld hebben. Over de bultjes, ik begin me er wel zorgen over te maken, misschien ga ik wel even langs de huisarts...want tis best heftig...

ik moet nog een week geduld hebben voordat de hechtingen verwijderd worden....kan niet wachten! Zo naar school, naar school gaan gaat op zich wel, maar die verdomde tas....

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

ik heb inmiddels een zalfje gekregen van de huisarts voor mijn bultjes en heel langzaam gaan ze gelukkig ook weg. Sinds 2 dagen heb ik het gevoel wat meer evenwicht te krijgen tussen de linker en de rechterborst. Ik heb ook meer energie nu. Hopen dat het zo door blijft gaan. Volgende week dinsdag de hechtingen laten verwijderen...en dan nog 3 weekjes tot de sport bh uit mag, ik kijk er naar uit.

groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasmin,

Goed dat je naar de huisarts bent geweest en dat je bultjes aan 't beteren zijn nu door de zalf.

Ben ook blij te lezen dat het de goede kant op gaat met de boobs, denk als volgende week de hechtingen eruit gaan, dat het nog verder zal beteren, 't is toch wel een verademing als die eruit gaan, vanaf dan had ik geen last meer van het litteken voordien trok en brandde het. Misschien dat de vorm dan ook meer kan komen bij je linkerborst.

Nog een goed herstel gewenst verder!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Hoi Yasmin,

Heb net je topic gelezen. Bij mij zat er in het begin ook flink verschil tussen links en rechts. Heb dual plane, anatomisch, 375 cc aan beide zijden. Links zat duidelijk hoger en was ook boller. Het grootste verschil was pas na een week of zes weg. Ik ben nu zo'n 10 weken PO en heb nog wel wat verschil, maar niet storend meer. Wel is rechts al zachter dan links. Bij mij loopt links dus wat achter zeg maar wat herstel betreft.

Ik zit nu met 375 cc op een 80C of 75D en kwam van 80A af. Qua grootte ben ik dik tevreden. En wat je zegt: met lingerie ziet het er echt top uit. Bloot oogt het nog wat neppig, alhoewel dat ook minder wordt (of ik ben er meer aan gewend :1: ).

Ik stuur je zo wel een PB voor je wachtwoord. Zou je foto's nl. graag zien.

Groetjes en goed herstel verder!

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Yasmin

Hoi Madeleine,

ik ben nu 3 weken PO en ik moet zeggen dat het verschil minder wordt tussen links en rechts. Mijn linkerborst blijft wel een rare vorm houden door het litteken, maar goed. Donderdag na 3 weken en 3 dagen ga ik pas mijn hechtingen laten verwijderen. Ik heb niet eerder gehoord dat hechtingen er zo lang in moesten zitten. Volgens de pc was dat bij mij nodig omdat het echt helemaal strak stond.

Verder heb ik geen andere klachten en nog geen tekenen van kapselcontractie of andere complicaties, ik hoop dat het zo blijft. Het is zo leuk om van week tot week veranderingen te zien. Ik voel me nu ook alweer fit genoeg om een dezer dagen mezelf weer naar de sportschool te bewegen:) Gewoon ff op de loopband ofzo...en dan een mooie zomer tegemoet gaan met een mooi gevulde maar toch natuurlijk ogende boezem.

Ik wens jou ook veel plezier met jou nieuwe aanwinsten, ze zijn mooi geworden!

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Yasmin

Hallo,

vandaag heb ik na 3 weken en 3 dagen eindelijk de hechtingen laten verwijderen. Gelukkig zag het er goed uit en niet ontstoken. Het viel me reuze mee. Vraagje: ik heb van die siliconenpleisters om de littekens zo mooi mogelijk te laten helen. Kan ik ze nu al beginnen te gebruiken of moet ik er nog mee wachten?

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasmin,

Je zult wel blij zijn eindelijk van die hechtingen af te zijn zeker?! Begint soms nogal tegen te trekken hé, voelde bij mij gelijk veel beter toen die eruit waren. Gelukkig ziet alles er goed uit! Denk dat je die siliconenpleisters er wel direct mag opdoen, ze zijn toch wel al toe je littekens toch? Kan het gelijk z'n werking beginnen.

Wens je verder nog een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wou toen ook die matjes kopen,maar was verbaasd hoe mooi me littekens waren,dus heb ervan af gezien,heb dus geen ervaring ermee.

maar ik denk dat het eral op mag als je draadjes eruit zijn,ze zijn toch goed dicht je wondjes??

fijn dat het steeds beter gaat...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Yasmin

Tnxs Eefje! Ik denk dat ik nog een paar dagen wacht voor de zekerheid en dan in week 4 PO begin. Ik laat het nog ff wat soepeler worden. Mijn linkerborst trekt kwa vorm steeds meer bij, het verschil in grootte wordt kleiner. Ik ben zoooooooooo blij dat ik geen complicaties heb. Ik zal binnenkort weer wat foto's erop zetten.

Moontje, zijn dat je boobs of je profielfoto? Maar die zijn HUGE meid? Of vind je ze nog steeds aan de kleine kant? Mooi dat jou littekens zo goed zijn genezen en je geen pleisters nodig had!

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yasmin,ja me littekens zijn mooi,een stukje kleiner zelfs als van me vorige arts.maar nog wel duidelijk te zien dat ik een drain heb gehad hoor,jammer.

ja dat zijn die van mij,tegen elkaar aan geduwt met me armen,dan lijkt het nog wat.

heb nieuwe foto,s toegevoegd,dan zijn ze ineens klein hoor,ga maar is kijken als je zin en tijd hebt.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnxs Eefje! Ik denk dat ik nog een paar dagen wacht voor de zekerheid en dan in week 4 PO begin. Ik laat het nog ff wat soepeler worden. Mijn linkerborst trekt kwa vorm steeds meer bij, het verschil in grootte wordt kleiner. Ik ben zoooooooooo blij dat ik geen complicaties heb. Ik zal binnenkort weer wat foto's erop zetten.

Nou ben blij dat je linkerborst begint bij te trekken en het verschil in grootte ook betert! Duim voor je mee dat je nu complicatieloos mag blijven! :35:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Hoi Yasmin,

Heb net ff naar je foto's gekeken. Verschil is idd al minder dan in het begin. En dat wordt echt nog beter (en dus nog mooier)! Mooie beha's heb je trouwens! Ik zou je litteken een beetje gaan masseren als ik jou was. Dan wordt het allemaal nog wat soepeler en kan de prothese wat beter zakken denk ik.

Al op de loopband geweest? Ik vond het zalig om na een paar weken weer wat actiefs te gaan doen.

Liefs,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Yasmin,

Je bent ondertussen ook alweer 6 weken po zie ik! :64: Hoe gaat het nog met je? Is je linkerborst verder verbetert? Hoop dat je een fijn herstel achter de rug hebt!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.