Ga naar inhoud

Yasmin : 12 april 2010 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Yasmin

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

ik heb vandaag alvast een nieuwe sportbh gekocht voor na de operatie. Van de kliniek krijg ik een zwarte dus heb ik nu een witte erbij gekocht...weer 50 euro armer zucht.....Ik heb heel optimistisch 75 D aangeschaft, ik hoop dat ik hem straks kan vullen haha...Maar gelukkig mag ik hem ruilen als de maat niet past.

Ik heb nog steeds niet kunnen stoppen met roken, hoe hebben jullie dat gedaan?? Gewoon stoppen? Ben een kettingrookster....Ik weet niet of ik het eerder had vermeld, maar ik mag van mijn pc niet groter dan 350 cc gaan. Ik denk dat het te maken heeft met feit dat ik eerder complicaties heb gehad. Ik verwacht nu dat ik weer ong op hetzelfde formaat borst als mijn vorige bv uit te komen, alleen wordt t nu dual plane geplaats.

Ik had graag 1 cup groter gewild, maar ik heb eigenlijk weinig te willen besef ik me, alleen maar hopen dat het dit keer goed gaat!

Dikke kus,

Yasmin

Hoi Jasmin,

Sorry voor late reactie helemaal vergeten dat ik op je topic gepost heb, stom he, gevalletje alzheimer light hihihi. Al hoewel de narcose me ook goed van de wap heeft gemaakt. Ik had vantevoren 75 a en hoop nu op 75 d uit te komen heb 380cc achter de spier nu, ze zien er goed uit mooi natuurlijk van vorm en als ik van de week mijn album maak geef ik je mijn ww dan kun je t zien.

liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

@Moniqueje,

beter laat dan nooit he, hahahah...:) Ik ben blij om te lezen dat het goed met je gaat en ik ben zeer benieuwd naar je foto's. Je hebt je implantaten achter de spier zie ik, hoe ervaar je dat op dit moment? Voel je bij iedere beweging je spieren of voelt het natuurlijk? Wat zie jij als de voor en nadelen van een achter de spier plaatsing? Ben zeer benieuwd, omdat ik misschien (waarschijnlijk!!!) een dual plane plaatsing krijg, en ik ben hier heel bang voor.

Groetjes, Yasmin

@Nicci 89,

hoi meid, ja idd nog 6,5 dag....ik zit vaak te denken: waar begin ik WEER aan!!!! Ben echt doodsbang.....Goed dat je trouw je vitamientjes en arnicadruppeltjes inneemt! Siliconenpleisters, de naam zegt het a, zijn siliconen pleisters hahahaha (flauw he?) Siliconenpleisters zijn bedoeld om op je littekens te doen, wanneer ze goed gesloten zijn. Ze helpen bij het beter en mooier helen van de litteken. Een pleister kun je ong een maand gebruiken. Je dient ze bijna de hele dag op je litteken te houden, tussendoor wel even wassen natuurlijk, hierna kun je gewoon weer opnieuw gebruiken, want ze plakken vanzelf.

Je kunt ze dus niet direct na de operatie gebruiken. Ik zou als ik jou was nadat je litteken gesloten is naar je huisarts gaan en een recept aanvragen, meestal wordt dit wel vergoed door je zorgverzekering. Ik heb ze ook op deze manier kunnen bemachtigen, omdat ik nog lelijke littekens van mijn eerdere operaties heb. Indien het niet vergoed wordt kosten ze volgens mij ongeveer 50 euro per pak.

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hoi

dat soortje gaatje wat later heelde,van de drain,had ik dus ook,was echt lelijk dicht gegroeit,ik had een flinke bloeding tijdens me drain,en erna nog een nabloeding.en dat had gezorgt voor lelijk litteken,jammer is dat he

als het goed is,is het straks minder zichtbaar.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

ja echt jammer ja, je zult het op mijn foto hebben gezien. Heb gewoon een extra litteken onderaan mijn borst. Waar zit jou litteken, gewoon de onderkant bij incisie of heb jij ook een extra litteken. Mijn gaatje groeide 6 maanden niet dicht.....echt vreemd om zo lang met een gat in je borst te lopen.

Ik heb by the way net de Arenborghoeve gebeld om door te geven dat ik bij mijn vorige BV de implantaten OP de spier had en dat ze het kapsel gewoon hebben laten zitten. Kijken wat ze hierop gaat zeggen of doen, ik hoop zo dat ik geen dual plane hoef.

Nog een oproep voor alle dames met dual plane, laat me weten hoe jullie dit ervaren a.u.b. De meeste vrouwen die ik tot nu heb gesproken zijn niet echt te spreken over deze methode, wie weet zijn er ook vrouwen die dik tevreden zijn met deze vorm van plaatsing. Tell me....

Groetjes,

Yasmin

Hi hoi

dat soortje gaatje wat later heelde,van de drain,had ik dus ook,was echt lelijk dicht gegroeit,ik had een flinke bloeding tijdens me drain,en erna nog een nabloeding.en dat had gezorgt voor lelijk litteken,jammer is dat he

als het goed is,is het straks minder zichtbaar.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ken net terug van mijn laatste tentamen, het het was zwaar k.u.t.!!!! Bah, wat een stress, nu nog 3 nachtjes slapen en dan een BV....offfffffff....echt van de ene stress in de de andere....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb een soortje van gaatje tegen me litteken aan,had ik er nu maar een foto van gemaakt,had je het kunnen zien,weet niet hoe het er nu uitziet,heb nieuw litteken natuurlijk,zal me benieuwen volgende week als ik ga kijken.

was je tentamen klote verlopen?waarom....heb toch wel goed geleert gna gna hahahahah

nog eventjes,en dan is jou GROTE dag

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yasmin,

Ja zij laatste keer dat t goed ging, nou dat moest ik toch afkloppen. Net ontslagen uit t ziekenhuis heb longembolie :122: had paasmaandag met opstaan al pijn en werd steeds erger toen naar dokter en die stuurde me door met de vermoedens dat ik een longembolie had en dat werd in t ziekenhis bevestigd. Lees maar in mijn topic voor mijn elende ben nog al moe.

Wat betreft mijn :1big_boobs: achter de spier heb nog niet echt kracht gezet maar tot nu toe valt t mee en ze worden ook al fijn zacht.

liefs, Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Moontje,

dus jou gaatje zit bij jou tegen je litteken aan, ik vermoed dat het dan wel zal meevallen, ben benieuwd. Ik heb dus gisteren mijn laatste tentamen gehad en ik moet zeggen dat de stress van tentamens en de vooruitzicht van mijn BV mij ECHT te veel werd!!! Gisteren had ik dan ook een rampzalige dag, vandaag gaat het gelukkig iets beter...ben nu druk aan het schoonmaken zodat ik maandag met een gerust hart de deur achter me kan dichttrekken.....pfffffff....ik voel zenuwen in mijn maag.

Soms vragen mensen of ik benieuwd ben naar hoe ze eruit gaan zien en hoe groot ze gaan worden. Eerlijk gezegd ben ik daar niet zo benieuwd naar, omdat ik weet wat ik ongeveer kan verwachten en ik van een 285 cc naar een 350 cc ga, dus ik verwacht ongeveer hetzelfde als bij mijn vorige BV. Ik maak me echt zorgen, hoop dat het dit keer goed gaat...Zou het het liefste nu uitstellen, terwijl ik dit zo graag wil en al maanden mee bezig ben....echt een dubbel gevoel...

Ben nu wel banger voor de pijn na de operatie, omdat ik toch verwacht dat Dr Visser gaat kiezen voor de dual plane methode.Ik wordt dus maandag geopereerd, en wil als het even kan vrijdag een paar uurtjes naar school, denk je dat ik dat red straks met mijn dual plane boobs?

Oja, sorry voor alle zonliefhebbers maar ik wens toch toch slecht en koud weer toe voor de komende paar weken gnagnagna.....Kan ik mijn opgezwollen boobs in mijn lelijke sportbh lekker goed verhullen!

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Moniqueje,

ik heb mijn koffer ingepakt voor morgen. Mijn moeder gaat mee naar de operatie, en daarna ga ik ong. een week bij haar logeren om relaxed te kunnen herstellen...

Het is erg onwerkelijk voor me, dat ik over ong een halve dag de bv achter de rug heb....Hoop dat de pijn meevalt van de dual plane aaauww....

Dussssssssssssssss.....morgen om 9.00 uur lig ik onder het mes.

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasmin,

Heeeel veeeel SUCCES voor je grote dag morgen! Hoop dat alles vlot mag verlopen en je gelukkig mag worden deze keer! Nog een fijne nacht gewenst!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Yasmin!

Bedankt! Jij ook erg veel succes morgen!

Ik heb het eigenlijk nog steeds niet in de gaten dat ik morgen al ineens cupje C heb! Toch een rare gedachte!Ik heb de afgelopen weken eigenlijk een beetje vals gespeeld! Ik heb iedere keer tegen mezelf gezegt dat ik volgende week pas aan de beurt ben....maar dat heeft nu toch ook wel zn keerzijde. Ik ben dus eigenlijk helemaal niet zenuwachtig geweest, maar dat betekend dat ik dan op het laatste moment meestal paniek heb :blink:

Ik heb mezelf ook behoorlijk bezig gehouden de laatste dagen! Ik heb mn kamer opgeruimt (woon nog bij ouders thuis :blush: ) en heb gisteren mijn auto grondig gestofzuigd en gewassen.

Ik ben wel bang dat ik morgen allerlei dingen vergeet :blink: Ik heb de Dextro en de Thee al klaar liggen....maar voor de rest weet ik niet wat ik mee moet nemen :unsure:

Ik heb al een nieuw huispak klaar liggen om morgen naar de kliniek aan te doen!

Hoe was het eigenlijk met je tentamen gegaan?

Bij mij niet zo goed...ik moest 3 engelse brieven opmaken, maar door de tijdsdruk (1,5 uur voor 3 brieven) en de BV heb ik ze helaas niet gehaald :wacko: Bij 1 brief had ik 1,5e fout teveel en bij de ander 3 fouten te veel! Helaas!

Ik hoop dat het bij jou beter ging!

Nou ik ga nog eens even denken wat ik allemaal nog meer mee moet nemen en moet doen....en eens even bedenken wat ik om half 12 nog ga eten :131:

Heeeel veel succes! Ik ben pas om 10.00 uur aan de beurt, dus ik kan voor je duimen :116:

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicci,

oeffffffffffffffffff zuchttttttttttt snik....ik ben wel heel emotioneel op de vooravond van mijn bv, heb jij dat ook of zijn het voornamelijk zenuwen?

Wat jammer dat je je toetsen niet gehaald hebt. Ik heb ook ondergepresteerd tijdens de tentamens,omdat ik alleen maar met mijn borsten en het borstenforum:) 2 tentamens heb ik wel gehaald, maar 1 moet ik nog afwachten....maar heb er een slecht gevoel over.

Ik heb het gevoel dat ik morgen ondanks dat ik al vaker onder het mes ben geweest, toch in paniek ga raken...bah...wat doe ik mezelf aan? Ik hoop dat het de moeite waard is.

Ik heb net als jij heel veel opgeruimd en schoongemaakt....heb ook een nieuw trainingspak:)

Ik zal ook voor jou duimen!

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal,

ik heb vannacht geen OOG dichtgedaan.....pas tegen de tijd dat ik op moest staan (5.30 uur) viel ik even in slaap....ga zo de deur uit....verrvolg komt very soon...x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

nou het is gebeurd hoor! Ik heb ze!!! Hier is mijn operatieverslag:

ik kwam een half uur te vroeg aan in de kliniek, samen met mijn moeder nog even buiten gewacht tot we om 8.00 uur naar binnen konden. Om 8.15 nam ik afscheid van mijn moeder....zenuwen gierden door mijn lijf... Dr Visser en OK personeel waren allemaal zeer vriendelijk. Ze hadden een hele leuke, sympatieke anesthesist. Anesthesist, als je dit leest: Ich liebe dich (hij was een Duitser hahaha)Toen ik voor de operatie even een gesprekje met hem had, voelde ik me gelijk wat opgewekter. Het laatste wat ik herinner is dat ik weg voelde zakken, steeds dieper en dieper...heerlijk gevoel....voelde als drugs....

Toen werd ik wakker, de eerste gedachte die door me heen ging was: HEB IK ZE WEL???? Ik dacht misschien hebben ze om de een of andere reden afgezien van de operatie....maar gelukkig, ik voelde met mijn hand en ze zaten er OVERDUIDELIJK!!! Later durfde ik ook te kijken en was blij verrast....duidelijk groter als mij eerste BV. Dr Visser kwam langs en vroeg wat ik ervan vond, ik zei: GROOT hahaha, ze zei dat wou jij toch, ik heb je iets kleinere geadviseerd...Dr Visser had echt gelijk, toen ze zei dat 350 cc het maximum voor mij was. Mijn huid is nu zo strak en gespannen, dat ik pas over 3 weken de hechtingen eruit mag halen.

Ik heb dual plane gekregen en voel SPIERPIJN in mijn borsten en mijn rug zit vast. Verder voel ik me prima. Ook de nazorg was uitstekend, ik ben om 10.15 ontwaakt en heb tot ongeveer 13.00 uur uitgerust. Had lekker mijn eigen kamer. Vlak voordat ik de kliniek uit wilde lopen werd ik misselijk...ff klein beetje gespuugd. In de auto had ik gelukkig geen last van misselijkheid en binnen 20 minuten was ik weer thuis.Toen ik thuis kwam heb ik lekker gegeten met mijn moeder en daarna de BH losgemaakt om even te spieken en een cremepje erop te smeren. Ik vind ze nu al mooi en groter zou lelijk worden....ik hoop dat ze goed gaan genezen. Ze moeten natuurlijk nog indalen en ze zullen nog slinken....Nou van mij mogen ze slinken:) Zou tevreden zijn met een C, maar ik denk dat dit een D wordt.

Ik ben benieuwd hoe ik me morgen ga voelen, tips zijn welkom....die spierpijn mag van mij wel gauw wegblijven....

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasmin,

Leuk te lezen je verslagje, ben blij dat het allemaal goed is meegevallen en ook dat je ze nu al mooi vind, vind ik ook super om te lezen! Ze vallen dus groter uit als verwacht, maar daar wen je vast wel aan! :1bouncingboobs: Laat je nu maar lekker verwennen en rust maar goed uit! Hoop dat je spierpijn ook vlug betert! Zie uit naar je eerste picjes maar eerst goed herstellen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.