Ga naar inhoud

Yasmin : 12 april 2010 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Yasmin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Yasmin,

Heb je nieuwe foto's gezien en vind ze al heel mooi, natuurlijk links iets minder, zoals je zelf zegt zit de vorm er nog niet zo in door je litteken, maar denk met het indalen dat dat nog wel zal verbeteren! Mooie sportbh ook trouwens. Op de foto van opzij lijken ze wel al wat gedaald en lijkt de zwelling bovenaan ook al iets minder. Gaat de goede kant op, hoop dat je pijn ook snel beter word! :35:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasmin

Heb ff je fotos bekeken, en ik moet zeggen dat het nu minder lijkt dan op je eerste dag hoor.

toen was het echt vlak aan de onderkant, maar nu iets minder vind ik.

misschien zie je er over een paar weken niks meer van als ze goed ingedaald zijn!!! :D

Nog even geduld hebben :)

Liefs Sunny :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Eefje & Sunnygurl,

bedankt, echt fijn om te horen wat jullie ervan vinden en hoe een ander er tegenaan kijkt! Ik hoop natuurlijk ook dat de vorm nog wat ronder gaat worden tijdens het indalen, maar ik heb liever een vierkante borst dan weer een complicatie....

Hoe gaat het met jou boobs Eefje, nog steeds dik tevreden?

Sunnygurl, je kan zeker niet wachten tot jij aan de beurt ben meid! Ik hoop dat jou droom uitkomt en alles voorspoedig verloopt!

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het met jou boobs Eefje, nog steeds dik tevreden?

Zeker weten, heeeel tevreden! :D:55: Volgende week al m'n 3 maanden controle bij m'n pc! Gaat allemaal zo snel, hoop dat jij even tevreden mag worden!

Knuff, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb net ff je nieuwe foto,s bekeken,en jee,wat zijn ze groot voor 350!

echt helemaal toppie,en ja,je ziet wel verschil idd,maar dat is ook echt aan de ene kant van je litteken,maar dat gaat vast en zeker goedkomen hoor,zal gewoon even meer tijd nodig hebben.

en ik vind ze ook echt niet vierkant hoor,hahahaha

en de rondin,tja.....geduld hahahaha ik zit er ook bij mezelf op te wachten hoor.

naar woord ook he,dat geduld

beterschap en een spoedig herstel toegewenst

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve Moontje,

tnxs meid, ik was ook blij verrast met de grootte! Ik verwacht wel dat ze nog gaan slinken, maar dat mag van mij ook wel. Het is zo apart dat bij de een 350 klein uitvalt en bij de ander groot. Ik dacht, omdat ik van een 285 cc naar een 350 cc ging je het verschil niet eens zou merken, maar ik kan echt zeggen dat mijn boobs nu groter zijn dan bij mijn 1e BV. De linker borst oogt wat vierkant, ik merk ook dat mijn spier daar veel meer moeite moet doen om de prothese naar beneden te duwen. Arme lichaam, was kerngezond, kreeg die ineens 2 kanonnen erin haahahahaha....om maar niet te spreken over jou enorme balonnen...hoezo zit jij nog te wachten op de vorm? Ze zijn toch mooi rond die van jou?

By the way, jou eeste bv met dual plane van 375 cc vind ik ook heel groot, heb net je pics nogmaals bekeken. Maar dat vind ik, iedereen kijkt anders tegen de grootte.

groetjes,

xxx

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Yasmin,

ja zeker,zo zie je maar,hoe verschillend dit uitpakt he bij ieder,die cc,s.

en de 375cc dual plane,kan ik me niet voorstellend at je dat groot vind hahaha,maar je schrijft het zelf al,de ene bekijkt het anders dan de ander.

net als de 750cc,nou ja,het is wat je groot vind,ik vind het nog meevallen allemaal hahahahaha

maar goed,zo kunen we wel uren erover klessen,we hebben tenslotte alle een andere mening erover.

en ik vind zoiezo die van jou,heel mooi,en echt passend bij je lichaam.

en de ene kant,komt echt wel goed,ookal duurd het ff wat langer....

geniet van je weekend,en rustig aan

beterschap nog

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Moontje,

laat ik het anders zeggen: ik vond de 375 cc groot genoeg, al vind ik de 750 cc een mooiere vorm hebben, en de grootte kan jij ook wel hebben! En ik kan me voorstellen dat je nu veel blijer bent met je boobs en op de spier plaatsting dan bij je vorige BV.

Ik kom net terug uit de stad en ik had echt last van mijn spieren tijdens het lopen, en een heel drukkend gevoel op mijn borsten/borstkas. Wie kan mij vertellen hoe lang het kan duren voordat die spieren minder pijnlijk worden? Mijn schouders zitten ook helemaal vast en ik loop een beetje krom, lijkt wel of ik een bochel heb hahahaha....

Is het trouwens zo dat de borstspier schuin vanuit je oksel richting je decolete loopt? Die arme spieren van mij, die linker protesteert echt voel ik!

Zo nu ff op de bank liggen, ben kapot!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je spieren,daar kan je nog wel ff last van houden hoor,die hebb en echt een opdonder gehad,ik had het ergste de eerste 4a5 weken,maar erna ook nog weken erna.kon niks,in het dagelijkse leven,

maar goed,ik was dan ook een uitzondering mischien,lees wel vaker dat B-cupje ook een lang en zwaar herstel heeft gehad,

rust lekker uit,ze zien er echt al goed uit,trots zul je zijn,en terecht!

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Helleu :rolleyes:

Ik heb die spierpijn ook hoor. Ik loop het liefst met mijn handen gekruist over mijn buik. Alsof ik 9 maanden zwanger ben als het ware. Ik loop ook krom.. Mijn spierpijn begint bij mijn bovenste buikspieren, richting mijn oksels en tot mijn schouders. Met ademhalen heb ik ook moeite, maar het is te doen. Het drukt gewoon flink!

Ik neem lekker paracetamol met codeine in, dan gaan het wel lekker :)

Maar ik kan niet wachten tot ik gewoon lekker kan opstaan zonder geluiden te maken alsof ik een oud wijf ben ;).

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej blondedollie,

jij bent pas gister geopereerd zie ik! Gefeliciteerd meid! Je hebt ze op de spier? Je zult merken dat je over een paar dagen haast geen pijn meer hebt, ik vind het wel apart dat je spierpijn bij je bovenste buikspieren hebt! Is je huid erg uitgerekt door de BV?

Zo te lezen zal mijn herstel wat langer duren, Moontje, hahaha....nog weken en weken te gaan...offffff We gaan het dag bij dag bekijken. Het enige waar ik mij zorgen om maak is mijn linkerborst, er zit echt zo'n dikke vette spier uitsteeksel op de borst, terwijl de spier van de rechterborst vloeiend overloopt/meeloopt met de prothese...Het voelt als de spier met alle macht de prothese omlaag probeert te duwen maar niet lukt....en waarom lukt het niet? Door die verdomde litteken....maar ja dat wisten we al he....

Ik kan er mee leven dat de onderkant vierkant is, maar ik heb er wel moeite mee als je de spier aan de bovenkant gaat blijven zien...

Geduld is een schone zaak,

Take care!

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Wat een heerlijk weer he, ik heb echt de hele dag in de tuin gechilld...

vandaag ben ik alweer 6 dagen PO, en ik moet zeggen dat het t.o.v. gister iets beter gaat...minder spierpijn, heb net een stukje gewandeld en dat ging pijnloos en ik liep haast niet krom....

Mijn bloeduitstorting doet ook al iets minder zeer, en mijn huid begint iets soepeler te worden.

Overal om me heen pik ik de dames eruit die waarschijnlijk ook een BV hebben gehad, hebben jullie dat ook? Vaak merkt een ''leek'' dat niet eens, maar ik heb het gevoel dat ik er oog voor heb ontwikkeld hihihi...

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

TOen ik van de zomer de knoop had doorgehakt om een bv te doen in 2010 zag ik ineens op festivals waar ik was allemaal vrouwen met een borstvergroting. Mijn vriend werd helemaal gek van me dat ik ze steeds zag. Er zijn best veel vrouwen die een bv hebben dezer dagen.

Dus je bent niet de enige. Maar men zegt ook als je zwanger bent zie je ineens overal zwangere vrouwen...

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasmin,

Wat goed dat het al wat beter gaat nu!

Heb net je nieuwe foto's bekeken en het ziet er nu al beter uit dan na 1 dag!

Tja, de linker is idd wat anders van vorm, maar volgens mij valt dat niet eens op als je een bikini aan hebt.

Ik zie sinds ik een bv wil ook overal meiden en vrouwen rondlopen die dat ook hebben.

Dat heb ik al jaren btw..3 van mijn vriendinnen hebben het ook laten doen en dan let je onbewust toch op die dingen.. :106: Heb ik zelfs bij tv programma's zoals bij 3 op reis met Floortje Dessing..

Ik ben nog steeds aan het aftellen tot mijn consult op 12 mei...zucht..

Ik ben zo benieuwd of ze op, onder of dual plane geplaatst moeten/kunnen worden.. en ook of een c-cup haalbaar is.

Toch wel lastig dat het 24 uur p/dag in mijn hoofd zit. Heb gelukkig genoeg te doen altijd, dus dat maakt het wachten iets makkelijker.

Ben benieuwd wanneer je helemaal opgeknapt bent, hoop dat het goed komt met die spier.

gr Nienke :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Barb,

Thanks meid, dan ben ik niet de enige hahaha, ik kom net terug van school en ik merkte een paar starende blikken op mijn borsten door een paar meiden...en dan had ik nog een keurig een hooggesloten vest aan...en die sport-BH drukt ze nog plat...hoe moet dat straks met een gewone bh, hahaha, dan vallen hun ogen uit hun bol.... Ik doe het zelf ook, ik ben 100% hetero maar kijk toch veel liever naar een mooi vrouwenlichaam.

@ Nienke

Goed om te lezen dat je al verschil kunt zien. Ik denk echt dat mijn linkerborst veel langer nodig heeft om te genezen, maar so be it! Duurt voor jou gevoel nog vreselijk lang he tot je op consult kunt? Toen ik nog in mijn consultfase was, vond ik het een eeuwigheid duren, en ik was er ook 24 uur per dag mee bezig!

Mag ik vragen wat je cup-maat nu is? Je wil dus een C cup, dat is meestal wel haalbaar toch? IK ken een meid die helemaal geen borsten had en die nu een C cup heeft gekregen met 330 cc. Een PC let altijd op je lengte en je gewicht en de kwaliteit/rekbaarheid van je huid....Wanneer je bijvoorbeeld een omtrek van 75 cm hebt, adviseren ze je meestal een prothese met een maximale diameter van 12 CM, wanneer je voor 'bescheiden' wilt gaan, dus niet groter dan een D cup. Je kunt dan meestal wel zelf aangeven wat voor een projectie je wilt.

Ik ben zelf 170 cm, 59 kg en heb een omtrek van 75 cm. Ik vroeg om een D cup en haar advies was dus 12 cm diameter en in verband met de rekbaarheid van mijn huid kon ik niet hoger gaan dan 350 cc met een prothese van Cereform. Maar het verschilt van PC tot PC...

Het is echt voor iedereen anders, ik zag laatst een kleine dame met een BV, ik denk dat ze niet langer dan 1.60 m was, en die had al een C-cup met 240 cc...

Succes en tot lezens!

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasmin,

Duurt zeker lang, tot 12 mei.. <_<

Ik heb nu cupmaat 75A, na de eerste zwangerschap heb ik al eens een kleine c cup gehad, maar ik was toen ruim 20 kilo :139: aangekomen, dus ik was zo rond als een tonnetje..

Nu zijn de kilo's al jaren weg, maar mijn borsten zijn dus ook weer "leeg".

Ik had vóór ik kinderen kreeg cup 75AA en nu een hangende lege cup 75A. Nou ja, t klinkt dramatischer dan t is..t lijkt nu een beetje op jouw foto van voor de operatie.

Ik ben bang dat Dr Visser vindt dat ik te klein(bijna 1.65) ben voor een c-cup...Maar een b-cup vindt ik toch echt te klein hoor, als ik dan toch onder t mes ga, dan maar meteen een mooie maat ook! :141:

Vraag me trouwens wel af waarom ze bij jou niet op de spier konden..jij hebt ze eerder toch ook op de spier gehad?

Bedankt weer voor je tips en interesse, is echt fijn om dit te kunnen delen met lotgenoten!

Ik heb het nog steeds niemand verteld en ik ben ook niet van plan om het te vertellen, da's soms best moeilijk.. :21:

Ik ga nog ff lekker van t mooie weer genieten, de kids komen zo thuis B)

Groetjes Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Nienke,

ik denk dat ze niet moeilijk gaat doen over een C cup met je 1.65 m hoor en gelijk heb je, als je dan toch onder het mes gaat,doe het dan gelijk goed!

Ik had ze idd eerst voor de spier, maar dat is toen niet goed gegaan, ik had complicaties aan mijn linkerborst. Misschien dat ze mede daardoor ervoor heeft gekozen om een nieuwe holte te maken. Verder was ze bang dat je boven de randen zou kunnen zien, terwijl ik nu zwaarder ben dan toen ik mijn eerste BV deed, toen was ik echt een spriet. Ik weet het niet precies, maar ik kreeg wel de indruk dat voor de spier niet eens bespeekbaar was.

Weet je, het is ook helemaal niet zo leuk vind ik, om met mensen in mijn omgeving over mijn BV te praten die zelf geen BV hebben of Willen!! Dat is mijn ervaring....they don't give a FUCK! hahaha, daarom is dit forum een uitkomst. Hou het lekker voor je, meeste mensen hebben er minder begrip voor dan dat ze misschien voordoen.

Nu ik PO ben en wel eens buiten kom, echt niemand die het is opgevallen...blijkbaar is het redelijk in proportie en voorheen droeg ik push ups met grote kipfilets....Dat was ook wat ik wilde.

Groetjes,

Yasmin

Hey Yasmin,

Duurt zeker lang, tot 12 mei.. <_<

Ik heb nu cupmaat 75A, na de eerste zwangerschap heb ik al eens een kleine c cup gehad, maar ik was toen ruim 20 kilo :139: aangekomen, dus ik was zo rond als een tonnetje..

Nu zijn de kilo's al jaren weg, maar mijn borsten zijn dus ook weer "leeg".

Ik had vóór ik kinderen kreeg cup 75AA en nu een hangende lege cup 75A. Nou ja, t klinkt dramatischer dan t is..t lijkt nu een beetje op jouw foto van voor de operatie.

Ik ben bang dat Dr Visser vindt dat ik te klein(bijna 1.65) ben voor een c-cup...Maar een b-cup vindt ik toch echt te klein hoor, als ik dan toch onder t mes ga, dan maar meteen een mooie maat ook! :141:

Vraag me trouwens wel af waarom ze bij jou niet op de spier konden..jij hebt ze eerder toch ook op de spier gehad?

Bedankt weer voor je tips en interesse, is echt fijn om dit te kunnen delen met lotgenoten!

Ik heb het nog steeds niemand verteld en ik ben ook niet van plan om het te vertellen, da's soms best moeilijk.. :21:

Ik ga nog ff lekker van t mooie weer genieten, de kids komen zo thuis B)

Groetjes Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

ik kom net uit de douche en en ik dacht laat ik eens wat foto's maken van mijn boobs...heb sinds dag 4 PO geen foto's meer genomen. Tot mijn grote schrik is het verschil tussen de linker en rechter borst nog groter geworden. De rechterborst is nog veel meer opgezwollen als de linker, en de linker ziet er nog steeds niet uit.

Wie heeft ook een borst gehad die veel meer opgezwollen was dan de ander? Het lijkt wel een cupmaat verschil bij mij, ik plaats de foto's ook niet, ik vind ze verschrikkelijk... Ik ga wel een foto van de onderkant van mijn linkerborst plaatsen, zodat jullie zien hoe het litteken er nu uitziet en ik denk dat de borst hierdoor meer moeite heeft met indalen.

groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dat is schrikken ja! Jeetje zeg. Bij mij is links groter en boller. Je ziet het verschil als je goed kijkt maar het verschil is niet een cupmaat. Doet 'ie ook meer pijn? Anders even bellen naar de kliniek?

liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Barb,

de rechter borst die meer opgezwollen is zeg maar, doet juist minder pijn. Links doet ook niet echt pijn hoor, af en toe wat steken, maar valt mee. Het probleem bij mij is dat de de prothese links niet goed kan indalen doordat ik een litteken aan de onderkant hebt tussen de insnede en mijn tepel in zeg maar... Daardoor heeft deze borst het moeilijker dan de rechter denk ik. Als je wil zien waar ik het over heb kun je mijn foto's bekijken. ww via pb...

Als je links, mijn borst via de zijkant bekijkt, is het een typische lelijke dual plane look, die de meeste dual planers in het begin hebben.... Als het goed is trekt dat met een aantal weken weg. De rechter vanuit de zijkant bekeken, lijkt juist helemaal niet op een dual plane boob en ziet er vanaf dag 1 prachtig uit.

Ik zal gewoon flink wat geduld moeten hebben, als ik soms foto's van andere dual planers zie dan heb ik hoop. Vaak is het in het begin niet echt (of echt niet,haahahahaha) mooi....en na 6 weken hebben ze ineens prachtige boobs....

Ik bel de kliniek nog niet, omdat ik weet dat ze in dit stadium gaan zeggen dat ik het nog moet afwachten. Over anderhalve week ga ik de hechtingen eruit laten halen en dan zie ik wel wat ze zeggen.

Ik ben benieuwd hoe het verder met jou herstel gaat...ben je tevreden?

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasmin,

Tjonge, ik lees nu pas je bericht van gisteren, maar da's wel klote zeg, dat je niet tevreden bent met hoe het er nu uit ziet!!

Het is idd nog niet zo lang geleden en misschien dat het nog helemaal bijtrekt over een tijdje..Als je terug gaat voor de hechtingen dan zal Dr Visser daar misschien wel iets over kunnen zeggen.

Wat bedoel je eigenlijk met "dual plane boobs"?

Ik zie namelijk wel duidelijk of ze onder of op de spier geplaatst zijn(meestal), maar niet of ze dual plane geplaatst zijn.

Omdat de kans groot is dat ze dat bij mij ook gaat adviseren, ben ik wel nieuwsgierig wat optisch gezien het verschil met onder de spier is..?

de pijn en het herstel zal vast net zo zijn als bij plaatsing eronder, aangezien ze toch gedeeltelijk onder de spier zitten dan.

Hoe gaat het verder met je herstel, kun je je armen al goed bewegen en heb je nog pijnstillers nodig?

groetjes Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nienke,

ik heb zelf geen ervaring met helemaal onder de spier plaatsing,ik weet ook niet of een een groot verschil is tussen dual plane en onder de spier. Maar ik weet wel dat dual plane boobs vaak in het begin er echt heel lelijk uitzien....na een aantal weken worden ze wel mooi. Als je wil weten wat ik bedoel, bekijk de foto's van Pat71, moet je wel flink omlaag scrollen....want ze heeft echt ontzettend veel foto's erop. Zij was niet tevreden met de dual plane plaatsing en heeft ze nu weer voor de spier. Mijn linkerborst ziet er min of meer uit als die van haar in de beginfase en dan vooral van de zijkant. Als ik zie hoe mooi ze bij haar uiteindelijk zijn geworden heb ik nog hoop.

Mijn herstel gaat op zich goed, gebruik geen pijnstillers meer en kan mijn armen vrij goed bewegen. Ben wel snel vermoeid nog.

Succes met je consult!

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Yasmin,ik heb hetzelfde

had je al gelezen,heb overigens ookal naar me arts gebelt,ik moet het de tijd geven.

moet er wel bij zeggen,dat me linker borst altijd een ellendeling is geweest hoor,en nu weer

het is net of hij opgepropt onde rme huid zit en zijn weg niet kan vinden,maar het komt goed ,ik heb hoop.

ik ga je foto,s nog is proberen te kijken,moet eerst even in me box kijken of ik je ww nog heb,kan ik even kijken of het er zelfde uit ziet als bij mijn,maar weet je,in live zie je het enorm goed bij mij,maar op foto veeeel minder

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.