Ga naar inhoud

Yasmin : 12 april 2010 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Yasmin

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben Yasmin,(28 jaar) en ik krijg op 12 april een BV door Dr Visser. Ik krijg dual plane, maar we zijn er nog niet uit hoeveel cc er geplaatst gaat worden. Ik heb eerder een BV gehad, maar door complicaties zijn mijn implantaten 02-2009 verwijderd. Ik had kapselcontractie aan mijn linkerborst en later ook een ontsteking. Ik ben erg zenuwachtig nu voor mijn tweede BV. Ik hoop dat het dit keer goed gaat...

Destijds had ik anatomische implantaten van het met Perthese AX 285 cc VOOR de spier. De maten waren: 12,1 breed, 12,8 hoog en 4,9 projectie. Hiermee ging ik destijds van een 75A naar een 75C.

Nu was het de bedoeling om 350cc van het merk Cereform te gaan plaatsen. Ik heb mijn oude en nieuwe protheses vergeleken en ik kom tot de conclusie dat de 350cc ongeveer net zo breed en hoog is als de 285cc die ik eerder had....De maten van de 350 zijn: 12,1 diameter en 4,8 projectie. Ik wil nu graag op een D cup uitkomen. Je denkt automatisch dat meer cc een grotere volume geeft, maar dat hoeft niet altijd het geval te zijn. Ik wordt vandaag dan ook gebeld door mijn PC, omdat ik gevraagd heb of ik iets groter mag gaan.

Graag lees ik ervaringen van slanke dames, ong 170cm en 60 kg...die meer dan 350 cc dual plane geplaatst hebben gekregen. Ik ben dan vooral benieuwd naar de maten van de implantaat. Ook dames die net als ik een explantatie en opnieuw een BV hebben gedaan/gaan doen, reageer AUB!!!

P.s: dit forum is echt supergaaf! Ben verslaafd hahahaha

Groetjes,

Yasmina

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi hoi

welkom hier is gaaf he het forum ik heb er ook erg veel aan gehad

en nu nog hoor

wel balen dat ze er uit moesten bij je mag ik vragen waarom

maar nu ga je er weer voor en zal het dit keer goed gaan

nou heel veel succes met het lezen hier

gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi "Leeg",

bedankt voor je reactie....ik had ernstige kapselvorming aan mijn linkerborst en later ook een ontsteking. Met mijn rechterborst is nooit iets aan de hand geweest. Ik heb de implantaten destijds voor de spier gekregen, een paar maanden nadat ik borstvoeding had gegeven. Mijn rechterborst was tijdens de borstvoeding gaan ontsteken. Misschien dat dit er iets mee te maken heeft gehad. Het is zo vervelend, dat niemand je kan vertellen waardoor het is ontstaan. De ene borst accepteert het implantaat wel en de andere niet hahaha...Het deed op een gegeven moment vreselijk veel pijn en het was voor mij dan ook echt een opluchting toen ze eruit waren...

Toch kan ik het niet laten om opnieuw onder het mes te gaan....ik heb nu meer dan een jaar gewacht dus ik hoop dat alles nu rustig is in mijn borst en dat het dit keer goed gaat. Misschien helpt de dual plane plaatsing tegen het vormen van overmatige kapselvorming.

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leeg,

het is in mijn borst...er zat veel vocht om de implantaat en daardoor vervormde het aan het eind kreeg ik een blauw/paarse plek onderaan mijn borst....als ik het er niet uit had laten halen, was het er van zelf uitgekomen....:(

Maar ik lees dat jij onlangs bent geopereerd? Gefeliciteerd! Is alles goed met je en je nieuwe aanwinsten?

Gr Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben trouwens net gebeld door mijn pc. Ze zegt dat ik niet meer dan 350 cc mag nemen en dat je appels niet met peren kan vergelijken hahaha, waarschijnlijk was de 285 cc minder gevuld maar met dezelfde afmetingen als de 350 cc....It makes sense...Volgens mijn Pc ga ik met de 350 op een D uitkomen.Ik hoop het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ja ik was 1maart gweest

alles was goed tot dat ik de hechtingen liet weg halen

toen was er 1 onstoken ging goed tot van morgen kwam er oud bloed uit hoop dat het nu dan ook beter gaat

de andere is nog gezwollen dus dikke en de dunne hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi leeg,

wat vervelend voor je zeg! Ik hoop dat alles goed komt!! Heb je antibiotica gekregen? De ontstoken borst is dunner als de ander? Bij mij was die juist dikker. Ik leef met je mee.

Ik heb net gebeld met mijn pc, en ik mag niet meer dan 350 cc nemen. Ik ga dit advies dan ook volgen. Je raakt zo in de war als je op internet gaat kijken naar voor en na foto's van anderen. Ik ga dit dan ook niet meer proberen te doen. Het is nu eenmaal een feit dat het bij iedereen anders uitpakt.

hoi hoi

ja ik was 1maart gweest

alles was goed tot dat ik de hechtingen liet weg halen

toen was er 1 onstoken ging goed tot van morgen kwam er oud bloed uit hoop dat het nu dan ook beter gaat

de andere is nog gezwollen dus dikke en de dunne hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ben ik weer

nou me litteken is onstoken en die borst is heel mooi verder aan het genezen gelukkig heb geen antibiotica gehad omdat ik verder geen koorts heb en hij is niet rood of dik dus vandaar

maar is ind moeilijk he de cc tebepalen hij had mij 275 geadviseerd of 310 ik heb uitijndelijk is er 310 in gegaan ben alleen vergeten te vragen waarom 320 en niet 275 wat hij daar van vondt maar dat vraag ik nog wel

ik ben wel braad gebouwt omvang is 85

maar ik denk dat ik wel op een d ga uitkomen en had a b zat er tussen in

nou wel spannend allemaal he voor je het schiet al aardig op

he en hoe was de eerste keer gegaan had je veel pijn of viel het mee

gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leeg,

mooi om te lezen dat het relatief nog meevalt die ontsteking en dat je borsten er verder prima uitzien! Met 310 kom je meestal wel uit op een grote C of kleine D, maar jou omvang is 85....moeilijk, weet je de breedte en projectie van de implantaten ook?

De eerste keer dat ik een BV deed, kreeg ik het op de spier...ik had behalve wat stevige spierpijn de eerste 2 dagen nergens last van. De derde dag was ik al aan t shoppen...achteraf weet ik dat ik het toen veel rustiger aan had moeten doen...maar ja!

Ik wordt trouwens niet op 26 april maar op 12 april geopereerd...Ik moet nu echt gaan stoppen met roken, maar dit is echt een moeilijke opgave voor mij...ik rook al 18 jaar als een ketter!!! Pfffffffffffffffff.....

Groetjes,

Yasmina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yasmina,

Leuk dat je bij ons op de site komt mee babbelen, Ik lees dat je dual plane laat plaatsen wegens kapselcontractie, als je ze volledig achter de spier laat plaatsen heb je er nog minder risico op.

Wat voor impl. heb je rond of anatomisch? ik zelf heb anatomisch als die volledig achter de spier zitten kunnen ze ook niet gemakkelijk draaien. Doet wel pijn trouwens ben op de zelfde dag als Leeg geopereerd. Maar goed veel suc6 en welkom hier.

Knuffels,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moniqueje,

bedankt voor je reactie. Dus jij hebt ze helemaal achter de spier? Mag ik vragen hoe jou borsten voor de operatie waren? Had je al iets van jezelf of ben je te mager?

Ik had anatomische voor de spier, je kunt je voorstellen hoe dat eruit gaat zien wanneer ze gaan draaien en inkapselen:( Ik heb van mezelf wel enige borstvorming, met de slapheid valt het relatief gezien ook nog wel mee, maar de neiging om in de zeer nabije toekomst te gaan hangen is aanwezig hahahaha..... I

k ben bang dat als ik ze helemaal achter de spier plaats ik later het dubble bubble effect ga krijgen. Dual plane lijkt me dan een geschikte oplossing. Dit keer ga ik ook heel goed op mezelf letten en aan alle regels houden die na een BV gelden. Omdat de genezing van een voor de spier plaatsing vaak minder pijnlijk is, heb ik de fout gemaakt destijds om mezelf al snel te overbelasten....

Nu krijg ik ronde high profile van Cereform. Hoe zien jou borsten er nu uit na 2 weken en 3 dagen?.

Ben je tevreden over de grootte en vorm?

Groetjes, Yasmina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

ik heb vandaag alvast een nieuwe sportbh gekocht voor na de operatie. Van de kliniek krijg ik een zwarte dus heb ik nu een witte erbij gekocht...weer 50 euro armer zucht.....Ik heb heel optimistisch 75 D aangeschaft, ik hoop dat ik hem straks kan vullen haha...Maar gelukkig mag ik hem ruilen als de maat niet past.

Ik heb nog steeds niet kunnen stoppen met roken, hoe hebben jullie dat gedaan?? Gewoon stoppen? Ben een kettingrookster....Ik weet niet of ik het eerder had vermeld, maar ik mag van mijn pc niet groter dan 350 cc gaan. Ik denk dat het te maken heeft met feit dat ik eerder complicaties heb gehad. Ik verwacht nu dat ik weer ong op hetzelfde formaat borst als mijn vorige bv uit te komen, alleen wordt t nu dual plane geplaats.

Ik had graag 1 cup groter gewild, maar ik heb eigenlijk weinig te willen besef ik me, alleen maar hopen dat het dit keer goed gaat!

Dikke kus,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog steeds niet kunnen stoppen met roken, hoe hebben jullie dat gedaan?? Gewoon stoppen? Ben een kettingrookster....

Ah! Een 'lotgenoot'! Ik moet ook stoppen met roken. Ik rook(te?) zo'n 15 sigaretten per dag, sinds mijn eerste consult ben ik drastisch gaan minderen (ik zit nu al een aantal dagen op +/- 6 per dag. Maar dat is vast niet voldoende...

Overigens is het nu half 5 en ik heb er nog maar 2 op! Wow! Wat ik doe is gewoon uittellen hoeveel ik er van mezelf mag overdag (max 4) en dus maar 4 sigaretten meenemen naar m'n werk. Dan mag ik er 's-avonds nog max. 2 van mezelf. Maar ergens vind ik dat ik mezelf een beetje voorlieg op deze manier, want ik moet gewoon stoppen voor die operatie!

Maar 1 voordeel: je geniet wel écht van een sigaret en doet het dan niet uit gewoonte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prinsesje,

ik vind het enorm knap van je dat je in ieder geval al hebt kunnen verminderen. Ik rook zelf iets meer dan jij, namelijk 30 tot 40 per dag....tja wat moet ik nog meer zeggen? Iedere dag neem ik me voor om accuut te stoppen, maar het lukt niet, en over minder dan een maand wordt ik geholpen! MORGEN IS MIJN LAATSTE DAG DAT IK ROOK....en nu moet ik er zelf nog in gaan geloven...echt wat een vieze verslaving is roken eigenlijk. Waar ik het meest bang voor ben als ik stop is mijn humeur...

Ik zie dat jij een mommy make over krijgt, dat lijkt me heftig!!! Wanneer wordt je geopereerd?

Groetjes,

Yasmina

Ah! Een 'lotgenoot'! Ik moet ook stoppen met roken. Ik rook(te?) zo'n 15 sigaretten per dag, sinds mijn eerste consult ben ik drastisch gaan minderen (ik zit nu al een aantal dagen op +/- 6 per dag. Maar dat is vast niet voldoende...

Overigens is het nu half 5 en ik heb er nog maar 2 op! Wow! Wat ik doe is gewoon uittellen hoeveel ik er van mezelf mag overdag (max 4) en dus maar 4 sigaretten meenemen naar m'n werk. Dan mag ik er 's-avonds nog max. 2 van mezelf. Maar ergens vind ik dat ik mezelf een beetje voorlieg op deze manier, want ik moet gewoon stoppen voor die operatie!

Maar 1 voordeel: je geniet wel écht van een sigaret en doet het dan niet uit gewoonte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicole!

Leuk zeg dat ik niet de enige ben op 12 april, hahaha....Ik las dat je nog niet uit bent over het aantal cc. Dat is ook zo moeilijk om te bepalen. Voor mij is het makkelijk, ik MAG niet meer dan 350 cc...en gelukkig maar, want ik zat vreselijk te twijfelen...nu ga ik voor die 350 cc en hiermee kom ik uit op een D. Ik ben zelf 170cm, 59 kg, A75. Ik weet niet wat voor postuur jij hebt, maar ik denk dat wanneer je omvang 75 is je met 300 tot 350 cc op een D cup zult uitkomen, vanuit een 75A. Ik zou 22 maart gewoon aan de pc vragen wat hij denkt dat er maximaal in kan, en beslis aan de hand daarvan. Er is niks frusterender dan dat je achteraf het gevoel hebt dat ze toch nog te klein zijn uitgevallen. Let goed op de maten van het implantaat, de diameter en de projectie bepalen uiteindelijk de vorm van je borst.

Ja idd, nor 3 weken en 1 dag.....Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik vind het echt superspannend. Krijg jij ze ook dual plane, of weet je dat og niet?

Groetjes,

Yasmin

Heey Yasmin,

Ik ben ook op 12 april aan de beurt. Om 10 uur 's ochtends!

Het is nog even spannend! en over 3 weken en 1 dag is het dan zo ver!

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik het meest bang voor ben als ik stop is mijn humeur...

Haha! Nou, ik ben inmiddels dus 2 dagen gestopt (de dag is nog niet om, maar hij telt al wel mee :rolleyes: ), en ik was vandaag dus inderdaad ONWIJS chagrijnig! Maar goed, dat is dan even jammer (voor man en kind vooral :ph34r::107:). Maar goed, laat ik eerlijk zijn; als ik alleen voor een BV was gegaan, was ik niet helemaal gestopt. Dan hielt ik het op een paar sigaretten per dag! Een BWC is gewoon erg risicovol als je rookt...

Ga je dat in ieder geval proberen?! Tel er voor elke dag bijvoorbeeld 4 of 5 uit. Doe die in een pakje en 'verstop' de rest (desnoods aan je partner meegeven als die gaat werken ofzo, dat is nog het beste). Zo ga je heel bewust om met je sigaretten en stel je een sigaret liever nog 'een uurtje' uit zodat je er voor laat op de avond nog lekker een tegoed hebt. Je kunt ook elke keer een halve roken (daar hou ik zelf niet zo van, maar het is een optie).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

ik heb een tijdje niks van me laten horen....ik zit midden in een tentamenweek, en eigenlijk was dat een welkome afleiding van mijn borsten, de operatie die gaat komen en niet te vergeten de zeer verslavende Borstenforum, hahaha....

Ik ben nog steeds niet gestopt met roken, dat is heel slecht ik weet t, maar ik ben echt van plan uhummm om nog te gaan stoppen, de stress van de tentamens helpen niet echt in dit streven.

Nu de datum dicht bij komt, krijg ik de neiging om de operatie te verzetten....ben bang dat het straks toch weer misgaat. Ik hoop dat de dual plane plaatsing helpt tegen kapselvorming. Zijn er dames die kapselvorming hadden, die bij een tweede operatie wegbleef?

Ik lees graag jullie ervaringen,

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Yasmin,

Toevallig. We zitten in ongeveer hetzelfde schuitje.

Ik doe echt mijn best om 6 april (mijn laatste lesdag voor de operatie) alles in te leveren zodat ik daarna niks meer hoeft te doen en dus afgestudeert ben. Op school weet niemand van de operatie. Zelfs mijn mentor niet!

Op het werk weten ze het allemaal wel (ik heb een werk-studie baan).

De stres helpt heel erg goed voor de afleiding! Het is al zo dicht bij! Nog maar 12 dagen!

Ik heb die gedachtes ook al gehad; het afzeggen of verzetten van de operatie. Ik probeer er maar niet te veel over te denken. Waarschijnlijk heeft iedereen dat op een bepaald punt voor hun operatie.

Heb jij eigenlijk alles al? Arnicadruppels, Vitamine C, Sportbh?

Sorry, ik zie nu pas dat ik je laatste berichtje naar mij toe niet heb gelezen. Je vroeg of ik ook Dual Plane krijg en gelukkig krijg ik dat. Ik dacht eerst dat het helemaal achter de spier moest, maar nu blijkt dat het Dual Plane wordt. Het zal 290cc of 310cc worden.

Succes met je tentames!

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicole,

dus jij zit in hetzelfde schuitje als ik....hihi, de tijd vliegt ineens voorbij. Voor ik het weet lig in die OK, ik ben echt bang voor dat moment en daarna, ondanks dat ik het allemaal een keer eerder heb meegemaakt.

Voor mij komt er ook nog eens bij, dat ik dacht dat ik in die week van mijn operatie een lesvrije week had, maar dat blijkt niet zo te zijn en ik ben mama van een kereltje van 7 die ook gewoon naar school moet. Een hoop geregel dus. Ik heb het op school tegen niemand verteld, alleen mijn familie weet het.

Dus jij krijgt ook dual plane, leuk, kunnen we onze ervaringen uitwisselen na de operatie! Ik heb inmiddels aangeschaft: Een extra sportbh, vitamne C, ik heb de antibiotica en pijnstillers ook al. Verder heb ik siliconen pleisters gehaald. IK heb al 3 flinke littekens van mijn vorige operaties, dus ik denk dat siliconen pleisters geen kwaad kunnen. Waar zijn arnicadruppels goed voor? Ik ging er gister naar op zoek, maar ze hebben deze niet in druppelvorm. Hoe moet je die innemen, oraal of op je huid? WAT IS ARNICA???

Nu weer ff leren voor mijn tentamen morgen. PFffffffffffff

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

ik heb een albumpje aangemaakt, met een paar pre op foto's. Ik heb nu 75A, je kunt zien dat de linkerborst een andere vorm heeft. Dat komt doordat die borst destijds ontstoken was. Na het verwijderen van mijn implantaten, heeft er een drain in mijn linkerborst gezeten. Het gaatje waar de drain in had gezeten wilde een hele tijd niet dichtgroeien. Hierdoor heb ik een litteken, en is de linkerborst vervormd.

Ik verwacht dan ook dat na de operatie de borten niet helemaal gelijk zullen zijn, maar dat vind ik niet erg, als het maar goed gaat dit keer.

www.Yasmin.mijnalbums.nl

ww via pb

Groetjes,

Yasmina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes, nog tien dagjes en ik hoop dat het nu helemaal van een Leie dakje gaat

Heej girl,

dank je wel, jij ook veel succes gewenst...ik had heel vluchtig je topic doorgelezen, jij hebt ook al het een en ander achter de rug las ik.

Gr,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Yasmin!

Was het nog gelukt met je tentamen?

Ik heb mijn pijnstillers nog niet hoor. Die krijg ik waarschijnlijk pas als ik geopereerd ben :blink:

Wat zijn die silicone plijsters dan, wat doen die? En waar kun je die halen (en hoe duur zijn ze) :blush:

Arnica is een homeopatisch middel voor als je iets gekneust hebt of veel blauwe plekken. Omdat ik dus Dual Plane krijg, moet ik die druppels 1 week van te voren al in nemen (en volgens mij ook nog een maand lang na de operatie).

Je kunt ze gewoon in druppelvorm halen (Dr. Vogel bij de DA drogist...daar heb ik ze gehaald. 5.95 per flesje van 20 ml).

Ik ben al met de druppels gestart en ook al met de vitamine C. Maar pfffff....wat is het moeilijk om dat 3x per dag te doen...zeker als je vrij hebt en dus geen ritme hebt. Ik ben ze dus al een paar keer vergeten in te nemen :blush:

Succes met de zenuwen de laatste 6,5 dagen :blink: Wat vliegt de tijd voorbij!

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.