Ga naar inhoud

Pinklady : 10 Oktober 2014 : Dr. Koopman : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Lieve meiden!

Na lang besluit ga ik een borstvergroting nemen! :D

Volgende week een consult bij Bergman clinic in Den Haag bij chirurg Koopman

Iemand met deze clinic enige ervaring?

Zelf heb ik nu een 70A

Ik zou graaaaag een volle C of D willen! ik hoop dat zit mogelijk is ?

Ik neem mijn moeder en vriend mee naar het consult

Mijn vriendinnen en familie moet ik nog over de borstvergroting vertellen, iemand enig idee hoe?

Ik vind het erg spannend en heb er vooral veeeel zin in!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pinklady!

Wat spannend dat je volgende week een consult hebt bij Bergman!

Als ik zo de verhalen hier volg moet dat best haalbaar zijn voor jou.

Ik heb over twee weken een consult bij Bergman maar dan in Heerenveen.

Mijn familie weet het ook nog niet, durf het eigenlijk ook niet te vertellen omdat ik weet dat mijn ouders het vast niks vinden.

Ben benieuwd hoe anderen het verteld hebben en hoe hun ouders gereageerd hebben.

Liefs Gigi x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 75d, klinkt veel maar is het niet ivm zwangerschap en 10 kilo afvallen is de stevigheid eruit.

Daardoor past er wel veel in, ik hoop op 500/600 dual plane.

Heb drie jaar geleden eerder een consult gehad en toen was 500 wel mogelijk dus ik neem aan dat het nu ook kan, durfde de stap toen niet te zetten.

Nu ben ik er echt klaar voor ;)

Vindt het mooi om te zien op dit forum om de foto's voor en na te zien, kun je een beetje vergelijken, ik ga dan ook een aantal foto's meenemen als voorbeeld haha.

Weet jij al of je voor of achter de spier wilt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je nu wel de stap gaat zetten!

75D klinkt inderdaad al best groot voor mij doen (70A)

Zelf ben ik 1,78 en weeg 65 kilo en zou graag een volle 20C of 70 D willen

Hoeveek cc zou er dan ingaan?

Bij Bergman clinics zag ik dat ze vooral dual plane operaties doen

ik denk dat dat ook mijn voorkeur is !

Jaa hartikke leuk die fotos! Geeft echt een heel goed beeld hoe het word!

Ik denk dat ik ook maar aan de bak ga hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een A cup hebt is 300/350 al heel veel. Kijk maar eens bij de andere meiden.

Ligt er natuurlijk ook aan hoe breed je borst nu is, die is bij mij vrij breed daarom past er veel in.

Achter de spier doet wel meer pijn maar uiteindelijk wel natuurlijker.

Allemaal erg spannend he? Welke dag ga je volgende week heen?

Welterusten voor straks x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben nu 2x op gesprek bij koopman geweest en word overmorgen geopereerd door hem. Ook ik heb een a75 en wou heel graag een mooie D cup. (173cm lang en 60 kilo)

Ik krijg 450cc high profile natrelle.

Ik ben tot nu toe erg te spreken over koopman, hij is erg direct maar zeer goed in zijn vak. Van mij hoeven artsen ook niet poeslief te zijn, als ze maar goed werk verrichten.

Maar over hem zijn de meningen erg verdeeld hoor.

Al mijn vriendinnen zijn door hem geopereerd en allemaal supermooie resultaten!

Ik vond het juist erg goed dat hij goed Naar mijn bouw keek en adviseerde wat het beste resultaat gaf. Ik kom met de 450cc op een D cup (voor het zicht, behamaat zal groter zijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op 25 maart geopereerd door Koopman en vind het een geweldige vent! Wel zakelijk maar hij weet waar hij over praat. Je komt niet voor een psycholoog of mentale hulp maar voor nieuwe mooie borsten! Ik ben super tevreden over hem en de kliniek zelf. De verpleegkundigen zijn ook geweldig lief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ga bij bergman clinics maar dan in bilthoven .

Bij drs engeland erg fijne vrouw .

Ik hoefde het niet te vertellen aan me ouders die hebben mij eerder geholpen om de stap te nemen omdat ik al heel wat jaren ermee zat maar gewoon niet durfde.

Nu wel en in nov word ik geholpen erg spannend allemaal.

In sept een vervolg consult want was 240cc gezegt wil graag een volle c cup .

Maar denk niet dat ik daar aan kom en heb zoiets wil het wel goed doen het kost genoeg mag dan ook het gewenste resultaat krijgen .en lees hier vaak beter iets groter dan te klein hihi.

Die dag heb ik ook gelijk de afspraak met de anesetist (hoe je het ook schrijft hihi

vraag me af wat ze dan allemaal gaan vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De anestethist vraagt alleen je lengte gewicht, meet je bloeddruk en ik moest me mond open doen en tong uitsteken haha. Verder stelt ze nog de vragen betreft medicatie die je gebruikt , roken, drank, drugs etc. Eigenlijk alles wat in die lijst al staat die je meekrijgt na je consult en die je op moet sturen. Heel veel succes!

En @ kk1985: zo dacht ik er dus ook over bij koopman, als hij me morgen maar amazing boobies geeft vind ik alles best ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden!

Ik heb woensdag een gesprek met hem ben erg benieuwd !

De meningen zijn dus erg verdeeld over hem

Als ik maar mooiere borsten zal gaan krijgen! In keek dat programma gewoon mooier en toen dacht ik ik wil graag bij hem !

Ben ook erg benieuwd welke maat het uiteindelijk zal gaan worden bij mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij koopmann op consult geweest maar heb uiteindelijk voor Nio gekozen. Ik geloof echt wel dat koopmann het goed kan hoor maar had geen prettig gevoel bij hem. Ging allemaal erg snel en had voor mn gevoel weinig uitleg gekregen maar het is maar net wat je wil en wat je gevoel zegt :) zoals veel meiden hier zeggen: een chirurg hoeft niet poeslief te zijn ;) als je je maar wel op je gemak voelt bij hem! Veel plezier met het aftellen naar je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaa heb nu al slapenloze nachten voor het consult laat staan voor de operatie haha

Hebben jullie gewoon aangevraagt om bij meerdere chirurgen langs te gaan op consult?

Mischien best handig, heb ik eigenlijk totaal niet aan gedacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah sorry sorry sorry voor de late reactie!

Verliep best goed het consult

Verliep zo goed dat ik gelijk een datum heb gepland!

10 Oktober is mijn dag!!

Zit alleen nog te twijfelen tussen 385 en 415

385 staat nu vast, maar mag altijd nog 415 als ik dat zou willen

Het zijn ronde proteses van natrelle

Zware twijfel haha

Jullie goede ideeen??

Van mij mag het snel 10 oktober worden!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.