Guest ilka Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Ik ben Ilka en 35 jaar. Woon in westen van het land en helemaal tevreden met mijzelf. Helemaal? Nee, niet helemaal. Keurig op gewicht, 175 lang en 66 kilo. Prima toch? Ahum, vanaf 12/13 jaar al te grote borsten (face the brutal facts), nu 80 f en nog iets. Echt mateloos irritant. Want past niet bij mijn lichaam, ben lief blond bescheiden meisje, en valt gewoon teveel op. Dat ben ik dus, en ik ben het zat. Hoe zat en wat ik daaraan ga doen, dat weet ik nu juist niet. Ilka dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Hi Ilka, welkom Nou,dat je het zat bent is duidelijk,aan je bericht te lezen,hihi en wat je eraan gaat doen,is de keus aan jou uiteraard. lees lekker rond en haal overal mega veel info uit,zodat je een goede keus kunt maken met de tijd. sucses greetzzz moontje Link to comment Share on other sites More sharing options...
lesilla Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Veel succes! Ik ken het zat zijn, en toen ik ze liet verkleinen snapte ik echt niet waarom ik het niet eerder had laten doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts