Ga naar inhoud

menl : 4 september 2014 : Velthuis Kliniek


menl

Aanbevolen berichten

Over precies 1 maand heb ik de operatie achter de rug.

De 4e september wordt ik geopereerd, nachtje blijven, en de 5e september mag ik weer naar huis.

Wat kijk ik daar naar uit, ik weet dat ik heel veel pijn zou hebben, en dat het herstel 'lang' gaat duren.

Maar toch.. Eindelijk van de maximiser bh's af... en van mijn 'zwangere' buik af.

Ik zie totaal niet tegen de operatie aan. Ben wel heel bang dat ik de 'verkeerde' keuze heb gemaakt qua borst implantaten, ik wilde rond, maar de arts adviseerde echt druppelvormig,( ze wou er geen rond in zetten, ivm tepelhoogte)

En ik wil wel graag grote borsten, maar ook niet enorm, maar wel opvulling van boven..Duss twijfel twijfel of al mijn wensen goed komt.

We zullen afwachten..

Ben begonnen met dingetjes 'regelen' en uitzoeken.. En met mijn oefeningen. Alles om voorbereid de operatie in gaan.

Nog maar 4 weekjes...yeahhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meid! Waar word je geopereerd? Krijg je een volledige buikwandcorrectie?

Krijg je lift of alleen protheses?

Mijn mommy make over is 28 augustus ik krijg een mini buikwand correctie met liposuctie bovenbuik.

Ik zou een borstvergroting krijgen met ronde prothese op de spier.

Maar ik twijfel of een lift met prothese niet beter is.

Samen aftellen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna samen aftellen iff.. Leuk!

Ik krijg een grote liposuctie, van mijn buik en navelverplaatsting en raven van de spieren, dus een echte buikwandcorrectie.

Ik weet niet hoeveel vet er wordt weggehaald, maar een consult bij iemand anders zei dat het ongeveer 4 liter zal worden, dus dan heel wat vel over.

En ik krijg geen lift vd borsten zover ik weet, gewoon implantaten..

Ik weet eigenlijk niet hoe het zit met liften? Wat voor een cc krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar gaan we maar vanuit he. De dame die mij opereert doet ook borst reconstructies in het ziekenhuis. Dus die zal vast wel weten wat mooi is.

Maar ja smaak is natuurlijk een ander iets.

'We zullen afwachten.

Jij bent geloof ik ook iets slanker dan mij ommekeer, dus die van jou worden vast groter...

Wanneer werd jij nog maar geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vanmorgen mijn drains eruit gekregen, wat een opluchting. Nu nog hopen dat mijn rugpijn weggaat.

Alles zag er keurig uit, wel vocht nog bij de borsten en buik.

Donderdag weer heen voor controle.

Ik weet nog niet wat ik van mijn borsten moet vinden, ik weet alles gaat nog veranderen, maar als je voor een grote dcup gaat, en vanmorgen blijkt dat de dcup bh te groot is en een c cupbh omkrijgt, moet je toch even slikken.

Ik heb ook bijna geen pijn aan mijn borsten, lijkt net alsof er niets mee gedaan is ( wat natturlijk wel zo is).

Tijd zal het uitwijzen, het is ook nog maar 4 dagen geleden natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook erg blij dat de controles goed waren.

Had daar ook geen zorgen over.

Vanavond voor het eerst mijn haargewassen, heerlijk even weer.

Maar toch ffe een downdagje, straks maar weer poging tot slapen doen.

Jij ging toch ook een mommy make over doen ommekeer?

Ik zal je een electrische verstelbare bed aanraden. Wij hebben eentje gehuurd.

Wel eigen matras erop gelegd, op de bijbehorende kreeg ik meer rugpijn.

Maar ben er zo blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gelukkig wel weer wat beter..Haha..Wat een k dag zeg gisteren.

Moet wel om denken dat ik niet teveel weer wil doen, ben zo moeilijk om alles uit handen te laten geven, maar soms moet je wel.

Gisteren dus voorover mijn haar gewassen in de wasbak, helemaal niet over mijn nieuwe borsten nagedacht, en vanochtend dacht o shit, had ze even moeten vastbinden haha. Komt dat ik daar dus totaal geen last van heb.

Maar dat gaat nu wel goed, maar simpele dingen vallen tegen.. dus moet echt maar even niets doen.

Ik weet niet of je snel misselijk bent, maar er bestaat iets tegen misselijkheid, kunnen ze bij de narcose doen.

Heb je al een definitieve operatie datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren weer voor controle geweest en alles zag er goed uit.

Geen hechtpleisters meer..Op mijn borsten en op mijn buik. Dat trok ook enorm aan mijn buik, zaten 40 stuks op..pff..

Borsten gaat het ook echt prima mee, extra band mocht eraf.

Alleen navel wat ontstoken, dus nu 2x op de dag spoelen..pff. Maar goed ik mag echt niet klagen.

Ondanks dat ik al wat ouder ben, en toch tot de vollere dames behoor. Gaat alles goed qua genezing.

Alleen dat rechtop lopen, wat een drama. Vandaag 8 dagen geleden geopereerd, en waarvan ik vorige week nog dacht kan niet zonder de morfine, heb ik vandaag nog geen pijnstiller gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zondag ging het even mis, harde buik, veel vocht, en er ging wondvocht/bloed uit mijn buikhechtingen lopen. En niet een beetje ook..

Gisteren op controle geweest. Bleek ietswat ontstoken dus antibiotica gekregen..

Borsten gaat nog steeds goed, maar door mijn vocht wel wat gespannen.. Maar mag niet klagen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer op controle geweest.. Alles zag er goed uit! Alleen enorm last van vocht vast houden, moet me meer bewegen, en rechtop staan, gaat ook zo lekker met de rotrug.. bah.

Maar ben blij dat alles verder goed is. Knoopjes van de hechtingen zijn er af geknipt.. Pas over 3 maanden weer komen. Yeahh..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.