Ga naar inhoud

Borstplooi


Gast Jennifer120884

Aanbevolen berichten

Gast Jennifer120884

Hallo meiden,

Ik las zojuist een status update van 1 van de leden hier en die ging over de borstplooi.

Tijdens mijn consult heeft de arts ook gezegd dat hij de implantaten lager gaat plaatsen.

Dus de borstplooi zal meer naar beneden komen.. Ik kan me hier alleen helemaal niets bij voorstellen! Is er hier iemand die daar ervaring mee heeft?

En ik heb ook ergens gelezen dat je de oude borstplooi nog een tijdje kan blijven zien?

Nou ik ben benieuwd..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, ja bij mij heeft de chirurg een paar cm onder mijn originele borstplooi gesneden omdat ik anders een litteken op m'n borst zou krijgen. Ik zie helemaal niks meer van de oude, maar ik denk ook niet dat je dat snel zal zien? Je huid wordt erg opgerekt dus dan trekt het vanzelf weg.

Bij jou heb je natuurlijk je oude litteken dus die verschuift dan omhoog.. maar ik denk dat Nio daar wel rekening mee houdt. Anders nog even navragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Uhm, ja bij mij heeft de chirurg een paar cm onder mijn originele borstplooi gesneden omdat ik anders een litteken op m'n borst zou krijgen. Ik zie helemaal niks meer van de oude, maar ik denk ook niet dat je dat snel zal zien? Je huid wordt erg opgerekt dus dan trekt het vanzelf weg.

Bij jou heb je natuurlijk je oude litteken dus die verschuift dan omhoog.. maar ik denk dat Nio daar wel rekening mee houdt. Anders nog even navragen?

Nee, want mijn eerste implantaten zijn via mn okselplooi gegaan. Dus heb geen littekens op mijn borst. Helaas was het niet mogelijk weer via datzelfde litteken te gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

die status opdate had ik inderdaad. Ik was daar benieuwd naar. Ik lees ook over dubbel-bubble na een plooiverlaging. Gebeurt dit vaak? Of is dit bij jullie gelukkig niet het geval? Ik hoop het namelijk niet!

Echt erg het komt zo dicht bij en ga over alles lopen nadenken. Is dit bij iedereen zo? Ik vind het zo spannend.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Hee meiden,

die status opdate had ik inderdaad. Ik was daar benieuwd naar. Ik lees ook over dubbel-bubble na een plooiverlaging. Gebeurt dit vaak? Of is dit bij jullie gelukkig niet het geval? Ik hoop het namelijk niet!

Echt erg het komt zo dicht bij en ga over alles lopen nadenken. Is dit bij iedereen zo? Ik vind het zo spannend.

Liefs

Omg!! Een double bubble!! Lijkt me ook horror!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Oeh Jennifer ik zie dat jij 11 augustus gaat! Spannend zeg! Komt helemaal goed jo! Heel veel succes! Ik mag een weekje later! De 18de . Maar voor mij is het de eerste keer en zal waarschijnlijk 290 cc (xhp anatomisch met 5,5 cm projectie) ingaan stukke minder dan bij jou! Het zal vast super mooi gaan worden!

Jah ik heb al helemaal de kriebels en kan aan niks anders meer denken!! Jij ook heel veel succes en dat alles maar goed mag gaan!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.