Jump to content

zie foto: krijg ik met een borstvergroting ook een mooi effect? Of toch een correctie?

Recommended Posts

Posted

Lieve dames,

Ik heb 28 augustus een mommy make over.

Ik heb met mijn PC Kortman (Boerhaave kliniek) een borstvergroting 350 cc ronde siliconen afgesproken.

Ik wou liever geen borstcorrectie maar nu begin ik toch te twijfel.

Krijg ik met een vergroting wel het gewenste resultaat? Zoja toch 350 cc of 500cc?

Op de site (boerhaave kliniek Amsterdam) vind ik het volgende Mentor en McGhan/Natrelle

Ik heb donderdag een 2e afspraak maar wou even jullie mening.

Ik ben 27 jaar heb 2 kindjes borstvoeding gegeven.

Ik ben 1.58 en weeg 63 kg

BH maat nu c80

Omvang borsten 91cm onder de borst 80cm

Liefs

Posted

Denk idd niet met 350 je gewenste resultaat ....

Heeft hij geen lift geadviseerd?

Posted

Denk idd niet met 350 je gewenste resultaat ....

Heeft hij geen lift geadviseerd?

Dat is het lastige hij heeft niet echt geadviseerd? Ik heb meer gezegd wat ik wou... Ik zei ik wil geen hangborsten en wil een vergroting. Ik wou zo min mogelijk littekens.

Nu ik de foto's plaats en er naar kijk besef ik mij pas hoe erg ik hier mee zit.

Ik had ooit zulke mooie ronde perfecte borsten!!

Ik kan wel janken!

Posted

mijn mening is dat je de 500 moet nemen...

ik ben bang dat ze met 350 niet voldoende rond gaan worden voor je..

ik had een slappe b en heb 375 cc gekregen en ik vind ze niet rond genoeg..

dus zeker met het weefsel wat jij heb zou ik de 500 nemen

Posted

Ik zou zeker voor 500 cc gaan in jouw situatie. Maar je zegt dat je geen grote borsten wilt ivm je lengte. Misschien bij een andere chirurg ook op consult gaan?

Posted

Worden ze voor de spier geplaatst? Ben je niet bang dat ze door t gewicht meer gaan hangen? Dan kan je over 2 jaar weer onder t mes. Ik zou denk een lift doen en dan achter de spier. Zou je daarmee niet t langste en mooiste resultaat van hebben? Ben geen dokter hoor maar na maanden boobs kijken zie je zoveel voor bijkomen :-)

Posted

Worden ze voor de spier geplaatst? Ben je niet bang dat ze door t gewicht meer gaan hangen? Dan kan je over 2 jaar weer onder t mes. Ik zou denk een lift doen en dan achter de spier. Zou je daarmee niet t langste en mooiste resultaat van hebben? Ben geen dokter hoor maar na maanden boobs kijken zie je zoveel voor bijkomen :-)

Maar als je ze achter de spier/dual plane plaatst kan je weer te maken krijgen met double-bubble. Voor de spier kan juist mooier 'mengen' met het weefsel wat er al is, maar dan moet je huid er inderdaad wel geschikt voor zijn. Dit is aan de chirurg om te bepalen.

Ik zou als ik jou was zeker voor de 500 gaan, 350cc gaat weinig effect geven denk ik.

Posted

Second opinion en lift overwegen. Je bent niet groot, ze worden gigantisch met 500 cc als je nu al c hebt en je wilt geen grote joekels...succes

Posted

Second opinion en lift overwegen. Je bent niet groot, ze worden gigantisch met 500 cc als je nu al c hebt en je wilt geen grote joekels...succes

Gigantisch worden ze zeker niet. Ik heb 600cc en ben een stuk smaller qua onderomvang, en mijne zien er in de meeste shirts uit als een C. Denk dat 500cc juist goed zal passen. :)

Maar ik zou inderdaad ook een lift overwegen.

Guest Jennifer120884
Posted

Ik denk ook dat je voor de 500 moet gaan.. 350 is maar een beetje meer dan ik heb en die van mij zijn echt klein!!

Posted

Ik dacht dat ik hier een berichtje had geplaatst. Kun je niet toe met alleen borstlift, geen prothesen? Als je een C overhoudt, zou dat toch een mooie maat zijn voor je lengte. Ik heb zelf prothesen met wat hang (23-25 cm van sleutelbeen tot tepel) en vind het niet echt comfortabel. Draag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat een stevige bh. (Met 290 cc van B naar F gegaan, onderwijdte 70 en lengte 1.63, 56 kg.)

Posted

En alleen een lift?? Ik weet niet of dat mooi word hoor heb er niet veel verstand van maar omdat je toch al flink wat borsten hebt is dat dan niet genoeg evt? Denk dat 500cc best groot word met deze basis.

Posted

Ff tussendoor hoor, lodieke heb je daar foto's van , voor en na? 290cc en dan zo zwaar en zo groot? , ik krijg 325-350 maar zit niet op een F te wachten,,,heb nu cup kleine b, grote a.

Posted

Ik ben 168 en weeg 56kg..

Zal mij benieuwen, maar denk niet dat ze huge worden.

Heb je geen foto's online lodiek?

Posted

Moeilijk hoor... Jammer dat je niet via een programma kan kijken hoe je borsten worden met bepaalde protheses etc.

Als ik met 500 cc het gewenste resultaat krijg dan ben ik tevreden.

Anders word het een lift met prothese

500cc is wel veel!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.