Ga naar inhoud

Voorstellen


Lauwraa91

Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Laura!

Nieuw hier! Ik moet mijn weg een beetje zoeken dus ik ontvang graag hulp! Haha.

Ik heb in mei 2012 een borsvergroting gehad nadat ik 30 kilo ben afgevallen. Enorm blij ket het resultaat alleen soms wat last van mijn borsten. Meestal met slapen op mijn zij. Ik dacht misschoen kan ik op het forum kijken of meer mensen hier last van hebben!

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Laura!

Wat goed van je 30 kilo afgevallen! En wat heerlijk dat je nu tevreden bent. Ik ben 10 dagen geleden onder het mes geweest voor een bv. Dus ik heb zowieso nog last met slapen. Hoop wel dat dat niet iets blijvends is! Zijn ze wel zachter geworden bij jou? En hoe heb je er last van? Gr. Sasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom hier!!!!Ikzelf heb 7 jaar geleden ook een BV ondergaan en heb al van in het begin last van steekjes en voel de randen van men implant heel hard zitten vooral aan de onderkant en als ik me voorover buig ook aan de zijkant...ook is het helemaal vol deukjes zal ik maar zeggen...weet niet of het dat is dat jij ook ervaard?volgens Plovier zijn mijn implants niet goed geplaatst en is het daarom dat ik ze zo goed voel zitten en af en toe steken heb.

Heel vervelend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.