Barb wire Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Ik heb hier al gelezen dat je bij sommige pc's je slipje en sokken mag aanhouden tijdens de operatie...is dat ook zo bij Plovier?Ik hoop zo van wel...
studente Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Van Plovier zelf weet ik niet, maar zou geen reden kunnen bedenken waarom je je onderbroek niet aan zou mogen houden. Sokken moest ik, ergens anders, wel uit ivm het kunnen zien van mijn nagels voor de anesthesist. Uiteindelijk werd ik helemaal ingepakt met warmte dekens dus of ze mijn voeten gezien hebben weet ik niet
Guest Jennifer120884 Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Volgens mij bestaan er ook van die operatie string van zo'n papier achtig stofje.. Maakt mij toch niets uit verder, maar kan me voorstellen dat dat voor iedereen anders is. Ps. Sokken mag denk ik niet want mocht ook geen nagellak op de tenen. Dus die zullen ze wel in de gaten willen houden ofzo?
Ank Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Je mag altijd een slip aan hoor of je krijgt een papieren slip, en nagellak niet want anders kunnen zij het zuurstofgehalte in je bloed niet meten.
Barb wire Posted August 4, 2014 Author Posted August 4, 2014 Hmm...oke dus slipje wel,sokken niet...Thankx girls!!
Boho Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 Nou bij mij was er wel even sprake van dat ik alles uit moest doen, maar mocht toch mijn onderbroek aanhouden. Ik zou alleen geen string aan doen want dat operatiejasje is lekker open aan de achterkant
Nies Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 ik mocht wel gewoon me sokken aanhouden trouwens ik wou ze uitdoen en toen zeiden ze hou maar lekker aan tis ijskoud op de OK... hmm ok...
best_boobie Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 Hahahahaha ja idd...Sexy!!! Joh je bent sowieso té sexy als je de operatiekamer binnen komt Geen make-up, haarnetje, operatieschort die idd open is van achteren, en een mooie boxer Wie wil er nou niet zo gezien worden? Maar als ze je vragen of je je onderbroek ff uit wilt doen, zeg je maar dat je aan je borsten geopereerd wordt, niet aan je lippen xx
Nies Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 Ik was zo slim om een string aan de doen en van de zenuwen niet aan gedacht om de achterkant ff vast te houden....
Barb wire Posted August 4, 2014 Author Posted August 4, 2014 :45:Hahhahahahaha.....ja amai ik denk dat die dokters daar wel wat te zien krijgen zeg!!Alle dagen peepshow!!En das een goeie best boobie...die ga ik meenemen!!!hahahaha!!
Guzzi Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 Onderbroek hoeft niet uit bij Plovier, sokken had ik niet aan, het was een warme zomerdag.De operatietafel en ook je bed voor daarna zijn heerlijk verwarmd, dus geen zorgen.
Boho Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 Ik heb het geen moment te koud gehad eigenlijk, eerder bloedheet. Op de OK kreeg ik dekens over me heen en toen hadden ze me zo terug naar m'n kamer gereden, lag ik daar bij het raam in de zon onder van die dikke dekens. Stomen was dat!
Guest natje83 Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 ik mocht zelf mijn lange broek en schoenen aanhouden!! echtniet normaal vind ik dat hoor
Cubje Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 Mocht mijn slipje aanhouden....en kunstnagels nog op...zelfs mijn tenen waren gelakt . ...niks aan de hand...
best_boobie Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 ik mocht zelf mijn lange broek en schoenen aanhouden!! echtniet normaal vind ik dat hoorDat is bizar.....
Nies Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 Sprak een tijd geleden iemand op de shoutbox die der make up op mocht houden.. En dan bedoel ik echt foundation em blush enzo... Vind dat nogal gevaarlijk.. Maar ff serieus.. Je schoenen??? Weet je hoeveel bacterien en zooi daar aanzitten?
KaVo Posted August 5, 2014 Posted August 5, 2014 Bij Plovier mag je ook je make-up (incl foundation) op houden.Was ik heel blij mee!
Boho Posted August 5, 2014 Posted August 5, 2014 Sprak een tijd geleden iemand op de shoutbox die der make up op mocht houden.. En dan bedoel ik echt foundation em blush enzo... Vind dat nogal gevaarlijk.. Maar ff serieus.. Je schoenen??? Weet je hoeveel bacterien en zooi daar aanzitten? Dan krijg je echt een beetje het idee alsof je bij de tandarts zit ofzo. 'Zo, even die borsten erin dan sta je over een uurtje weer buiten'. Ben in ieder geval blij dat ze bij mij redelijk streng waren.. die regels zijn er niet voor niks.
Cubje Posted August 5, 2014 Posted August 5, 2014 Maar wie wilt haar lange broek en schoenen nu aanhouden??? Dat vind ik gek...
Nies Posted August 5, 2014 Posted August 5, 2014 nou heb gisteravond je verhaal gelezen natje... ik schrok behoorlijk Echt inderdaad net een tandartsbehandeling.. ff tieten erin en hop naar huis... gelukkig is alles wel goed bij jou gegaan... Kavo ik vind dat gevaarlijk hoor.. of werkt plovier met sedatie? dan is het volgensmij een ander verhaal.. ik was eerst haast van plan om stiekem me foundation op me smoel te smeren ik dacht zien ze toch niet.. maar had me bedacht.. denk dalijk gebeurd er wat...
Guzzi Posted August 5, 2014 Posted August 5, 2014 Ik had ook foundation en mascara op.Ook mocht ik mijn tragus piercing inlaten.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.