Ga naar inhoud

Wachttijd na consult ?


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

nu maandag heb ik een eerste consult bij beaucare, maar ik heb hier al gelezen en je moet daar precies wel vrij lang wachten tot de bv zelf...

Weet er iemand soms een kliniek waar je vrij snel aan de beurt bent? ik wil het liefst zo snel mogelijk, zit momenteel zonder werk, en kan nu geen vast werk zoeken omdat ik er dan een tijdje tussen uit ga zijn...

nu vrijdag ga ik bij dokter Vanstraelen, heb maandag gebeld en mag vrijdag al gaan, hopelijk gaat het daar wat rapper !

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 tot 8 weken is gangbaar en 'normaal' denk ik .

Misschien moet het allemaal nogal vooruitgaan (bij wie niet) omdat de omstandigheden er naar zijn maar vergeet niet dat elke kliniek/chirurg een eigen werkwijze heeft , met andere merken van protheses werkt en andere prijzen hanteren .

Het is zeker belangrijk dat je na een consult met een goed gevoel buitengaat , ongeacht de wachttijd :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Debra,

Ben ook bij Bruno geweest, en daar was het 2 à 3 weken voor je op consult kunt gaan en zoals Patries al zei ook 2 à 3 weken voor de operatie, dus dat valt wel mee.

Succes bij de zoektocht, en inderdaad, ook een goed gevoel bij de chirurg/kliniek is heel belangrijk, als dat goed zit ben je al een heel eind op weg.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaste spoed is zelden goed.. ik wilde een paar jaar geleden ook 1,2,3 gelijk gaan.. gelukkig toen tegengehouden door mijn moeder.. en na goed gespaard te hebben ben ik bij Beaucare gegaan, en ik ben zooo blij met de beslissing die ik heb gemaakt..

Ik had ook een lange wachttijd, maar heb me op de wachtlijst voor uitvallers laten zetten, en zodoende was ik toch 2 maanden bijna eerder aan de beurt!

Dus maak geen overhaaste beslissingen, en vooral nu je zonder baan zit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de kliniek die je noemt weet ik niet wat de wachtijd is.

maar bij mijn arts-kliniek toen,zat er wel 2maanden tussen,is beetje algemeen ook denk ik wel.

maar de wachttijd maakt toch niet uit verder?

als je een goede arts-kliniek hebt,is het de moeite waard denk ik dan maar.

maar ik snap je ongeduld wel hoor,en de andere reden ook wel,het is ook passen en meten met de tijd idd.

ik moest ook alles beetje plannen en doen,maar eigenlijk achteraf was er minder paniek nodig geweest.

sucses

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Debra,

Bij de Atlas Kliniek was het 2 tot 3 weken, maar ik denk dat dat te maken had met de eindejaarsperiode en niemand die wil geopereerd worden op 30 december...

Ik ben ook bij dr Vanstraelen geweest. Daar was het toen ook ongeveer 3 weken wachten. Uiteindelijk heb ik niet gekozen op basis van de wachttijd, al moet het uiteraard in je agenda passen!

Succes!

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Debra

kan me niet aan het idee onttrekken dat een lange wachttijd een goed teken is!

ik heb niet zolang hoeven wachten, ik kon binnen 2 weken terecht. heeft mss ook te maken met de tarieven? een goedkopere kliniek heeft t drukker dan een prijzigere kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachttijd is afhankelijk van zoveel factoren (kan er zo tien opnoemen positieve en minder positieve) dat je daar bijna niks van kan afleiden.

Maar zoals jullie zeggen het gevoel en vertrouwen die de pc geeft is belangrijk, haast en spoed is inderdaad zelden goed.

Veel succes en hopelijk vind je snel werk

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.