Borstvergroting? Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Hoi meiden,Op 18 augustus word ik geopereerd aan een borstvergroting. Ik lees alleen zoveel dingen op dit topic wat overigens echt geweldig is, maar wat me ook wel weer aan het twijfelen zet.. Ik ben iemand die van uitdagingen houdt.Kan je na een bv nog pijnloos paardrijden, waterskiën, snowboarden enzovoort ? Of moet je hier altijd mee uitkijken?Ik krijg anatomische protheses van natrelle xhp achter de spier.Ik hoor graag jullie meningen hierover!Liefs
Guest Jennifer120884 Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Jah hoor!! Eerst goed genezen, maar dan kun je al deze dingen weer gewoon doen. Je borsten worden helemaal eigen.
Borstvergroting? Posted August 4, 2014 Author Posted August 4, 2014 Bedankt voor je reactie! Stelt me een beetje gerust
Boho Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 Met een stevige sportbh kan je dat allemaal weer doen hoor! Wel rustig opbouwen natuurlijk en goed naar je lichaam luisteren ik heb al 5 weken niet gereden, even bikkelen maar straks kan het weer
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.