wigdis Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Ik ben wigdis 36 jaar, 5 jaar getrouwd, moeder van 2 kinderen werk als verzorgende in een verpleeghuis en heb een webshop in handmade en costummade give a ways. Na de zwangerschap van de oudste was mijn c cup in een D cup veranderd.in de zwangerschap van de jongste had ik Ecup en nu 3 jaar later me borsten weer op gemeten voor nieuwe bhs. En fe conclusie F!!!! Me vermoede is werkelijkheid. ...vreesrlijk mijn moedet is donds de overgang naar cupH gegasn fkt wil ik niet. ...nu stast efing al niet en met het idee dat hey groter wordt na mate ik in de overgang kan kom. Gruwelijk... ik ben zrlf 172. Weeg 74 kg heb nu 75F ik wil ag vallen maar door dat ok niet kan sporten van wefgene borsten blijf ik hangen op 74 kg. Ik heb zo lang ik weet last van me schouders en sinds de kinderen migraine. En vrijdag bij huisarts geweest voor verwijzing naar ziekenhuis voor verkleining
studente Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Hi Wigdis, Dat hoor ik niet vaak dat je cupmaat zo erg groeit na zwangerschappen maar dat je van een F cup last heb weet ik maar al te goed. Fijn dat je een verwijzing hebt van de dokter. Waar ga je heen op consult? Meestal raden artsen alleen wel aan dat als je de intentie hebt af te vallen je dat beter voor je verkleining kan doen! Je weet niet wat je borsten na een verkleining doen als je af gaat vallen (gelijk blijven, kleiner worden of gaan hangen oid) en het zou zonde zijn als je daarna niet meer tevreden bent. Succes in ieder geval!
Guest Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 Hoeveel ben je te zwaar dan ??Want afvallen kun je idd beter voor de Bvk doen ...Zelf heb ik begin 2013 een G cup gehad , na 33 kg afgevallen te zijn was er nog steeds een F cupover .Maart dit jaar heb ik een bvk operatie gehad , ben dus van 85/F naar 85/B gegaan ...Op welke cup maat ben jij nu geeindigt Studente ??
studente Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 Ik kom overeen met het verhaal van Jeanette, had ook eerst cup G en ben toen ruim 30 kilo afgevallen toen ik besloot de verkleining te doen. Voor mijn verkleining had ik een grote F, ik zou op een DD uitkomen. (Wist niet dat, dat nog bestond) Ik zit denk ik nu op een gewone D, heb afgelopen week met veel pijn een bikini gepast en de 90D was te groot en 85D zat voor zover ik kon zien redelijk goed. Ik heb onder in mijn borst wel nog een verdikking dus ben benieuwd waar ik uiteindelijk op uitkom Maar vandaar ook mijn tip om eerst af te vallen, zeker als het om groter aantal kilo's gaat, wat ik niet verwacht met jou verhoudingen Wanneer je 2/3 kilo nog kwijt wil na je verkleining zal dat denk ik niet zo'n probleem zijn.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.