Ga naar inhoud

Vragen over borstverkleining


Aanbevolen berichten

Ik kan me voorstellen dat nu zo'n bh in bed een crime is Sharon, het zal wel jeuken en irriteren..

Of hij nu al uit mag weet ik niet, misschien moet je morgen even naar je arts bellen. Ik herinner me dat ik mijn bh, na explantatie en kleine lift, na een week of zes maar uit heb gegooid 's nachts. En dat was ook prima toen, ik kon zelfs al op mijn buik slapen. Nu moet ik wel zeggen dat ik verbijsterend weinig last van de operatie heb gehad, zo goed als geen pijn, gemakkelijke wondgenezing, geen lichamelijke klachten na de narcose ook.

Een verkleining heeft dan wel dezelfde littekens als een lift, maar het inwendige van de borst is bij een bvk zwaarder gekwetst, omdat immers niet alleen de huid, maar ook het borstweefsel verminderd en opnieuw gemodelleerd is. Er zijn dus meer inwendige wonden ook.

Ik durf je daarom niet te zeggen of je al zonder bh mag slapen. En ook niet of je al een beugel-bh aan mag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft je PC gezegd dan ??

Ik moest de sport BH 2 weken dag en nacht dragen , daarna 2 weken overdag s,nachts zonder .

Na 4 weken mocht ik een normale BH aan .

In het begin was een beugel BH niet echt prettig moet ik zeggen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben nu 16 dagen PO en zou snachts zonder mogen, dit heb ik 1 nacht prettig gevondenen toen kon ik zelfs wat op mijn zij. Afgelopen nacht heb ik de bh weer aangetrokken omdat ik het idee had dat er teveel druk op de littekens stond.... Maar ik zou in ieder geval het advies van de pc volgen en dan natuurlijk wat je zelf voelt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Allereerst wil ik even zeggen dat ik vind dat je litteken heel mooi bijgetrokken is, nadat het zo slecht gehecht was. Wat de huid niet allemaal kan he :)

Je bent nu ongeveer 4 maanden po geloof ik he... Het is wel laat, maar het zou kunnen zijn, dat er een hechtdraad naar buiten wil, omdat het lichaam het niet opgelost krijgt.. Zit er een hard puntje aan, bij dat plekje? Dan zou je eens een beetje aan dat puntje kunnen trekken.. Niet te hard natuurlijk, maar vaak komt het dan wel naar buiten, als het een draadje is.

Als je het niet vertrouwd, of als er vocht en steeds meer vocht uit komt, dan moet je even contact opnemen met je pc..

Ik denk echter dat het wel eens een draadje zou kunnen zijn....

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst wil ik even zeggen dat ik vind dat je litteken heel mooi bijgetrokken is, nadat het zo slecht gehecht was. Wat de huid niet allemaal kan he :)

Je bent nu ongeveer 4 maanden po geloof ik he... Het is wel laat, maar het zou kunnen zijn, dat er een hechtdraad naar buiten wil, omdat het lichaam het niet opgelost krijgt.. Zit er een hard puntje aan, bij dat plekje? Dan zou je eens een beetje aan dat puntje kunnen trekken.. Niet te hard natuurlijk, maar vaak komt het dan wel naar buiten, als het een draadje is.

Als je het niet vertrouwd, of als er vocht en steeds meer vocht uit komt, dan moet je even contact opnemen met je pc..

Ik denk echter dat het wel eens een draadje zou kunnen zijn....

xxx BB

Tnxs! Dit is rond mijn tepel, de andere plek is een groot dik litteken geworden helaas. Ik heb er al aan geduwt en getrokken maar er veranderd niets, is ook dicht ! Vreemd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. oke.. dat is idd vreemd..

Shit en je andere litteken is dus helemaal niet zo goed bijgetrokken.. Wat zegt je pc daarvan?? Lijkt me dan toch niet dat hij kan zeggen dat hij mooi werk geleverd heeft...

Ga je er nog mee terug? Of anders laat je je huisarts eens kijken naar dat plekje? Die kan dan tenminste zien wat het kan zijn :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. oke.. dat is idd vreemd..

Shit en je andere litteken is dus helemaal niet zo goed bijgetrokken.. Wat zegt je pc daarvan?? Lijkt me dan toch niet dat hij kan zeggen dat hij mooi werk geleverd heeft...

Ga je er nog mee terug? Of anders laat je je huisarts eens kijken naar dat plekje? Die kan dan tenminste zien wat het kan zijn :)

xxx

Ik mag in maart terugkomen voor littekencorrectie :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.