SC86 Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Hallo,Al jaren dacht ik na over een BV en eindelijk in juni 2012 de stap gezet. Ik ben op consult geweest bij dr. Luijendijk in het Diakonessen ziekenhuis en heb door dezelfde PC ook mijn BV laten doen. Vanwege mijn slappe en laag hangende (C cupje) werd mij sterk aangeraden om een anatomische prothese van 255CC dual plane te nemen met voldoende projectie zodat mijn borsten/tepels zouden worden gelift. Even voor de duidelijkheid mijn borst hangt laag maar mijn tepel hangt niet lager dan mijn borst. Volgens de PC zou ik met een anatomische prothese het beste resultaat bereiken en heb ik dit advies ook opgevolgd. Al snel na de operatie zakte de prothese omlaag en ben ik de afgelopen 2 jaar niet helemaal tevreden geweest. Wel tussentijds een keer teruggegaan maar kreeg weer te horen dat het niet beter zou worden dan wat het nu is. Waar ik niet tevreden over ben is dat mijn hangende borst wordt geaccentueerd, ik heb dus geen bovenpool, mijn borsten zijn puntig en staan best ver uit elkaar daarbij heb ik ook het idee dat de prothese een soort van in mijn borst hangt doordat deze alleen maar aan de onderkant is gevuld met "harde" gel waardoor ik ook nog eens een lichte vorm van double bubble heb (niet storend).Aangezien ik na 2 jaar nog steeds niet kan accepteren dat dit het beste resultaat zal zijn, ben ik vandaag naar 2 verschillende PC's voor een second opinion, namelijk dr. Melis (Bloemingdael) en dr. Nio (Park Centrum). Zelf had ik het idee dat mijn ontevredenheid door de anatomische protheses werd veroorzaakt en dit is vandaag door beide PC's bevestigd. Mijn gevoel is dubbel; enerzijds een hele opluchting dat er toch een oplossing is om een beter resultaat te bereiken met een ronde prothese en aan de andere kant baal ik ontzettend dat ik nu weer onder het mes moet en best huiverig ben voor het nieuwe resultaat.Ik heb veel positieve verhalen over beide PC's gelezen en wil graag jullie advies. Beide PC's zeggen ongeveer hetzelfde; ronde protheses 450CC (85% gevuld), breedte 12,5 hoogte 12,5 projectie 6,3. Hiermee zullen mijn borsten volgens de PC's voller aan de boven en binnenkant worden en dus ronder, wat ik ook graag wil. Door meer CC's te nemen zal de lichte double bubble minder worden. Het grootste verschil is dat dr. Nio een voorkeur heeft om de prothese voor de spier te plaatsen, maar later zei hij dat het eventueel ook achter de spier kan. Maar omdat mijn huid vrij dun is vrees ik dat voor der spier er juist voor zorgt dat mijn borst nog meer gaat hangen en kans op rimpeling toeneemt. Anderzijds met dual plane is de kans dat mijn lichte double bubble zichtbaar blijft.Voor de duidelijkheid ik heb nu anatomische protheses 255CC, dual plane, breedte 10,5 hoogte 9,9 projectie 4,5Groetjes
Nonky Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Goh vervelend zeg dat je al twee jaar niet tevreden bent. Ik heb al prothese rond en die moeten gewisseld 12 aug. Ook bij mij het advies xtra high profile 410 cc dual plane.......Nu heb ik al 270 cc maar ddor zwangerschap is de boel aardig opgerekt en ik heb flink kapselvorming. Ik ben ook bang voor een doublebouble....... Mijn projectie wordt wel 6.1 cm en nu heb ik 3. We zullen zien. Ik ga maar van de expertise vd chirurg uit....Succes iig met je beslissing, ik lees hier goede verhalen over Nio....
SC86 Posted August 2, 2014 Author Posted August 2, 2014 Bedankt voor je reactie!Je bent al snel aan de beurt, wat spannend! Welke cupmaat heb je nu, lees dat jij ook best veel meer cc's gaat krijgen. Ik ben benieuwd waar ik op uit kom heb nu een E met 255cc en zou dan met ronde 450cc krijgen. Maar mij is verteld dat dit de kans op een double bubble verkleint. Welke PC heb jij nu?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.