Jump to content

Moeite met bhs kopen na bv?

mini

Recommended Posts

Posted

Hi

Ik vroeg me af of er veel meiden zijn die na een bv moeite hebben om een mooie bh te vinden. Zeker de meiden die veel cc's erbij hebben gekregen.

Ik heb zelf een kleine b en zal 375 of 400 cc erbij krijgen maar mij is niet verteld hoe groot ik ongeveer zal gaan en heb moeite me het inschatten. Ben ook bang dat ik geen leuke bh's kan kopen omdat bijvoorbeeld h&m veel maar tot cup maat d verkoopt.

Mini

Guest Jennifer120884
Posted

Google is je beste vriend. Er zijn vast online winkels die bh's in grote maten verkopen. Ik denk dat je al snel op een E cup gaat uitkomen. Bh's zoeken is een moeite die ik er graag voor over heb.

Posted

Ik vind het erg lastig ja. Ik bestel ze altijd online, omdat mijn maat (70G) in gewone zaken toch niet te vinden is (of je kan kiezen tussen huidskleur en zwart, tsja..) en ik ook geen geld heb/wil uitgeven aan bh's van bijv. >50 euro.

70F kan ik nog wel veel vinden, maar groter wordt lastig.

Het ligt echt veel aan de omvang, in 75 heb je veel meer keuze, ook gewoon bij winkels als de hunkemoller! :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.