Jump to content

verschillende implants

Recommended Posts

Posted

Hello lady's...weten jullie welke van deze implants het meeste projectie geven en het breedst zijn?

Plovier werkt met deze:Allergan Natrelle,mentor,motiva en sebbin...

Welke zou ik nemen bij 900cc om zo het meeste volume en breedte te bekomen?

Pfff,nog niet makkelijk zeg...is een heel gedoe he als je een bv wil...

Guest Jennifer120884
Posted

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ik heb mij nog helemaal niet verdiept in projectie en breedte. Vond dat allemaal maar ingewikkeld klinken.. Dus dames, vertel het maar!!! Haha.

Posted

Heb ondertussen hier al gehoord dat Motiva 100%gevuld is en dus minder kans op rimpelvorming...

Nog iemand die iets nuttigs weet hierover?

Posted

Kan de merken gewoon op Google op zoeken daar vind je ook informatie over de projectie en verhoudingen..

Van sommige merken kan je het hier op het forum vinden..

Motiva heeft volgens mij best veel projectie en mentor zijn vrij breed dacht ik!

Posted

Ik had voor mezelf een tabelletje gemaakt met de gewenste ccs en welke merken/profiel en dan alles naast elkaar gezet vanuit de catalogussen. Krijg je een overzicht voor jezelf. Dit heb ik gedaan omdat ik met dezelfde vragen zat als jij. Kan hem hier wel als voorbeeld neerzetten...maar gaat wel over andere ccs dus, en dat gaat het over mentor, sebbin en motiva :P

• 3 weeks later...
Posted

alles valt te vinden :) heb destijds heel der lijsten gehad om vriendinnen en vrouwtje mee verder te kunnen helpen en om na te meten of het wel echt ok is :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.