Ga naar inhoud

Ervaringen spataderbehandeling


B-Cupje

Aanbevolen berichten

Vroeg me af of er hier dames (of heren) zijn die hun spataders laten behandelen hebben ?

Wat hield dat in ? Waar ben je geweest , prijs , hoelang thuis , nazorg en ben je tevreden ?

Zelf doe ik al jaren geen korte rokken (dan bedoel ik niet eens 'mini' maar tot net boven de knie) meer aan omdat ik zo beschaamd ben door spataders die mijn benen ontsieren . Ze liggen er niet bovenop maar 't is net of ik constant blauwe plekken heb en in de knieholte en aan de binnenkant van de enkels is 't echt lelijk . De laatste 2 jaar beginnen er ook adertjes door te komen op mijn scheenbenen . Nu doe ik ook al niet zo graag meer van die 3 kwartsbroeken aan waarvan de kast vol hangt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi HOi,

ik was(december 2008) voor mijn spataders bij velthuis kliniek in eindhoven gewest. Hebben ze weggespoten - off hoe dan het heet. Van allebijde benen binnen achter, en van een been ook bovenkant(boven been)

qua pijn viel het heel erg mee - ze gebruiken echt dunen nadlen - allen die kousen die je 2 weken moet dag en nacht dragen - dat was erg - gewoon 2 per been :blink: druk - steun kousen - ben blij dat ik het in december had gedaan :-) , en erste 3 dagen mag jij niet duschen want het ziet nog onder kousen drukverband - op de plekken waar ze gespoten hadden - na drie dagen maag hij er aff, dan mag je duschen maar wel met louw watter, en bij mijn nacontrole in februarie 2009 hebben ze nog op sommige plekken nagespoten.....

En het was tegen mijn gezegt dat het pas begien is, wat er komen in de toekoms veel meer - konden ze zien op het echo die ze doen bij het erste consult...

en ja klopt ze komen wel terug, ook op andere plekken, en ook gevoel van zware pijnlijke beenen ook - jaa ja eigenlijk bent nooit vanaff.

en qua prijs - weet ik niet ik heb zelf nieks betald.... had verwijziging van het huisarts - hij zei ook dat hrt beter is om naar het velthuis kliniek te gaan, want ze daar goede vatchirurg hebben...

groetjes honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

B-Cupje ik heb last van de spataders sinds ik 18 was- ben nu 28, ook veel blauwe plekken/ aders maar ook van die dikke aders, ik drag wel korte rokjes, maar wel met pentys en in zommer altijd met legging onder, lang off 3/4....

maar ja bij mij kan je overal aders zien, ik heb zo dunne huid - het lijk net als een spinweb off zo, verschrikkelijk, zelfs op mijn borsten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb dit meteen aan mn verpleegster laten zien toen ik daar lag voor mijn bvg.

Ze vond het meevallen maar ik irriteer mn mateloos eraan.

Had ooit een afspraak voor een consult die moest ik afzeggen wegens omstandigheden en daarna nooit meer gemaakt.

Maar nu het zomer word! begin ik me er weer aan te storen.

Ik ben wel bang dat als ik steeds iets laat doen dat ik wel weer iets anders vind om me op de focussen.

Straks word ik echt nog zo'n platic barbie!hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja 'ze' zeggen dat hé Charlotte , eens onder 't mes ...

Moet zeggen dat ik al sinds me'n 20ste vervelende spataders heb (van me'n moeder geërfd) , dus dat stoort me eigelijk al 20 jaar ! Ik doe veel broeken aan maar nu zien die enkels er ook al ni uit :huh:

Enfin , mijn oogleden beginnen ook flink door te hangen en ... :rolleyes::38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ja, ik had geen keuze moest ze wel op tijd behandelen,

ik ben hele dag op mijn beenen, en hele dag met pijn rond lopen is echt niet leuk( plus zij ze leilijk ook nog)

en het is gewoon zo met spataders je ben nooit vanaff, en met de tijd woor het maar erger..

gr honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 years later...

Ik heb zelf ongeveer 3 a4 jaar geleden een aantal aders laten verwijderen bij mijn knieholte/kuit. Dit waren echt van die dikke gekronkelde aders. Ik was toen iets van 23 jaar. Ze hebben toen onder een plaatselijke verdoving en met een paar kleine sneetjes ze er uit getrokken... niet prettig naar wel te doen.nu een paar jaar later zitten er weer wat zichtbare aders maar niet zo erg dat ik er geen korte broek door zou aan doen. Dit was met de dikke aders wel zo. 

Ik ben iig blij dat ik het toen heb laten doen. En volgens mij werd het gewoon vergoed. Heb er iig geen rekening van gezien en ben doorverwezen door mijn huisarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.