Jump to content

Even voorstellen

j87

Recommended Posts

Posted

Hi dames,

Al een aantal weken ben ik op dit forum aan het lezen (lijkt wel bijna een verslaving de laatste tijd ;) ).

Nu toch mezelf maar aangemeld.

Maandag 4 augustus is het voor mij zover.. Het komt nu aardig dichtbij!

Er zal een 275 cc en een 325 cc geplaatst worden, mentor rond high profile, tijdens het consult is gebleken dat er toch wat verschil zat tussen links en rechts.

Is me nooit zo erg opgevallen maar nu ik het weet dus wel..

Momenteel heb ik een kleine 80b, voorheen wel c gehad maar ze zijn flink gekrompen door het afvallen.

Zowel dual plane als op de spier zou mogelijk zijn zei de pc. Dit is iets wat mij de laatste dagen erg bezig houdt, ik weet zelf niet wat mijn voorkeur heeft.

Ik mis volume aan de bovenkant van de borst en dit zou met een plaatsing op de spier voller worden.

De pc zou dit tijdens de ingreep bekijken maar toch houdt dit mij veel bezig..

Ik baal wel dat het stoppen met roken niet gelukt is, hoe meer ik er aan dacht om te stoppen hoe meer trek ik kreeg in een sigaret ;)

Ik vroeg me af of er meiden zijn die werkelijk complicaties hebben gekregen doordat ze niet gestopt zijn met roken?

Groetjes

Posted

Welkom! fijn, iemand die ook ongelijke borsten heeft haha, ik heb zelf een scheef borstbeen, daarom zal er bij mijn operatie 50 cc tussen links en rechts zitten. Is mij ook nooit opvallen eigenlijk en hoop dat het straks ook niet te veel zal opvallen!

Ik ben zelf vanaf dat ik terug was van vakantie gestopt met roken, nu bijna 2 weken en vindt het ook redelijk lastig, heb 1 sigaret opgestoken en na 3 heisjes weer uitgedaan vond het zo vies! het schijnt dat je litteken minder snel geneest, maar het fijne weet ik hier ook niet van.

Ik zie dat je inmiddels geopereerd bent, hoe is het gegaan?

Posted

Thanks voor je reactie!

Het stoppen is mij niet gelukt helaas, had ergens stiekem gehoopt dat de pijn na de operatie te erg was om op te staan en te gaan roken haha ;)

Ik ben inderdaad maandag geholpen, 300cc en 275 cc is het uiteindelijk geworden, voor de spier.

Toen ik wakker werd dacht ik wow groot maar je went er toch wel erg snel aan ;)

Qua pijn is het me echt zo meegevallen! De 2e dag wel wat last maar sinds gisteren amper pijn, ben zelfs bang dat ik soms al te veel doe..

Merk wel dat ik veel vocht vast houd, met name drukt de sportbeha in de avond erg op mn maag.

Ik moet toegeven dat ik nu geen verschil meer zie in grootte :) toen straks voor het eerst goed gekeken voor de spiegel, was toch wel een beetje eng haha

Posted

Oh wat lijkt me dat heerlijk! :55: weinig pijn en eindelijk borsten zien! heel fijn dat je zo weinig last hebt! ik krijg 325 en 375 dus nog een groter verschil:) en dan dual plane. hoe reageert je reactie?

je omgeving... haha

Posted

Roken vind ik zo vies! Waarom zou je er aan beginnen?

Maar heeft dat daadwerkelijk invloed op de genezing? Welke factoren hebben nog meer invloed erop?

Posted

Ik ben ook niet gestopt met roken.. Heb hierdoor niet echt klachten of veel meer pijn door gehad. En volgens mij zijn ze tot nu toe net zo mooi genezen als andere boobs van 8 weken hihi. Geniet van je boobs!

Posted

Wat fijn dat het goed is gegaan en het je meegevallen is!

Lijkt me idd spannend , voor het eerst kijken in de spiegel..

nou een goed herstel nog gewenst!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.