v80 Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Meiden,Ik weet het even niet meer.Ik had eerst een sportbh van hema (voor heavy sport). Ik vind dat deze m'n borsten een beetje plat drukt. Of beter gezegd: hij drukt mijn borsten plat. Hierdoor heb ik na een poosje een zeurend gevoel aan m'n borsten en doe dan ook de bh uit om mijn borsten te bevrijden. Ook het materiaal zorgt voor een brandend gevoel bij m'n borsten. Totaal niet prettig dus.Nou ben ik overgegaan naar de beroemde Fila bh, maar ook deze vind ik helaas geen topper. Hoe deze bh aanvoelt? Bijna hetzelfde als die van Hema, alleen iets minder erg.Mijn vraag is: bestaat er een sportbeha die 1) comfortabel zit en je borsten niet plat drukt. 2) de binnenkant van katoen is, zodat je borsten niet branderig aanvoelen door het synthetisch materiaal wat bij de meeste bh's wordt gebruikt?Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, helpen want ik heb nog 3 weken te gaan. Ik wil zowieso iets langer dan 6 weken de sportbh dragen.
Guest Jennifer120884 Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Hoi hoi,je zou eens op annamamelle.com kunnen kijken.Zij verkopen bh's speciaal voor na borstoperaties.Ik heb de mijne daar ook besteld (van pure lime).groetjes
Luxuryboobs Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 ik vind de triumph triaction echt goed ! mijn vorige duwde mijn borsten ook plat maaar deze echt totaal niet, zit echt super ! https://www.google.be/search?q=triumph+tri+action&rlz=1C1OPRB_enBE543BE543&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=_IraU_W6GMax0QXx3oGYCA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667#facrc=_&imgdii=_&imgrc=HcXFOBzNrWhoWM%253A%3B1lTpBubNFq_OMM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.polyvore.com%252Fcgi%252Fimg-thing%253F.out%253Djpg%2526size%253Dl%2526tid%253D31472302%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.polyvore.com%252Ftriumph_tri-action_workout_sports_bra%252Fthing%253Fid%253D31472302%3B300%3B300
Kz87 Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Ik heb de carefix Anna van kliniek gekocht vind um heel fijn/goed (op een rafel na) zit alleen geen katoen in: 90% polyamide 10% elastine ofiets heb geen last van branderig gevoel daarvan. Ik denk dat dat synthetische spul er voor zorgt dat ze je borsten niet zo platdrukken maat ruimte krijgen en dat je dat bij katoen niet hebt en dus niet fijn zit mss.. xx
Luxuryboobs Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 mijn bandjes zijn trouwens van klitteband dus kan je zohard aantrekken als je wilt, gaat ook niet los, echt stevig
Amy's Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 heeey V80,ik zit met precies dezelfde vraag.Ik had eerst op aanraden kliniek de Fila 75D gekocht, toen na anderhalve week Fila 75C. Vervolgens na 2 wk werd mij geadviseerd door de verpleegkundige( bij verwijderen hechtingen) om een goede bh te zoeken die mijn borsten iets meer naar elkaar duwt. Welke werd niet gezegd, nou ja, die van de hunkemöller wit met groen. Uhhh ja heel duidelijk dus hahaha.Vervolgens heb ik op aanraden van de meiden op dit forum Lipoelastic PI Extra New , via http://www.online-care.eu/pc/29/nl-BE/postoperatieve-bhs gekocht. Hij zit heerlijk maar twijfel of hij mijn borsten goed genoeg naar elkaar duwt. Ik heb nml een M besteld, maar misschien was een S beter geweest. heb werkelijk geen idee. Dus als jij er uit bent, let me please know. lipoelastic PI extra new is iig een aanrader
Vlietje Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 De Lipoelastic PI Extra new vind ik ook echt een aanrader!Had eerst maat L, was in het begin prima en voelde veilig, maar ging me na 3 weken ineens benauwen had het idee dat mijn borsten geen kans hadden om te zakken. Ik voelde me echt bevrijd als ik hem even uit had. Ook van alles geprobeerd toen, Ook dezelfde van Hema en Fila, verder nog van alles bij Hukemöller vond ik ook allemaal niks! Heb toen maar weer de Lipoelastic PI extra new XL besteld, want verder vond ik hem super zitten. Die zit voor nu echt super fijn! 2 standen aan de voorkant en ook een stuk of 4 rijen haakjes aan de bandjes, dus goed te verstellen!Maar dus wel erg lastig om de juiste maat te bepalen! Voor wijdte zou ik een L nodig hebben en voor cup een M, maar voor de L gekozen toen, maar heb nu dus XL en die zit echt weer heerlijk!!!
kleinEtje Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Hee meidIk had dus eerst de fila sport bh die bleek te klein en plette de hele boel...Toen bij hunkemoller gepast maar vond ik niks.Uiteindelijk hier naar de lingerie winkel gegaan genaamd lincherie en daar eentje gekocht die zit echt heerlijk!Geen snijdende naden aan de binnenkant heerlijk gevoerd.Verstelbare banden...Alleen 1 nadeel voor zover je het nadeel kunt noemen hij heeft een achtersluiting.De bh heet Anita.Succes met je zoektocht!
studente Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Ik heb de Carefix Anna die is super fijn maar geen katoen. Vanuit de kliniek had ik de Carefix Bianca, die is wel helemaal van katoen. Die drukte in het begin een beetje maar de stof rekt iets uit. Het is een bh met klitteband, dat vind ik iets minder fijn dan de rits van de Anna. De Anna is ook iets makkelijker onder je kleding te dragen maar ik vond de Bianca niet vervelend zitten. De hierboven genoemde Anita, van KleintjeD, is denk ik ook van Carefix??
nicole1987 Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 De carefix Anna is super fijn en de lipoelastic ook!Gaat er geen een boven die 2 vind ik!
Guest Ava Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 De Carefix Anna inderdaad! Draag hem nu nog 's nachts, zo fijn zit 'ie.
v80 Posted August 1, 2014 Author Posted August 1, 2014 Bedankt voor de tip! Ik zal een kijkje nemen.Hoi hoi,je zou eens op annamamelle.com kunnen kijken.Zij verkopen bh's speciaal voor na borstoperaties.Ik heb de mijne daar ook besteld (van pure lime).groetjes
v80 Posted August 3, 2014 Author Posted August 3, 2014 Dames, ik wil jullie bedanken voor alle tips! Ik zal een aantal bestellen en kijken welke beste bij mijn wensen past.
Cubje Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Ik heb een aantal shockabsorbers....vind die wel confortabel....geven me een stevig gevoel.
Cubje Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Maar, oei, ik zie de de carefix anna 21,- kost.....de schock absorber kost 47,-... Maar op de foto te zien biedt shock absorber volgens mij mee steun dan de carfix...en voor een sport bh vind ik hem nog vrij 'sexy' ...zit nog een heel klein kantje ergens tussen... en je hebt nog een beetje een decolote.
Guest Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 Dit volg ik even...vond mijn fila vorige keer ook niet echt lekker zitten...heavy sport van de hema vond ik maar een slap ding..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.